[Amortyzator] Domain 302 - Serwis

Sandwitch
Posty: 280
Rejestracja: 08.01.2009 21:11:53
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

[Amortyzator] Domain 302 - Serwis

Post autor: Sandwitch »

Witam, ma ktoś może poradnik do serwisu ww amortyzatora ?
Stronka na której był manual razem z obrazkami i całym niezbędnym info padła ( http://www.domain-302.webpark.pl/ ). Jeżeli ktoś miał by coś takiego na kompie był bym wdzięczny :))

Czym poskutkuje jeżeli zamiast oleju smarującego 15w dam 10w ?

pzdr.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Rozkręcaj na lajcie i pamiętaj w jakiej kolejności (układaj odpowiednio). Niczego się nie bój. Wazelina na uszczelki i smarujący nawet 5W ujdzie. Koniec poradnika.
Sandwitch
Posty: 280
Rejestracja: 08.01.2009 21:11:53
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Sandwitch »

Że ujdzie to wiem, chodzi mi o to jakie będą różnice skoro zaleca się 15w.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Że będzie się pocił na lagach
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Vin, cenię twoje poczucie humoru ale tym razem gówno prawda. Nie poci mi się na lagach, a leję co mam w domu do widelców (czyli aktualnie 5W).
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

No u mnie przy 5W rzygał ostro, przy 15W jest spoko ;)
SkowronWro
Posty: 556
Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontakt:

Post autor: SkowronWro »

lejąc 5w zwiekszasz czułość widelca. To samo sie przy boxxerach stosuje, lepiej chodzi ale trzeba częsciej zmieniac olej smarujący;)
Krzyś
Posty: 371
Rejestracja: 21.04.2009 08:26:02
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Krzyś »

http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Nie wiem czy ogarniasz angielski czy nie, ale same zdjęcia dużo dają :) Nie ma za co :D
don corneo
Posty: 92
Rejestracja: 31.03.2010 20:08:39
Kontakt:

Post autor: don corneo »

Ja jako smarujący leje Amortyzol 15 W. Kosztuje grosze i spełnia swoje zadanie.
Sandwitch
Posty: 280
Rejestracja: 08.01.2009 21:11:53
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Sandwitch »

Krzyś dzięki :))
Myślę że 10W powinno być ok, ani za gęsty ani za rzadki pzdr i dzięki za pomoc.
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

Jakiś poradnik do rozebrania goleni z U-Turn'em?
freed
Posty: 1100
Rejestracja: 25.03.2006 12:42:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: freed »

Odkręcasz śrube na dole do połowy,pukasz gumowym młotkiem lub zwykłym z wyczuciem,popychasz wychodzi z dolnych goleni,odkręcasz śrube do końca,później odkręcasz korek na górze i gotowe. filozofia?

Olej 5wt daje rady gdy mamy w dobrym stanie uszczelki,jak są już przepracowane to amortyzator może puszczać. Wtedy zazwycaj zaleca się wymiane,a przy oleju 5wt w smarowaniu w porównaniu do 15wt różnicy nie ma,chyba ,że na parkingu,bo w czasie jazdy jest lepiej. Więc generalnie zalecam lanie 10-15Wt,wydaje mi się,że gęsty olej lepiej smaruje. No i na uszczelki koniecnie judy butter.
Ride 4 Fun ! Biatch !
krupeq92
Posty: 9
Rejestracja: 11.01.2013 22:42:47
Lokalizacja: Grzęska/Przeworsk
Kontakt:

Post autor: krupeq92 »

Podłączę się do tematu.
Mam domaina 302 i po wymianie oleju mam mały problem z odbiciem, regulacja działa ale różnica w skrajnych punktach jest praktycznie niezauważalna, jest zalany olejem 5W 200ml tak jak podaje manual. Co zrobić żeby tak szybko nie wracał, jak zaleje go gęstszym olejem to będzie jakaś poprawa??
Sandwitch
Posty: 280
Rejestracja: 08.01.2009 21:11:53
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Sandwitch »

Skoro różnica w skrajnych punktach jest nie zauważalna to znaczy że regulacja NIE działa dobrze :) Przeserwisuj ją :)
sebonk
Posty: 1209
Rejestracja: 06.06.2005 00:55:02
Lokalizacja: kstaw
Kontakt:

Post autor: sebonk »

Swego czasu przez krotki okres z powodu braku innego oleju mialem zalanego lyrika olejem 5W. W moim odczuciu widelec pracowal gorzej, wydaje sie ze olej o wiekszej lepkosci smaruje lepiej(teraz jezdze na 10). Co do oleju to polecam olej silnikowy, oleje do amortyzatorow to kompromis miedzy smarowaniem a tlumieniem, olej silnikowy jest olejem typowo smarujacym....
Miodożer.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Olej silnikowy jest do silnika, a amortyzatorowy jest do amortyzatora.
Kupuje sie dobry olej, przeznaczony do tego gdzie będzie stosowany i wszystko musi grać.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości