Jak powyżej mam mały problem. A więc tak, kupiłem nowy amortyzator. Przełożyłem do niego ze starego bieżnię. Ale jak go zakładam to ciągle mam luzy, jak bym nie skręcił Mógł by ktoś podać w jakiej kolejności powinno być to skręcone? Mam:
Bieżnię
2 łożyska
Jakąś metalową nakładkę
Plastikową nakładkę
Cieniutką gumkę
Większą gumkę (wiem, że ona idzie na koniec)
4 podkładki
gdzie są miski sterów? Domyślam się, że 2 to może być dolna miska.
Generalnie, to powinno iść:
bieżnia
łozysko
miska dolna
miska górna
łozysko
metalowa podkładka z nacięciem u Ciebie to nr 3
potem 5
U mnie ta 7 szła na dół i uszczelniała dolną miskę sterów.
potem podkładki pod mostek
Mi tu brakuje jednej michy, przyjmując, że ta srebrna (2) nią jest.
Nic więcej nie było. Jak miałem jeszcze stary amor to nigdy roweru od nowości nie rozkręcałem. Tylko przy wymianie amora to zrobiłem i to wszystkie części jakie były.
Jeśli to są miski to tak. Czemu miałbym nie mieć? Nie napisałem, że nie mam To na zdjęciu to nie miska, tylko metalowa nakładka. Jak coś mam stary VP-A74F.
A skąd my to mamy wiedzieć?
Masz i się ciesz: http://www.vpcomponents.com/newen/tech.php?id=8
W sumie to mogłeś od razu model wpisać w google, nie potrzeba nic więcej
Reasumując, u Ciebie bedzie tak:
bieżnia
7
6
miska dolna
miska górna
6
2
3
5
i potem 4 lub mostek.
Przyjąłem cyferki od Ciebie ze zdjęcia )
potem 4(łożysko i mostek)??
może element nr 2 jest zużyty, miałem taki problem z plastikowym pierścieniem stożkowym, wymieniłem na alu i śmiga elegancko
Ok, zrobiłem wszystko zgodnie ze schematem. Luzów już nie ma, oporów też, ale jest nowy problem. Na dole sterów mam takie coś jak na zdjęciu (widać bieżnie). Tak chyba nie powinno być?