WEEZE kontakt
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
WEEZE kontakt
Witam. Temat zakładam ku próbie skontaktowania się z firmą Weeze w taki sposób aby wreszcie odpisali bo próbwałem już róznych portali, maili, priv i nic.
-priv na dhz do Segativ'a = nie odczytany
-mail na PB = nie odczytany od 19 marca
-priv na fanpage'u Weeze = nie odczytany od prawie dwóch tygodni
Drogi Segativ'ie - jeżeli to czytasz to wiedz, że rozumiem, ze mozna miec zapi***** ale żeby tego samego dnia dodac 2 zdjęcia i być na PB i fejsie co kilka minut i nie odpisac no to prosze... Ja też mam często takie dni, ż enie wyrabiam ale posiadanie firmy zobowiązuje do kontaktu z klientem bo on też ma rower i chęć jazdy.
I nie mówcie żebym kupił gdzie indziej bo nie mogę (po prostu musze bezpośrednio od Weeze wziąć i żadna inna firma nie wchodzi w gre). Starego sprzętu już nie mam a chcę jeździć więc jeżeli nie amcie części to chociaz odpiszcie na czym stoję.
Z poważaniem - spragniony jazdy Kuba.
-priv na dhz do Segativ'a = nie odczytany
-mail na PB = nie odczytany od 19 marca
-priv na fanpage'u Weeze = nie odczytany od prawie dwóch tygodni
Drogi Segativ'ie - jeżeli to czytasz to wiedz, że rozumiem, ze mozna miec zapi***** ale żeby tego samego dnia dodac 2 zdjęcia i być na PB i fejsie co kilka minut i nie odpisac no to prosze... Ja też mam często takie dni, ż enie wyrabiam ale posiadanie firmy zobowiązuje do kontaktu z klientem bo on też ma rower i chęć jazdy.
I nie mówcie żebym kupił gdzie indziej bo nie mogę (po prostu musze bezpośrednio od Weeze wziąć i żadna inna firma nie wchodzi w gre). Starego sprzętu już nie mam a chcę jeździć więc jeżeli nie amcie części to chociaz odpiszcie na czym stoję.
Z poważaniem - spragniony jazdy Kuba.
Pisz do nich na maila: Informacje
-Ogólne: info@weeze.pl
-Dział techniczny: segativ@weeze.pl
-Sprzedaż detaliczna i hurtowa: sale@weeze.pl
Mnie się jeszcze nie zdarzyło, żeby na maila nie odpisali
Pozdro
-Ogólne: info@weeze.pl
-Dział techniczny: segativ@weeze.pl
-Sprzedaż detaliczna i hurtowa: sale@weeze.pl
Mnie się jeszcze nie zdarzyło, żeby na maila nie odpisali

Pozdro
Moja Ciapurka: http://www.pinkbike.com/photo/9296923/
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
AveFreeride
Ja od około 2 miescięcy czekam na odpowiedz na wiadomosć wysłaną na maila ( info@...)
Widać podejście do klienta. Może nie spodobał im się treść mojej wiadomosci ? Mimo wszystko odpisać mogli a nie pełna olewka.
Ale skoro nie piszą ze sruby napinacza nie pasują do wiekszosci obecnych ram to brak na odpowiedz mnie nie dziwi.
Ja od około 2 miescięcy czekam na odpowiedz na wiadomosć wysłaną na maila ( info@...)
Widać podejście do klienta. Może nie spodobał im się treść mojej wiadomosci ? Mimo wszystko odpisać mogli a nie pełna olewka.
Ale skoro nie piszą ze sruby napinacza nie pasują do wiekszosci obecnych ram to brak na odpowiedz mnie nie dziwi.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Równiez nie odpisali jeszczekrylos pisze:Pisz do nich na maila: Informacje


No to też sobie nieźle pozwalająbalfa2step pisze:Ja od około 2 miescięcy czekam na odpowiedz na wiadomosć wysłaną na maila ( info@...)

No nie? Zero poszanowania dla klienta jak dla mnie. Jak nie odpisać to rozumiem ale oni nawet nie otworzyli wiadomośc (PB i DHZ pokazuje) więc pozdro. Cóż, innego napinacza i koronki nie mogę kupic czyli jestem skazany na czekanie a teraz ucieka mi kolejny weekend jazdy. Dziękuje Weeze!balfa2step pisze:Widać podejście do klienta. Może nie spodobał im się treść mojej wiadomosci ?

Sory, ale nie zgodzę się z wami.
Weeze nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie olało.
Zawsze gdy chodziło o smyczke,naklejki czy zniżkę na jakiś sprzęt z poprzedniego sezonu, dostawałem to co chciałem.
Co prawda nie odpisali mi na ostatniego maila, ale w sumie nie dziwię się, nie dość że był okres przed świąteczny w którym każda firma ma masę pracy, to do tego dochodzi początek sezonu, czyli dla firmy robiącej sprzęt rowerowy jeszcze więcej pracy.
Ale poza tym jednym incydentem zawsze miałem dobry kontakt z Panem Adrianem z Weeze (Segativ'em).
Choć martwi mnie to że w opisie nie ma tak jak zawsze Weeze.pl tylko teraz "http://www.we-pol.pl meble - Bytom, Katowice i okolice."
Mam nadzieje że nie zakończył współpracy z weeze.
Jeśli to czytasz to proszę cie o odpowiedź
Weeze nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie olało.
Zawsze gdy chodziło o smyczke,naklejki czy zniżkę na jakiś sprzęt z poprzedniego sezonu, dostawałem to co chciałem.
Co prawda nie odpisali mi na ostatniego maila, ale w sumie nie dziwię się, nie dość że był okres przed świąteczny w którym każda firma ma masę pracy, to do tego dochodzi początek sezonu, czyli dla firmy robiącej sprzęt rowerowy jeszcze więcej pracy.
Ale poza tym jednym incydentem zawsze miałem dobry kontakt z Panem Adrianem z Weeze (Segativ'em).
Choć martwi mnie to że w opisie nie ma tak jak zawsze Weeze.pl tylko teraz "http://www.we-pol.pl meble - Bytom, Katowice i okolice."
Mam nadzieje że nie zakończył współpracy z weeze.
Jeśli to czytasz to proszę cie o odpowiedź
Re: WEEZE kontakt
Nie broń tak weeze.. wiadomo gratisy gratisami, podejście do klienta także. Ale sam zauważyłem że co do wiadomości mają pełną olewkę, nie wiem kto tam odczytuje itp, ale olewa po prostu. Kilkakrotnie pisałem o adnodowanie sprzętu itp. niestety nie dostałem odpowiedzi, stracili na tym bo części do anodowania było naprawdę sporo bo z kilku rowerów, mojego jak i kumpli 

-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
To, że tobie odpisali kilka razy nie znaczy, że nie olewają reszty klientów. Ja nie kieruje się opiniami tylko własnymi doświadczeniami a fakty wynikające z nich są takie, że :FRmaniak pisze:FRmaniak
1) Nie czytają wiadomości mimo, że są na tych portalach co kilka minut! (na pasku aktywności "Weeze wyświetla się co kilka mminut)
2) Olewają riderów którzy mają chęć kupna ich sprzętu bo nawet kontaktowanie się przez ich ridera nie pomogło...
Zgadzam się. To, że kilka razy odpisali co do naklejek nie wybroni ich z tego, że zamówienia nie przyjmują od 2 tygodni a ja jestem bez roweru. Po prostu traca klientó bo ja rozumiem, że mozna miec wiele pracy ale skoro siedzą na fejsie i PB i dodaja fotki to chyba aż tak strasznie dużo pracy nie mają. Jeżeli dojdzie do tej transakcji to będzie to pierwsza i ostatnia jaką z nimi zrobiłem. Liczę, ze kiedyś mi odpiszą bo jak nie to zostałęm dosłownie w dupie, bez kasy na inny sprzęt i bez własnego.XxUzixX pisze: wiadomo gratisy gratisami, podejście do klienta także
Też chciałem się o to spytać ale widocznie nie ma sensuXxUzixX pisze:Kilkakrotnie pisałem o adnodowanie sprzętu it

-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja też mam jaja z tą firmą ... Zamówiłem zębatkę na wyprzedaży, ale nie doszła, więc dostałem wybór zębatka z 2013 lub zwrot kasy i niestety zrobiłem źle ... Od 7 lutego nie miałem kontaktu, gdzie ostatnią informacją było to, że idą do anodowania. Wysyłałem też wiadomości na forum,ale zadziała dopiero wysłana ta 18 marca o tym, czy muszę zakładać temat na forum, aby uzyskać jakaś odp. Dostałem takie info :
"Nikt nikogo nie olewa, napisałem Ci, że dam Ci znać jak będziemy mieć koronki u siebie. Ciągle nie możemy się uporać z opóźnieniami wynikającymi z awarii frezarek.
Proponowałem zwrot pieniążków."
Odpisałem na maila i na forum o zwrot kasy, bo wybrałem inną zębatkę, bo czekanie od 3 miechów to już zdrowa przesada.
Kasy do tej pory nie otrzymałem i żadnej odp. na mój ostatni kontakt.
"Nikt nikogo nie olewa, napisałem Ci, że dam Ci znać jak będziemy mieć koronki u siebie. Ciągle nie możemy się uporać z opóźnieniami wynikającymi z awarii frezarek.
Proponowałem zwrot pieniążków."
Odpisałem na maila i na forum o zwrot kasy, bo wybrałem inną zębatkę, bo czekanie od 3 miechów to już zdrowa przesada.
Kasy do tej pory nie otrzymałem i żadnej odp. na mój ostatni kontakt.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
Ave, na http://www.vincere.pl masz wyprzedażowe ceny produktów weeze. Możliwe, cena będzie jak po rabacie, a może nawet niższa.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dzięki ale nie wiem czy ten rabat działa w innych sklepach.miecio000027 pisze:Możliwe, cena będzie jak po rabacie

To też nie ciekawie masz. Ale z drugiej strony ty masz jakąś zębatkę a ja napinacz i koronke sprzedałem a we wtorek kumple jeżdzą u mnie. Fajnie. Całe szczęście ja nie płaciłem nic jeszcze. Kase mam, starych części nie, roweru też nie i zostałem z palcem w dupie :/nopainnogame pisze:nopainnogame
AveFreeride, trochę się ośmieszasz tym, co piszesz. Ja bym zwyczajnie firmę taką olał i kupił gdzie indziej, skoro tak do mnie podchodzi. A Ty się uparłeś na ich komponenty i wylewasz żale na forum, że jeździć nie możesz. Masz wiele możliwości - allegro, inne sklepy internetowe, sklepy stacjonarne. Z pewnością możesz kupić napinacz i zębatkę w kwocie takiej jak produkty weeze po Twoim WIELKIM rabacie. Ale lepiej pomarudzić w Internecie, że jeździć nie możesz, niż zrobić coś, aby móc.
jak anodowałem ramę w weeze to też zeszło trochę czasu, ogólnie to jest rzecz nad którą powinni popracować
http://www.pinkbike.com/news/Weeze-Chai ... -2011.html
Osobiście zamiast produktu "tej klasy" wolę "jedyny w swojej klasie"

Według mnie tutaj też mogli by trochę popracować, był artykuł na PB poddający pod wątpliwość że to produkt "tej kasy", nie wiadomo ile w tym prawdy, ale zastanawia:AveFreeride pisze:nie stać mnie na kupienie części u innej firmy ale tej klasy
http://www.pinkbike.com/news/Weeze-Chai ... -2011.html
Osobiście zamiast produktu "tej klasy" wolę "jedyny w swojej klasie"


-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Zdaje opinie firmyAuditore pisze:
AveFreeride, trochę się ośmieszasz tym, co piszesz.

A ty dalej nie rozumiesz? Nie mogę kupić gdzie indziej ani u innej firmy no chyba, że załatwisz mi zniżke 40% u E*13 to kupię terazAuditore pisze:Ja bym zwyczajnie firmę taką olał i kupił gdzie indziej,

Nie mam.Auditore pisze: Masz wiele możliwości
Nie wiem w którym poście to już piszę, że nie mogę.Auditore pisze:aby móc.
Tu się zgodzę.SeraaX pisze: powinni popracować
Mi się bardzo podobaSeraaX pisze:Osobiście zamiast produktu "tej klasy" wolę "jedyny w swojej klasie

To moja pierwsza próba skontaktowania się z tą firmą i już coś takiego. Do samej firmy ani panów nic nie mam no ale jezeli chodzi o obsługe klienta no to mogli by popracować no bo ja odczytuje priv a gdy ktoś działa jako firma mógłby się domyślić, że może chodzić o kupno sprzętu. Cóż, czekam dalej.boogiel pisze:szkoda jeśli coś się popsuło
Ja również je posiadam lollex i mylisz się, można je wykorzystać gdzie chcesz, pod warunkiem, że nie gdzie indziej jak u nich.
Aktualnie jestem akurat poza granicami kraju, więc nie mam jak sprawdzić, ale czy przypadkiem te rabaty nie dotyczyły jedynie sprzętu z sezonu 2012? Bo kurcze nie pamiętam szczerze mówiąc. Wiem teraz jedynie z rozmowy z SegatiVem, że te rabaty wykorzystać można jedynie u nich, bo specjalnie o to pytałem.
AveFreeride, w cenach produktów weeze po rabacie możesz znaleźć coś innego i nie płakać, że nie masz jak jeździć. Faktycznie, firma nie popisała się, skoro olewa klienta, ale jakby tak bardzo Ci zależało na jeździe i zabawie, to nie pieprzyłbyś się z nimi i zamówił coś innego. Jak widać dla Ciebie nie jazda jest najważniejsza, a sam fakt posiadania mega-hiper-wypasionego sprzętu sygnowanego pięknymi kolorami i logiem weeze. Ja bym już dawno sobie dał spokój na Twoim miejscu, bo dla mnie ważniejsza jest możliwość spędzenia czasu na lataniu z kumplami, niż na wylewaniu żali na forach internetowych.
Pewnie, można napisać o nich opinię, ale skoro taką opinię masz, a w dodatku wspominasz, że nic im jeszcze nie zapłaciłeś, to dlaczego ich nie olejesz i nie kupisz czegokolwiek innego, skoro niby fun jest najważniejszy?
Aktualnie jestem akurat poza granicami kraju, więc nie mam jak sprawdzić, ale czy przypadkiem te rabaty nie dotyczyły jedynie sprzętu z sezonu 2012? Bo kurcze nie pamiętam szczerze mówiąc. Wiem teraz jedynie z rozmowy z SegatiVem, że te rabaty wykorzystać można jedynie u nich, bo specjalnie o to pytałem.
AveFreeride, w cenach produktów weeze po rabacie możesz znaleźć coś innego i nie płakać, że nie masz jak jeździć. Faktycznie, firma nie popisała się, skoro olewa klienta, ale jakby tak bardzo Ci zależało na jeździe i zabawie, to nie pieprzyłbyś się z nimi i zamówił coś innego. Jak widać dla Ciebie nie jazda jest najważniejsza, a sam fakt posiadania mega-hiper-wypasionego sprzętu sygnowanego pięknymi kolorami i logiem weeze. Ja bym już dawno sobie dał spokój na Twoim miejscu, bo dla mnie ważniejsza jest możliwość spędzenia czasu na lataniu z kumplami, niż na wylewaniu żali na forach internetowych.
Pewnie, można napisać o nich opinię, ale skoro taką opinię masz, a w dodatku wspominasz, że nic im jeszcze nie zapłaciłeś, to dlaczego ich nie olejesz i nie kupisz czegokolwiek innego, skoro niby fun jest najważniejszy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości