JAKI AMOR DO KROSS SIGN FR 2 ?
JAKI AMOR DO KROSS SIGN FR 2 ?
Witojcie
Czy amorek o skoku 100mm styknie do signa fr 2 ? Tylko nie piszcie mi jakichś innych mega propozycji bo mam nie za dużo kaski
Czy amorek o skoku 100mm styknie do signa fr 2 ? Tylko nie piszcie mi jakichś innych mega propozycji bo mam nie za dużo kaski
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
Japier**** tak rama do DH... Jak masz takie bajki opowiadać to idź lepiej na rower... Setunia skoku do FRki to zdecydowanie za mało, preferował bym coś w okolicach 160-180mmpixel991 pisze:wiesz jeśli masz rurę sterową tak ja potrzeba to powinien wejść, tylko to jest rower do dh (tak zakładam) to raczej skok powinien być dużo większy coś od 140 mm (najmniej) do ponad 200 mm. Podaj budżet to ci coś ja i koledzy doradzimy
Ps: Zły dzi

Moja Ciapurka: http://www.pinkbike.com/photo/9296923/
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 30.05.2012 15:41:58
- Kontakt:
Grzywalec najtańsze sensowne to używany drop off III, Z1, od 400zł można wygarnąć. Stać ciebie na ramkę z damperem, to i stać na amorek z przodu jakiś pośredni. Zresztą te 150mm to i tak trochę mało, chyba, że więcej jak ja chcesz enduro jeździć, niż dh, fr próbować.
Pozdrawiam
edit: to zarób z 2-3 stówki, jesteś zapewne młody, to idź na promocje w realu (płacą na pastach nawet 12zł, a tak od 8 za godzinę, albo popracuj na magazynie za 8mkę
)
3-5 dni pracy weekendowej i masz.
Pozdrawiam
edit: to zarób z 2-3 stówki, jesteś zapewne młody, to idź na promocje w realu (płacą na pastach nawet 12zł, a tak od 8 za godzinę, albo popracuj na magazynie za 8mkę

3-5 dni pracy weekendowej i masz.
Moherek nie hejtuj
Dopiero pare chwil temu konto załozyłem i proszę o rady a nie spamowanie i najazd o zły dział. I sorki za zły dział
Co do budżetu to mało (naprawdę mało i zdaje sobie sprawe) - coś koło 2-3 stówek
Wiem że BARDZO mało ale na ramke sie okazja trafiła że grzech nie korzystać
W dodatku nie chce katować rowera tylko pojeżdzić po lesie, poskakać trochu i na codzienną jazdę. Nie chce też rowera żebym jechał pionowao do góry przez mega duży amor
Dopiero pare chwil temu konto załozyłem i proszę o rady a nie spamowanie i najazd o zły dział. I sorki za zły dział
Co do budżetu to mało (naprawdę mało i zdaje sobie sprawe) - coś koło 2-3 stówek
Wiem że BARDZO mało ale na ramke sie okazja trafiła że grzech nie korzystać
W dodatku nie chce katować rowera tylko pojeżdzić po lesie, poskakać trochu i na codzienną jazdę. Nie chce też rowera żebym jechał pionowao do góry przez mega duży amor
Za 300zł to RST Super Storma
kupisz, więc nie baw się w jakieś 100mm skoku
a jak dołożysz troszkę to masz Duro QR 20


Moja Ciapurka: http://www.pinkbike.com/photo/9296923/
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 30.05.2012 15:41:58
- Kontakt:
Jak dłużej pojeździsz, a nie jesteś z dzianej rodziny/nie zarabiasz dużo/ nie masz talentu do odkładania kasy/ to zrozumiesz, że rynek rowerowy jest tak złożony, że części rowerowe tracą na cenie nieproporcjonalnie szybko do ich używania. Zobacz ceny używanych 66, totemów, oraz nowych. Przy przebitkach kilkukrotnych, z moją kieszenią nigdy się nie zastanawiam na linii nowy-używany przedmiot. Kupuj w miarę z pewnego źródła, a nowe przede wszystkim kierownice, platformy.
Takie jest moje zdanie, aczkolwiek mając możliwości w postaci SENSOWNYCH pieniędzy kupowałbym nówki.
Pozdrawiam
Takie jest moje zdanie, aczkolwiek mając możliwości w postaci SENSOWNYCH pieniędzy kupowałbym nówki.
Pozdrawiam
Nie ma. Po za tym 120 to pomyłka, jak chcesz rower do takiego śmigania po lesie i jeżdżenia to się nie pakuje w fulla do "FR", dla którego amor 150 nadal jest nieco za mały.grzwalec pisze:a jakieś tanie 120-140 mm to po ile wyłapie (nowe!)
Jeśli jednak jesteśmy przy FR2 to nie musisz się bać że ze 150 będziesz miał kąt główki jak w chopperze.
Po za tym jeśli chodzi o nowe części to:
A kupując w odpowiednim czasie możesz kupić spoko części po spoko cenie, jeśli natomiast trafisz na tzw. okres zbrojeń (teraz) to albo nie kupisz nic bo wszystko znika bardzo szybko, albo zapłacisz dużo więcej kasy.stomatolog pisze:Jak dłużej pojeździsz, a nie jesteś z dzianej rodziny/nie zarabiasz dużo/ nie masz talentu do odkładania kasy/ to zrozumiesz, że rynek rowerowy jest tak złożony, że części rowerowe tracą na cenie nieproporcjonalnie szybko do ich używania.
Ja kupuję prawie wszystko używane bo cienko z kasą a człowiek chce jeździć. Nigdy się nie naciąłem na jakiś syf, ale to dlatego że nie kupuje z niepewnych źródeł i zawsze staram się możliwie najbardziej zabezpieczyć. Ostatnio kupiłem sobie 66 RC2 ETTA 2007 za całkiem spoko sumkę, w bardzo spoko stanie i wiem że się da.stomatolog pisze: Zobacz ceny używanych 66, totemów, oraz nowych. Przy przebitkach kilkukrotnych, z moją kieszenią nigdy się nie zastanawiam na linii nowy-używany przedmiot.
ROWER / BLOG / YOUTUBE / PINKBIKE
Wiem bo tego signa fr2 to mam okazję w dziesiątkę
a amor - myślałem też o seryjnej 130-stce jak w tych opisach
http://www.rowerownia.cba.pl/index.php/ ... rzeszlosci
http://www.rower.com/archiwum.php?art=2664
a amor - myślałem też o seryjnej 130-stce jak w tych opisach
http://www.rowerownia.cba.pl/index.php/ ... rzeszlosci
http://www.rower.com/archiwum.php?art=2664
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości