[pawcisq] TuEs 2.0 Comp + Boxxer + Stoy

pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

[pawcisq] TuEs 2.0 Comp + Boxxer + Stoy

Post autor: pawcisq »

Rama:YT Industries TuEs 2.0 Comp 2013
Widelec: RockShox Boxxer R2C2 2013 200mm
Damper: BOS Stoy 2013 89mm

Kierownica: Kore OCD 780mm 20 wzniosu
Mostek:RaceFace Atlas 50mm
Gripy: RaceFace Nelson
Stery i Barendy: Acros AZX-205

Siodło: SDG i-Fly
Sztyca: SDG i-Beam Micro, Ø30,9mm, 300 mm
Zacisk: YT Industries

Korby: Truvativ Descendant, 165 mm
Support: Truvativ GXP, PF30
Zębatka: 38 teeth
Łańcuch: SRAM.
Pedały: HT Nano AN06SS black

Napinacz: E.13 LS1+
Przerzutki: Sram X9
Manetki: Sram X9
Kaseta: Sram PG1050, 11-26

Koła:
Obręcz: DT Swiss YT2020 26 cali
Szprychy: DT Swiss
Piasta: DT Swiss
Opona: Maxxis Minion DH F, 26x2.4 / Maxxis Minion DH R II, 26x2.5
Dętka: no name

Hamulec przód, klamka: Avid Code R
Hamulec tył, klamka: Avid Code R

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: to do: wstawić sprężynę 350 zamiast 275.
Waga: Ponoć 17.5


http://imageshack.us/a/img801/5040/dsc02263w.jpg
http://imageshack.us/a/img577/5899/dsc02266j.jpg
http://imageshack.us/a/img163/4559/dsc02273cf.jpg
http://imageshack.us/a/img834/7707/dsc02329ja.jpg
lollex
Posty: 682
Rejestracja: 27.12.2010 20:00:45
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: lollex »

Co to za moda dodawać bc bez zdjęcia.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Nie psiocz. Pisałem to na 5 minut przed wyjściem do pracy. Za mało czasu na zgranie zdjęcia z telefonu. A i tak kiepskiej jakości ;) W sobotę pewnie będzie porządny aparat. A jak nie to zgram zdjęcia co sam robiłem.
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

ooo tak następny piękny tues :D widzę też dostałeś metrową sztycę ;)
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Trzeba było skrócić a nie było piłki. Dopiero teraz mam krótszą. Myślę o zmianie na Kind Shock pod I-beam. Pedałowanie w ortezach na nisko opuszczonym kończy się szczypaniem do krwi wewnętrznej strony kolan >.>
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

W sumie pomysł masz nie głupi, sam nad tym pomyśle :)
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Racja. Cena wcale nie jest zabójcza jeśli pomyśleć o tym ile wygody daje umożliwia wygodną jazdę w ochraniaczach czy po bułki

http://www.pricepoint.com/Brand/KS/Kind ... atpost.axd

Jeśli będziesz chciał zamawiać to uprzednio zgadaj się ze mną. Może wyjdzie taniej sprowadzać to razem. ;)
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

Nie jest to tak samo 'dobre' jak ich dampery ? ;)
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Jedyne pod I-beam to właśnie to lub gravity dropper, który wygląda jak nie wiem co. Może i jest niezawodny ale owinąłbym go workiem na śmieci by nie szpecił mi roweru. ;p
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

Faktycznie ten dropper nie wygląda zbyt ciekawie. Może bym się skusił na tą sztyce. Jak dostane dopływ gotówki to się odezwę byśmy zamówili razem :)
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Zacna maszyna ! Możesz mi coś powiedzieć o tych obręczach ? ;)
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Z tego co wiem to wszystko projektował DT a YT zrobiło tylko nalepki. Są pod prestę i aby mieć samochodowy trzeba rozwiercać. Są bardzo lekkie i ko takiej ilości gleb i niedolotów co mam aż się dziwię, że są proste.
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

koła to piasty 350 + obręcze EX500 lub EX530 + szprychy comp

mam takie same, po 4 dniach katowania w mariborze, 2 dniach w koninkach i 1 dniu w rużo na razie wsyztko gra (no nie liczac malego bicia w przednim kole po dzwonie). Zobaczymy ile dadza rade..
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

btw tez w bosie z tylu przy szbszej kompresji masz takie "zaciecie" ? kolega ma wersje WC tuesa i damper przy wiekszych strzalach kleka
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Ja na razie raczkuję ale nie powiem, wysokie loty już miałem - ofc zakończone upadkiem - damper jednak ani razu mi nie zacinał się. Tylko gwiżdże i syczy jak dziki ;p Chociaż mnie to się podoba.
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

Korean_Boy chyba wiem o czym mówisz. Mam takie coś jak z całej siły ugnę zawieszenie nogami to ma takiego 'przycięcie'. W jeździe tego nie czuć a zawieszenie zamykałem więc problemu nie widzę, chociaż się zastanawiałem czy to tylko u mnie ale widać, że nie. ;)
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Tak działa szybka kompresja panowie... Aczkolwiek bos do dobrych damperów nie należy...
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

a to dobre co mowisz, wg Ciebie szybka kompresja polega na chwilowym zacieciu sie dampera tak przy około 70% skoku ?

co do bosa to jezdzilem przez ostatnie 10 lat na wielu wynalazkach i uważam , że bos pracuje bardzo dobrze (mój nie ma tego zaciecia), problemem są jednak padające dampery i trudny serwis
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

Również uważam, że to dobry damper. Trasę mieli aż przyjemnie i żadnego przycięcia nie czuć a na prawdę go zamykałem. A jeżeli ktoś zamiast śmigać ugina z całej siły zawieszenie na parkingu to już jego sprawa i problem ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości