[Amor] marzocchi bomber 888 rcv 2008 olej
[Amor] marzocchi bomber 888 rcv 2008 olej
Witajcie! od miesiąca mam ten właśnie amorek, od nowości nie był on serwisowany. Kupiłem już olej, uszczelki przyjdą w czwartek, wszelkie smary i narzędzia mam juz w gotowości. I teraz sprawa najważniejsza, ile trzeba wlać oleju do każdej goleni? waże 75kg, olej to motorex 7,5w.
dodam że przeszukałem forum ale w żadnym wątku nie znalazłem odpowiedzi a linki do manuali wygasły
dodam że przeszukałem forum ale w żadnym wątku nie znalazłem odpowiedzi a linki do manuali wygasły
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Zalej go po 310ml na lagę i będzie po problemie.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Kontynuacja tematu...
Moje kolejne pytanie dotyczy pracy marzocha. Amorek jest już po serwisie, zamontowany w rowerze i generalnie gotowy do jazdy. Nabrałem jednak wątpliwości co do jego pracy. Rzecz w tym że kiedy go wbijam wyczuwam coś w rodzaju przeskoków, jakby któraś część powodowała tarcie. Jest to na tyle delikatne że w rzeczywistości amortyzator pracuje płynnie, choć drgania są wyczuwalne pod ręką.
I teraz tak, regulacje działają, przy składaniu bardzo dbałem żeby części były jak najczystsze i na swoim miejscu, oleju wlałem po 320ml, obie lagi nadmuchane na 0,5bara. Przed serwisem bylo ok, z tym że było mało oleju.
Czy jest możliwe żeby np. któryś z tłumików dawał taki efekt? sam nie wiem co z tym fantem zrobić, a ciśnie mnie żeby pojeździć.
Moje kolejne pytanie dotyczy pracy marzocha. Amorek jest już po serwisie, zamontowany w rowerze i generalnie gotowy do jazdy. Nabrałem jednak wątpliwości co do jego pracy. Rzecz w tym że kiedy go wbijam wyczuwam coś w rodzaju przeskoków, jakby któraś część powodowała tarcie. Jest to na tyle delikatne że w rzeczywistości amortyzator pracuje płynnie, choć drgania są wyczuwalne pod ręką.
I teraz tak, regulacje działają, przy składaniu bardzo dbałem żeby części były jak najczystsze i na swoim miejscu, oleju wlałem po 320ml, obie lagi nadmuchane na 0,5bara. Przed serwisem bylo ok, z tym że było mało oleju.
Czy jest możliwe żeby np. któryś z tłumików dawał taki efekt? sam nie wiem co z tym fantem zrobić, a ciśnie mnie żeby pojeździć.
Poluzuj go na półkach i poskręcaj z wyczuciem na krzyż - lewy dół, prawa góra - prawy dół lewa góra... Na koniec na sterówce. W ten sposób go "rozprężysz".
Co do poziomu oleju to ja się w tym modelu kierowałem pomiarem od góry. Ostatecznie przy mniej więcej 75kg jeździłem na poziomie ok 200mm w obu lagach. Mierzone od końca lagi do lustra oleju przy rozprostowanym amorze.
Zwróć uwagę też na korek który oddziela sprężynę od tłumika. Węższym idzie w tłumik, a szerszym końcem do sprężyny. Jak założysz odwrotnie to sprężyna będzie się bardziej tłukła.
Co do poziomu oleju to ja się w tym modelu kierowałem pomiarem od góry. Ostatecznie przy mniej więcej 75kg jeździłem na poziomie ok 200mm w obu lagach. Mierzone od końca lagi do lustra oleju przy rozprostowanym amorze.
Zwróć uwagę też na korek który oddziela sprężynę od tłumika. Węższym idzie w tłumik, a szerszym końcem do sprężyny. Jak założysz odwrotnie to sprężyna będzie się bardziej tłukła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości