trzeszcząca kierownica
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 01.09.2007 11:39:53
- Lokalizacja: okolice Tarnowa
- Kontakt:
trzeszcząca kierownica
Od jakiegos czasu zauwazylem, ze moja kierownica(funn full on 810mm) trzeszczy w roznych okolicznosciach. Czy oznaka zmeczenia materialu i znak, ze nalezy ja wymienic czy niczym sie nie przejmowac i jezdzic dalej?
Ja mam to samo. Obojętnie jakie stery dam, jaką kierę i jaki mostek, i tak pstryka... Szału można dostać. Wątpię żeby to była rama bo daje mi tak już 2 rok i nic. Nie pomaga żadne smarowanie, skręcanie, przycieranie papierem ściernym mostka, składanie w sterylnych warunkach... Nic.
Pstrykały mi połączenia:
Hussefelt + Paco DH
Howitzer 1 i 1/8 + Paco DH
Howitzer 1.5 + Paco DH
FSA Gap 1.5 + Paco DH
Jakiś tajwan + Paco DH
A teraz Hussefelt + Funn Fatboy 785mm.
Sety z Paco DH latały na sterach Darta Exile, Oemowych FSA, FSA Pig 1.5.
Set z Funnem leci na tanich kulkowych sterach FSA. Niedługo wpadnie dolna miska z Orbitów XL, bo amorek taper będzie.
No i tak jak pisałem, pstrykało raz mocniej, a raz mniej w każdym z tych połączeń. Może ktoś wie co robić i poratuje...
Pstrykały mi połączenia:
Hussefelt + Paco DH
Howitzer 1 i 1/8 + Paco DH
Howitzer 1.5 + Paco DH
FSA Gap 1.5 + Paco DH
Jakiś tajwan + Paco DH
A teraz Hussefelt + Funn Fatboy 785mm.
Sety z Paco DH latały na sterach Darta Exile, Oemowych FSA, FSA Pig 1.5.
Set z Funnem leci na tanich kulkowych sterach FSA. Niedługo wpadnie dolna miska z Orbitów XL, bo amorek taper będzie.
No i tak jak pisałem, pstrykało raz mocniej, a raz mniej w każdym z tych połączeń. Może ktoś wie co robić i poratuje...
http://tadziu-.pinkbike.com/album/2k12-Riding/
Jak jest wszystko wysmarowane - łącznie z podkładkami pod mostkiem to jak to ma trzeszczeć?
Ja się borykałem z trzeszczeniem Fatboya... Przez chwilę, zanim odkryłem, że dźwięk pochodzi od klamek hamulcowych.
Kiera w miejscu gdzie są klamki też pracuje i na sucho obejmy pstrykały. Dźwięk trudny do zlokalizowania, daje wrażenie, że to od mostka.
Jedyna rada to wysmarować wszystko jak leci - poza gripami

Ja się borykałem z trzeszczeniem Fatboya... Przez chwilę, zanim odkryłem, że dźwięk pochodzi od klamek hamulcowych.
Kiera w miejscu gdzie są klamki też pracuje i na sucho obejmy pstrykały. Dźwięk trudny do zlokalizowania, daje wrażenie, że to od mostka.
Jedyna rada to wysmarować wszystko jak leci - poza gripami

Czym smarować nie jest na tyle istotne, jak późniejsze mycie tych okolic.
Częste mycie - wiadomo skraca życie...
Cały trud wysmarowania można zepsuć jednym myciem. Detergent wymyje smar na krawędziach łączeń i cały cyrk zacznie się od nowa.
Ja traktuje brudasa czystą wodą - błoto. Środkami odtłuszczającymi tylko wtedy, gdy mam w planie maszynę rozkręcać.
Częste mycie - wiadomo skraca życie...

Cały trud wysmarowania można zepsuć jednym myciem. Detergent wymyje smar na krawędziach łączeń i cały cyrk zacznie się od nowa.
Ja traktuje brudasa czystą wodą - błoto. Środkami odtłuszczającymi tylko wtedy, gdy mam w planie maszynę rozkręcać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości