Witam!
Sytuacja wygląda tak: Zamówiłem sobie suport w tym sklepie 10.05.2013r. (piątek) dokonując przelewu Pocztą Polską więc kasa powinna być najpóźniej na koncie w środę 15.03.2013r. Sprawdzając status mojego zamówienia w piątek widniał napis "oczekiwanie na przelew" więc napisałem poprzez strone pytanie o co kaman. Odpowiedzi brak. Dzwonię z początku nie było możliwości dodzwonienia się z powodu awarii jakiś nadajników Orange, ale jak już jest sygnał to nie odbiera. Napisałem na jeszcze inny mail i dalej brak odpowiedzi. Ten sklep padł czy co, mieliście podobne sytuacje? W jaki sposób można będzie odzyskać pieniądze?
disorder.pl
na ich stronie kontaktowej napisali że mają wirusa w systemie- być może ma to jakiś wpływ na status zamówienia.
mimo to jednak, tel komórkowy powinien działać.
wkurwiające są takie sklepy które przed wpłatą nie przysyłają informacji o dostępności towaru. niby wszystko w ofercie jest,a na stanie nie ma. zbieraja wpłaty i dopiero uruchamiają zamówienie od dystry- może i 3 tyg. trwać taki zakup.. najgorsze doświadczenia mam z gravityshop, a to nie było towaru,a to wzieli sobie tydzień urlopu przed realizacją opłaconego zamówienia-a potem jeszcze wysłali to w kosmos pod inny adres.
mimo to jednak, tel komórkowy powinien działać.
wkurwiające są takie sklepy które przed wpłatą nie przysyłają informacji o dostępności towaru. niby wszystko w ofercie jest,a na stanie nie ma. zbieraja wpłaty i dopiero uruchamiają zamówienie od dystry- może i 3 tyg. trwać taki zakup.. najgorsze doświadczenia mam z gravityshop, a to nie było towaru,a to wzieli sobie tydzień urlopu przed realizacją opłaconego zamówienia-a potem jeszcze wysłali to w kosmos pod inny adres.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość