jak ustawic się w locie ?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23.01.2013 21:25:36
- Kontakt:
jak ustawic się w locie ?
mam problem z lotem przy dużych prędkościach bo lecę na przód i ląduje telemarkiem, a czasem na twarzy ;p jak ustawic sie w locie ?
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 18.08.2011 08:06:43
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
skacz sobie od malych rzeczy do duzych, po kolei bez spiny, oblataj jedna hope zanim uderzysz nastepna.
Jesli nie wiesz jaka predkosc nabrac do danej hopy to jedz za kolega/zobacz jak robia to koledzy
nic trudnego, nawet nie ma mowy o odrobinie kreatywnosci...
Jesli nie wiesz jaka predkosc nabrac do danej hopy to jedz za kolega/zobacz jak robia to koledzy
nic trudnego, nawet nie ma mowy o odrobinie kreatywnosci...
http://utn.pl/OKAZJE <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Pytanie nie takie głupie, nawet były artykuły na ten temat, że najlepiej oddychać przeponą - choć osobiście nie wiem jak to możliwe przy większej intensywności, gdy brakuje powietrzaJak nie wiesz jak to normalnie. Czy już do tego doszło, że ludzie będą pytać jak oddychać podczas jazdy.

Jeśli lądujesz na twarzy to po prostu odchyl się troszeczkę bardziej do tyłu na wybiciu żebyś leciał na dwa koła.
http://brooce.pinkbike.com
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 18.08.2011 08:06:43
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
powiem Ci jak niedoświadczony niedoświadczonemu, bo tu każdy z kolegów wylądawał i już odjechał...rozkurwiator99 pisze:mam problem z lotem przy dużych prędkościach bo lecę na przód i ląduje telemarkiem, a czasem na twarzy ;p jak ustawic sie w locie ?

teoria wygląda tak:
1. to co się dzieje w locie głównie zależy od wybicia, jak się źle wybijasz to tak masz i w locie to sobie możesz zegarek ustawić
2. może masz doczynienia też z nienajlepszym wyprofilowaniem wybicia
3. albo tylne zawieszenie np. szybciej wraca i Cię katapultuje
przyczyn może być wiele - to teoria, a w praktyce najlepsza rada jest taka: jak 1000 razy wylądujesz poprawnie mniejszą to się przenieś na większą hopę, wcześniej raczej nie (by B. Lopes)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23.01.2013 21:25:36
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23.01.2013 21:25:36
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23.01.2013 21:25:36
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości