Trek Session 10 na poczatek?

chillyzi
Posty: 246
Rejestracja: 17.06.2007 00:50:12
Kontakt:

Post autor: chillyzi »

Częściej będziesz jeździł na prawdziwych trasach DH, czy po czymś lżejszym?
Giango
Posty: 12
Rejestracja: 29.03.2013 12:32:33
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Giango »

Planuje systematyczne wypady na Gore Kamiensk i tamtejsza trase DH (bo mam 20min drogi od domu) jak rowniez czeste wyjazdy do Kasiny i okolic , ze wzgledu na wlasna baze noclegowa w tamtym rejonie.Generalnie nastawiam sie na nauke i trening FR/DH i tylko i wylacznie do tego potrzebuje sprzetu.
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”-Colin Mcrae
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Trek jest trochę ciężki i to jest jego wada. Jeździłem na tej ramie i nie jest ociężała, choć skoczna też nie.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Bo ten trek jest do Dh, on nie ma być skoczny, tylko ma się kleić do ziemi.
Jeśli chcesz jeździć w dh to kup odrazu rower do dh, a nie coś małego, bo w przyszłości przesiądziesz się na dużego fulla i stwierdzisz "co to ku**a jest...". Jeśli masz kase to kupuj odrazu rower do tego co chcesz robić. Nie nauczysz się jeździć dużym fullem jak będziesz miał jakiś lekki mały rower.

Giango
Posty: 12
Rejestracja: 29.03.2013 12:32:33
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Giango »

“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”-Colin Mcrae
MLYNoBIKER
moderator
Posty: 2872
Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
Lokalizacja: Canada
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

W całym zestawieniu iron horse najlepszy, ale też najdroższy, jak zwiększasz sobie poprzeczkę o tysiaka, to przeanalizuj jeszcze raz swój budżet dokładnie i określ konkretną kwotę, bo za tydzień dojdziemy do 10 tyś
Giango
Posty: 12
Rejestracja: 29.03.2013 12:32:33
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Giango »

Bo rozwazam opcje , zeby dolozyc pare zlotych i kupic jakis swiezszy sprzet.Ale do 10 to nie dociagniemy , chociaz dzisiaj takie za 8tys juz ogladalem :D
...ale to wciaga!!
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”-Colin Mcrae
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ten iron to nie rama do dh.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

A to nie jest Iron Suchego?
boogiel pisze:Ten iron to nie rama do dh.
Niby nie, ale na początek powinno być git i to mocno. Na warunki w PL też w zupełności wystarczy.
Z gówna bata nie ukręcisz.
adrianzak
Posty: 29
Rejestracja: 11.07.2010 22:54:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: adrianzak »

Ktoś tu zaproponował Scott Voltage FR 20,
tu jest moje ogłoszenie z giełdy,
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=84026
Cena do negocjacji!
[url]http://adrianzak.pinkbike.com[/url]
Kacper Czewa
Posty: 194
Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kacper Czewa »

Czemu niektórzy chwalą manitou revox to nie mam pojęcia .... Miałem ten damper przez 3 sezony i to ze jest średni to i tak dobre określenie ;) dhx 5.0 który mam aktualnie bije na głowę ten damper według mnie ....

Ps nie miałem zepsutego tego revoxa , serwisowany był na bieżąco ;)


Jeśli chcesz mniec w miarę świeży i w dobrym stanie rower kupuj cos w wyższym przedziale cenowym ,jeśli cie tylko stać to nawet nowy rower ;p albo roczny :) za 9-10 tys kupisz seryjne demo 8 z rocznika 2011+ a to juz jest elegancka maszyna bardzo ;o albo Treka Sesion 8 ;) . Starsze ramy maja często prehistoryczne kąty a i sprzęt wiekowy to tez moze byc bardziej wyjechany ;) glownie napęd , hamulce , suport , stery , łożyska w ramie , Piasty ,a serwis tego tez nie jest tani :) powiedziałby sie ze chwyty kierownicy nawet to pierdola ale jakies fajniejsze kosztują ok 100 zł ;p czy pedały to wydatek 200 ;p kaseta z jakies 150 klocki hamulcowe 120 komplet , a zalać tez trzeba amortyzator i damper olejem to tez niezły wydatek nie wspominając o serwisie dampera (koszt w profesjonalnym serwisie revoxa to 260 zł ) .... I Tak cześć po części generuje koszty :)
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Post autor: deviz »

Kacper Czewa pisze:za 9-10 tys kupisz seryjne demo 8 z rocznika 2011+
ale to jest prawie dwa razy więcej niż chłopak ma kasy na sprzęt ;)
ja na początek brałbym coś skocznego jak voltage, chyba że cały czas będzie ostre DH jak Czarna i Kasina to trek też by siadł ;)
Slavvduro
Kacper Czewa
Posty: 194
Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kacper Czewa »

Sam napisał ze myśli o podniesieniu swojego budżetu ;)
JakubRudy
Posty: 289
Rejestracja: 22.07.2012 20:12:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JakubRudy »

Powiem tak.
Z tej bandy rowerów Iron Horse wydaje mi się najlepszy.
Osprzęt jest z górnej półki (wiadomo że nie wszystko, aczkolwiek budżet tutaj kolegę ogranicza), rower będzie się fajnie prowadził, cała konstrukcja jest sprawdzona.

Trek na początek ?
Po co Go chcecie skrzywdzić ?
255mm skoku + jednozawias + początkujący rider = marne połączenie
Zniechęci się i po zabawie, lepiej coś mniejszego, zwinniejszego i pozwalającego na bardziej uniwersalną jazdę. Dodatkowo Trek ani lekki ani zwinny nie jest, czołgiem przez trasę jeździło się kiedyś.
Rower:
http://tiny.pl/q97gw - pinkbike
Sell:
http://tiny.pl/h4vx4 - allegro
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

JakubRudy pisze:ani zwinny nie jest
Tu bys sie zdziwil, bo jest o wiele zwinniejszy niz np. Intense M3 czy Santa V10 (<2010). Z geometria trafili bardzo dobrze, bo nie czuc masy tego roweru, w zakrety wchodzi wybitnie, przyspiesza dobrze... z reszta Session 10 jako rama ma swietne opinie, pomimo masy - ktora jest praktycznie jedynym minusem tej ramy.

Co do reszty sie zgodze, na poczatek lepiej cos bardziej uniwersalnego i lzejszego. Na "pozniej" tez lepiej cos lzejszego ;-).
Awaria
Posty: 631
Rejestracja: 04.10.2009 16:23:24
Lokalizacja: Wrocław / Legnica
Kontakt:

Post autor: Awaria »

Podchwyce temat, bo jak najbardziej aktualny.
To moj kolejny sezon w zjezdzie, ostatnim rowerkiem byl giant faith.

Teraz mam na wydanie do okolo 5000zl i mam duzy dylemat.
Z jednej strony mam mozliwosc zakupu za 4000zl seryjnego treka session 10 w ok stanie, ktorym jaram sie odkad zaczalem swoja przygode z dh :D

Z drugiej strony nie wiem czy nie lepiej byloby kupic cos pokroju scotta voltage.
Jaka w nim w ogole jest dlugosc dampera?

Jest tez opcja nabycia sundaya, na srednim osprzecie.

Moglby ktos cos doradzic?
http://utn.pl/OKAZJE  <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Giango
Posty: 12
Rejestracja: 29.03.2013 12:32:33
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Giango »

Znalazłem coś kolejnego i mnie to mocno interesuje , proszę o pomoc :

http://allegro.pl/specialized-big-hit-2 ... 58630.html
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”-Colin Mcrae
JanosiK95
Posty: 78
Rejestracja: 22.03.2013 01:58:22
Lokalizacja: Warszawa / Marki
Kontakt:

Post autor: JanosiK95 »

Nowe Big Hity to nic fajnego ... W DH są jak czołgi :( Nie polecam
Starsze Big Hity są duzo lepsze
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość