Tani zamiennik Marz 66 rc2x

kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

nie dogadamy sie bawcie sie z kombinowaniem dla mnie to by było na tyle swoje powiedziałem dziękuje nara :)
rowerek PB Spider Suspensions boss!
djwiocha
Posty: 263
Rejestracja: 29.09.2011 16:00:49
Kontakt:

Post autor: djwiocha »

Nie musisz się z nami zgadzać i tak jest dobrze. Autor tematu wybierze sam, a skoro pytał się o tanie zamienniki to sądzę że woli jednak kupić 2 komplety tych np.: Ariete za cenę 1 kompletu Marzo.
ROWER / BLOG / YOUTUBE / PINKBIKE
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

kubuspunxdh pisze:
nie dogadamy sie bawcie sie z kombinowaniem dla mnie to by było na tyle swoje powiedziałem dziękuje nara
Próbowałem dobierać tanie zamienniki zwykłych oringów do Dual Air i tłumika MC. Nie wyszło to najlepiej i ostatecznie kupiłem oryginalne. Oczywiście teraz jak zmienię uszczelki to Reba wylatuje na allegro bo mnie tym lekko mówiąc wkur*iła i nie zamierzam kupować zestawu uszczelek za 100zł nawet 2x na rok. Gdzie tu bym jeszcze miał za serwis komuś płacić ciężkie pieniądze. O niedoczekanie.

Ale marzocchi naprawdę ma w dupie jakie uszczelki są w amortyzatorze i nie mam pojęcia jak kupowanie zamienników, szczególnie wyższej jakości motocyklowych(choć mi takie za 3zł/szt wystarczały), miałoby się negatywnie odbić na amortyzatorze.

W ATA wsadziłem tanie, byle jakie oringi i jakoś wszystko mogło działać płynnie i dobrze. Reba chodziła jakby była zalana jakimś lepkim glutem...


Poza tym, nie chcę być niemiły ale... po tym jak rozwinąłeś swoją działalność na zawieszenia rowerowe zauważyłem, że bardzo ci się zmieniło podejście oraz rady jakie dajesz. Niby jest to dość naturalne ale raczej odpychające... przynajmniej dla mnie.
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

pietryna pisze:Poza tym, nie chcę być niemiły ale... po tym jak rozwinąłeś swoją działalność na zawieszenia rowerowe zauważyłem, że bardzo ci się zmieniło podejście oraz rady jakie dajesz. Niby jest to dość naturalne ale raczej odpychające... przynajmniej dla mnie.
zmieniło sie owszem po tym jak za kolejne szkolenie musiałem płacić grubą kasę żeby ktokolwiek mi pokazał "tajniki serwisu" a następnie poprzez udzielenie na tym forum kilku "pomocnych rad" dostaje telefon od jednego z dystrybutorów w PL pod rygorem utraty autoryzacji i odpowiedzialności karnej żeby usunąć pisane posty jak i konto "bo znalazł sie jeden uprzejmy".... a dla mnie osoby która stara sie rozwijać profesjonalny serwis amortyzacji ( nie tylko rowerowej ) takie telefony czy jak w tym wypadku kombinowanie z czymś czego producent nie przewidział to dość dziwne i irytujące zwłaszcza że chłopak ma amortyzator który kiedyś kosztował kupę pieniędzy, mam nadzieje że i Tobie kiedyś przyjdzie z tego "żyć" .
rowerek PB Spider Suspensions boss!
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

kubuspunxdh pisze:"bo znalazł sie jeden uprzejmy".... a dla mnie osoby która stara sie rozwijać profesjonalny serwis amortyzacji ( nie tylko rowerowej ) takie telefony
To rozumiem. Uroki konkurencji :P
kubuspunxdh pisze: tym wypadku kombinowanie z czymś czego producent nie przewidział to dość dziwne i irytujące zwłaszcza że chłopak ma amortyzator który kiedyś kosztował kupę pieniędzy,
Tego nie. Poza tym słowem kluczem jest tutaj kiedyś.
Teraz kosztuje często mniej niż najtańsze, nowe produkty tego producenta i jednak to, że teraz kupię sobie amortyzator który 5 lat temu kosztował 4000zł to nie znaczy że nagle jestem bogaty tylko to, że staniał. I naturalnym jest próba obniżenia kosztów eksploatacji.

A w przypadku, w którym powszechnie wiadomo, że sugerowane rozwiązanie działa i to bardzo dobrze uważam, że nie na miejscu jest stwierdzenie:
kubuspunxdh pisze:poco kombinować ~130 zł za oryginalne to naprawdę tak wiele ?
Bo to naprawdę jest wiele, szczególnie dla osoby która nie ma stałego, w miarę porządnego źródła dochodu, a domyślam się że raider1997 ma 16 lat i raczej wydaje to co dorobi bądź dostanie od rodziny. Ja nie narzekam na razie na swój status materialny ale i tak uważam że 100-130zł na cztery kawałki gumy z logo MZ to jednak za dużo. A w tym wypadku jest to 1/10 wartości amortyzatora.

Za 130zł kupisz 2,5 - 3 komplety bardzo dobrych uszczelek ARI, które w założeniu mają pracować w amortyzatorze. Albo 20 kompletów olejówek za 3zł/szt, które nawet przy częstotliwości zmiany raz na 3 miesiące(a pewnie nie będzie musiał tak często), starczą na dłużej niż oryginalne.

Tak jak mówilem. Kupiłem uszczelki RSa oryginalne bo się poddałem. Bo nie mogłem znaleźć zamienników do do lag 32mm i dlatego, że tanie oringi się nie sprawdziły.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości