5th element serwis? poszukiwana osoba z trojmiasta
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
5th element serwis? poszukiwana osoba z trojmiasta
Witam ostatnio zakupiłem ramę wraz z damperem 5th element. 1 raz mam rame amortyzowaną i niezbyt ogarniam pracę dampera/jego budowę. Otóż przy tym korku różowym na końcu leci olej, nieważne jak to wkręce i tak leci. Damper nie nabity. Serwisowałem już amorki. Chodzi mi co od czego jest? jak co używać? co od czego zależy.
A i mam jeszcze pytanie odnoścnie dystansów pomiędzy linkami a łożyskami w Faith 3. Idzie to gdzie kupić? szukałem ale nie wiem jak to wpisać...
A i mam jeszcze pytanie odnoścnie dystansów pomiędzy linkami a łożyskami w Faith 3. Idzie to gdzie kupić? szukałem ale nie wiem jak to wpisać...
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
a możesz troche jaśniej ?:> bo wiesz.. ;D iglica to to co się wkręca czy ten mini tłoczek(?) który jest w tłoku? moze jakies foto pogladowe?:D
@ to ten pręt na dole po prawej ?
http://www.pinkbike.com/photo/7901444/
żeby go wyciagnac musze caly damper rozebrac?
@ to ten pręt na dole po prawej ?
http://www.pinkbike.com/photo/7901444/
żeby go wyciagnac musze caly damper rozebrac?
http://p1.pinkbike.com/photo/2340/pbpic2340630.jpg
Zdięcie poglądowe.
Wg. zdjęcia masz oczko dampera i pod oczkiem leży coś co wygląda jak srebrny ołówek z czarną opaska. To jest właśnie iglica i oring który najprawdopodobniej cieknie
Zdięcie poglądowe.
Wg. zdjęcia masz oczko dampera i pod oczkiem leży coś co wygląda jak srebrny ołówek z czarną opaska. To jest właśnie iglica i oring który najprawdopodobniej cieknie
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
off_road twoje twoje bo moje było w gorszej rozdzielczości, a na tym chłopak wszystko będzie widział
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
sokol3miasto podejrzewam, że końcówka ta którą nakręcasz w tej pompce jest za krótka w takim sensie że nie wciska zaworu ( czyli nie umożliwia przepływu powietrza do komory damepra ) opór czujesz bo dokręciłeś do końca a zawór jest dalej nie otwarty i dlatego nic się nie pompuje. Miałem podobną sytuacje gdy chciałem pompką do dampera sprawdzić ciśnienie kół w samochodzie. Też nakręcałem na wentyl aż był opór a to i tak było za mało i po prostu zawór się nie otwierał.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 10.04.2012 18:12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 10.04.2012 18:12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 13.01.2013 15:57:03
- Kontakt:
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 10.04.2012 18:12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość