YT Industries Tues 2.0
YT Industries Tues 2.0
Siemankoo, jest ktoś na forum kto posiada wymienioną w temacie rame/rower w rozmiarze S?
Generalnie posiadacze tych rowerów/ram co o nich powiecie? Jak praca, sztywność, wykonanie?
Generalnie posiadacze tych rowerów/ram co o nich powiecie? Jak praca, sztywność, wykonanie?
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
slaba sztywnosc ? patrze na Twoje zdjecia i daje Ci max 70kg
mam tuesa , waze 85kg + sprzet, katuje rower co tydzien na wyciagu (glownie zagranica + jakies dluzsze tripy), i nie powiedzialbym ze ten rower jest malo sztywny,
to ze zawieszenie nie wybieralo Ci malych nierównosci moglo byc wina dampera, tak samo zacinanie (koledze tez czasami sie blokuje w sprezynowym bosie, mi w powietrznym nie).
rama jest zajebista, niska, dluga, dobrze lepi ale jest skoczna, jesli chodzi o wady to to ze jest damper 267mm i ciezko dorwac springa, waga ramy nie powala.
jezdzilem na masie sprzetu (min wszystkie v10tki, m9 , summum, trek, demo) i nie uwazam ze tues jest gorszy
mam tuesa , waze 85kg + sprzet, katuje rower co tydzien na wyciagu (glownie zagranica + jakies dluzsze tripy), i nie powiedzialbym ze ten rower jest malo sztywny,
to ze zawieszenie nie wybieralo Ci malych nierównosci moglo byc wina dampera, tak samo zacinanie (koledze tez czasami sie blokuje w sprezynowym bosie, mi w powietrznym nie).
rama jest zajebista, niska, dluga, dobrze lepi ale jest skoczna, jesli chodzi o wady to to ze jest damper 267mm i ciezko dorwac springa, waga ramy nie powala.
jezdzilem na masie sprzetu (min wszystkie v10tki, m9 , summum, trek, demo) i nie uwazam ze tues jest gorszy
Co do słabej sztywności. Fakt, lubi pływać na prawie wszystkich nierównościach ale to jest kwestia doboru sprężyny i ustawień kompresji oraz powrotu. Sztywność boczna jest fenomenalna. Mi natomiast nic się nie zacina a jestem totalne zero jeśli chodzi o serwis i dopasowanie dampera pod siebie i warunki.
Hugoo jeździłeś czy byłeś właścicielem sprzętu? To dwie różne rzeczy. Każdy ustawia sprzęt pod siebie, a niektórzy nie mają o tym bladego pojęcia... Osobiście uważam, że ramka pracuje lepiej niż Trek, na którym jeździłem 3 lata. Trzeba umieć ją ustawić pod swój styl jazdy i trasę. Tak jak napisał Korean_Boy - niska, dobra baza kół, bardzo zwrotna(ustawiłem chain stay na 425mm (!), czyli krótszy tył niż w Demo), bardzo skoczna. Z czystym sumieniem mogę polecić ten sprzęt.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Hugoo napisz ile wazysz ? Zadałem sobie troche trudu zeby spojrzec na Twoj profil na PB i wynika z niego ze masz 14 lat, widać ze nie jestes jakoś strasznie dobity, wnioskuję więc, że ważysz max 60kg.
Odpowiedz mi proszę teraz na pytanie, jak to jest możliwe, że Ty ważąc 60kg strasznie odczuwasz brak sztywności a ja ważąc 25kg więcej jakoś na to nie narzekam. Przy mojej masie na rame działaja przecież polowe wieksze siły.... a wydaje mi się, że nie jeżdżę jakoś najgorzej.
Odpowiedz mi proszę teraz na pytanie, jak to jest możliwe, że Ty ważąc 60kg strasznie odczuwasz brak sztywności a ja ważąc 25kg więcej jakoś na to nie narzekam. Przy mojej masie na rame działaja przecież polowe wieksze siły.... a wydaje mi się, że nie jeżdżę jakoś najgorzej.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
ale pier****, powiedz jak wg Ciebie klasyfikujesz sztywność? mierzysz wygięcie wahacza na trasie? a może masz do tego cały lab z maszynami ? testujesz ramy z zawsze takim samym kołem, takim samym naciągiem szprych, takim samym ciśnieniem w oponach ? z takimi samymi oponami ?
czy może bierzesz koło na parkingu i wyginasz na bok ? jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy koło w trakcie przejazdu dostaje strzała pod kątem 90 stopni (bo tak najfajniej się wygina na parkingu).
Jestem wyczulony na takie rzeczy, szczególnie jak pisze to osoba która waży 60kg. Rozumiem jakbyś ważył 90kg i ścigał się na poziomie min top 10 elity, wtedy sprzet dostaje po bani mocno...
Nie chce na siłe bronić tuesa bo wiem, że nie jest to rama idealna ale agrument o braku sztywności jest mega z dupy.
czy może bierzesz koło na parkingu i wyginasz na bok ? jeśli tak to zadaj sobie pytanie czy koło w trakcie przejazdu dostaje strzała pod kątem 90 stopni (bo tak najfajniej się wygina na parkingu).
Jestem wyczulony na takie rzeczy, szczególnie jak pisze to osoba która waży 60kg. Rozumiem jakbyś ważył 90kg i ścigał się na poziomie min top 10 elity, wtedy sprzet dostaje po bani mocno...
Nie chce na siłe bronić tuesa bo wiem, że nie jest to rama idealna ale agrument o braku sztywności jest mega z dupy.
Re:
Deemax to bardzo bardzo sztywne koło.Hugoo pisze:Niewiem... Jeździłem na edycji limitowanej z 2012r. Możliwe, że brak sztywności to była wina deemaxa. Ale co do systemu zawieszenia to kompletna porażka... Przy rozkręconych kompresjach rama pływa, natomiast jak są troszkę mocniej skręcone to rama nic nie wybiera. Damper CCDB.
A co do braku sztywnosci to kocham to polskie placebo. 90% riderów u nas brak sztywnosci wyczuwa. Jak rama nie jest totalnym nudlem to brak sztywnosci czuć na prawde tylko przy bardzo dużych bocznych przeciażeniach, nie moge sobie wyobrazić gdzie w PL jestem w stanie tak mocno wejsc w zakręt bym to poczuł jak trasy mamy raczej wolniejsze, bardziej kręte i bez band.
Fajnie gdyby ktoś jeszcze miał takową rame lub cały rower z zajebistym osprzętem w roz. S na sell to bym chętnie kupił i pośmigał bo bardzo mi się z wyglądu podoba i wydaję się być dobra do zjazdu i fr co sami też potwierdzacie. Braku sztywności raczej się nie obawiam bo ważę nie całe 60kg.
Wie ktoś z was ile waży goła rama?
Wie ktoś z was ile waży goła rama?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość