
[size=x-small](po kliknięciu otworzy się fotka w większej rozdzielczości)[/size]
Rama: Canfield The One 2011 L (skok 178/203 mm)
Widelec: Marzocchi 66 RC3 2009 180 mm
Damper: Elka Stage 5 222x70 mm, sprężyna tytanowa 450x2.8 Progressive Suspension
Kierownica: FUNN FatBoy DH 785 mm
Mostek: Spank Spike Race 35 mm
Gripy: SARS Lockon
Barendy: Dartmoor
Stery: Chris King NoThreadSet 1.5 z konwersją do 1 1/8
Siodło: WTB Power V DH Race
Sztyca: Accent SP-408 350 mm 31.6 mm
Zacisk: KTM, czarny
Korby: Shimano SLX FC-M660 170 mm (rockring/36/22)
Support: Token AM
Napinacz: CH-2G
Łańcuch: Shimano XT / SRAM (zamiennie)
Pedały: Shimano SPD DX PD-M647 / platformowe HT Nano AN02SS (zamiennie)
Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M675 GS
Przerzutka przód: Shimano Deore XT Direct Mount
Manetki: SRAM X-9 Trigger
Kaseta: Shimano Deore LX HG61 11-34
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX721 32 otw.
Szprychy: CN Spoke
Piasta: NukeProof Generator
Opona: Maxxis Minion DHF 2ply 2.5 42a / Maxxis WetScream 2.5 2ply / różne "szmaciane"
Dętka: no name
Błotnik: Mucky Nutz Bender Fender XL
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX721 36 otw.
Szprychy: czarne

Piasta: Novatec NT-812 135x12 mm, 36 otw.
Opona: Maxxis Minion DHR II 2ply 60a / Maxxis WetScream 2.5 2ply / różne "szmaciane"
Dętka: no name
Hamulec przód:
Zacisk: Saint BR-M810
Klamka: SLX BL-M675
Tarcza: Baradine 203 mm pływająca
Hamulec tył:
Zacisk: Saint BR-M810
Klamka: SLX BL-M675
Tarcza: Baradine 203 mm pływająca
Zmiany:
1. klamki SLX BL-M665 -> klamki SLX BL-M675
2. sprężyna BOS stalowa 475x2.8-> Progressive Suspension tytanowa 450x2.8