
QR niby do enduro, czy FR, więc minus, ale raczkujący w bardziej lekkich odmianach rozmiar 650B to jakiś plus ? Coś jest realnie dostępnego poza KHS (nawet nie wiem,czy ich ramka jest realnie dostępna) ?
Dziękuje , wymiękam

Widać, że w końcu zaczerpnęli wzoru z MX, z którym przecież mają dużo do czynienia. A to najlepsze rozwiązania.Schokowafel pisze:Oto mistyczny tłumik:
http://www.marzocchi.com/System/61234/dbc_l.jpg
Za komore rekompensującą będzie służyc ifp ze sprężyną stalowa zamiast ciśnienia powietrza. Czyli jednym słowem zamiast chlupiącej bitej smietany otrzymamy stabilne tłumienie. Bardzo dobrze ze poszli w ta strone bo odpowietrzony tlumik z przodu dziala bardzo fajnie.
Ciekawe czemu nie zastosowali powietrza zamiast sprężyny dociskającej IFP jak to np Ohlins robi. Wagowo na pewno lepiej czyżby aż tak duża różnica w pracy? Swoją drogą spręzynka w tym miejscu od dawna w RS stosowana hehe dla przykładu SID 2006:Schokowafel pisze:Za komore rekompensującą będzie służyc ifp ze sprężyną stalowa zamiast ciśnienia powietrza.
Jak dla mnie ciężko będzie odczuć różnicę miedzy tapper a 1 i 1/8"kacperg2 pisze:Co sądzicie o zastosowaniu "dwu rozmiarowej" sterówki w amortyzatorze dwu półkowym?
- mam pytanie do pkt. nr 2 - jaką korzyść przynosi takie rozwiązanie względem starszego?EDDIE pisze:Widać, że w końcu zaczerpnęli wzoru z MX, z którym przecież mają dużo do czynienia. A to najlepsze rozwiązania.
1. Sprężyna w tłumiku zamiast komory powietrznej.
2. Półki skręcane śrubą prowadzoną obok lagi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości