
[Muszel] Specialized Big Hit 2004 + Marzocchi Monster T 2003
Re:
Hope mi się zawsze marzyły, dlatego tutaj trafią, choćby miały do kolarki trafićImpus pisze:W sumie już niewiele brakuje, jedyne co mnie w tym całym secie zastanawia to heble. Wszystko lekko zgrabnie i jeb, kotwice do tegoChociaż, po części rozumiem, zawsze mi się Hope marzyły ale w takim rowerku są jakby nie na miejscu :P



http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CDAQ9QEwAQ
w czwartek dopiero zobacze rame na oczy, a już od tygodnia leży w domu zapakowana

Re:
Tylko dlatego Ci się nie podoba?FRmaniak pisze:Bardzo mi się nie podoba koncepcja tego roweru. Ja chciałem mieć jako pierwszy w łodzi Sodę z LirykiemTylko że ja będę miał Formule

rama w końcu rozpakowana. Wybrany rozmiar L na mój wzrost 178cm (mam nadzięję) zapewni możliwość wygodnej podróży enduro, co ponoć na Mce jest dość trudne, zważając na długość górnej rury i krótką podsiodłówkę.
Pierwsze wrażenia: Mam wrażenie, że lakier NSa jest stosunkowo słabej jakości, tj. łatwo będzie odpryskiwał, ale jakoś to przeżyję. Rama prezentuje się całkiem ładnie (wiadomo, nie jest to anodowany Antidote, a o anodowanej ramie mi się marzy), choć nadal mam wątpliwości co do wyboru tego ekstrawaganckiego zielono-zółtego - najprawdopodobniej dla zrównoważenia z matowym Lyrikiem, link do którego przykręcany jest damper poleci na czarną mat anode - choć proszę o komentarz w tej kwestii czy to dobry pomysł
teraz najgorsze - tj. szukanie piasty do tego pasującej, typu bolt-on evo, masakra jeśli chodzi o koszty.
Damperek ze zdjęcia znalazł już nowego kupca, a do mnie leci RS Monarch RT3
a tu takie małe porównanie
Pierwsze wrażenia: Mam wrażenie, że lakier NSa jest stosunkowo słabej jakości, tj. łatwo będzie odpryskiwał, ale jakoś to przeżyję. Rama prezentuje się całkiem ładnie (wiadomo, nie jest to anodowany Antidote, a o anodowanej ramie mi się marzy), choć nadal mam wątpliwości co do wyboru tego ekstrawaganckiego zielono-zółtego - najprawdopodobniej dla zrównoważenia z matowym Lyrikiem, link do którego przykręcany jest damper poleci na czarną mat anode - choć proszę o komentarz w tej kwestii czy to dobry pomysł

teraz najgorsze - tj. szukanie piasty do tego pasującej, typu bolt-on evo, masakra jeśli chodzi o koszty.
Damperek ze zdjęcia znalazł już nowego kupca, a do mnie leci RS Monarch RT3

a tu takie małe porównanie

-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Smutno mi trochę, jestem wielbicielem oldschoolu - big hit z monsterem był kozak :P
No ale z pewnością soda będzie bardziej praktyczna, szybsza i fajniejsza w jeździe.
BTW nie maluj
EDIT: Nie doczytałem, myślałem że całą ramę chcesz malować, sam link spoko wyjdzie
No ale z pewnością soda będzie bardziej praktyczna, szybsza i fajniejsza w jeździe.
BTW nie maluj
EDIT: Nie doczytałem, myślałem że całą ramę chcesz malować, sam link spoko wyjdzie
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
hehe, powiedział to gość jeżdżący na SessionieMLYNoBIKER pisze:Smutno mi trochę, jestem wielbicielem oldschoolu - big hit z monsterem był kozak :P
EDIT: Nie doczytałem, myślałem że całą ramę chcesz malować, sam link spoko wyjdzie

nie no, całej ramy nie chcę malować, podobają mi się akcenty czerni na srebrnym i białym, aczkolwiek chcę zminimalizować ilość zieleni

Ja mam 180 cm i "L" w posiadaniu. Na sodzie bez wiekszych problemow przejechalem beskidzki klasyk,do seryjnego roweru dokupilem tylko sztyce myk myk i zmienilem opony.Jeszcze tylko mi brakuje dampera z szybka regulacja tlumienia wiec ładuj Pan akmulatorki i rob foty



first learn to be humans then learn to ride bike!!!
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Re:
Zawsze marzyłem o bullicie z monsterem lub BH z shiverem i gdyby nie to że stałem się posiadaczem sessiona właściwie nie z mojej inicjatywy to bym w końcu złożył ten dream oldschool set :P a teraz? może kiedyś... jako 2gi rower heheMUSZEL pisze:hehe, powiedział to gość jeżdżący na Sessioniea tak na poważnie, to BH na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako najpiękniejszy rower jaki miałem - no ale, trzeba iść w funkcjonalność, szkoda mi go
Składaj tą sodę i dawaj opinie
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
Re:
żeby postawić go na koła, brakuje przede wszystkim kółImpus pisze:MUSZEL niedługo już chyba stanie na koła co? Z tego co widzę to już dużo bliżej niż dalej

Re: Re:
To co, nie będziesz składał na tych S-Type'ach? Bo wiesz że jestem chętnyMUSZEL pisze:żeby postawić go na koła, brakuje przede wszystkim kół

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Re:
ja też już zakończyłemImpus pisze:MUSZEL oj tam no, obręcze są przecież:P A tak serio to życzę nagłego zastrzyku gotówki bo szkoda żeby taki fajny sprzęt się przez sezon marnowałChociaż w sumie ja już np sezon oficjalnie zamknąłem


Generalnie prawie wszystkie dodatki będą czarne, a co się da (korby, pedały, kiera, sztyca, link ramy jak poanoduje itp.) matowe, by pasowało do Lyrika. Ubzdurałem sobie czerwoną anodę, dlatego mam już napinacz z czerwienią (ale rockring czarno srebrny, także malutko jej będzie widać), czerwony mostek i czerwony zacisk sztycy.
Mam 2 opcje kolorystyki piast (obręcze i szprychy czarne):
- obie czerwone
- przód zielony NSa jak w ramie, tył czarny mat
W sumie nie wiem co wybrać, początkowo napaliłem się na czerwień, ale teraz, kiedy dostępność pasujących do Sody czerwonych piast zmalała, bo mało do niej pasuje, (pewnie byłby jakiś Dart i to ze 200zł droższy niż czarny zwykły NS Cassette) i już sam nie wiem. Może jakieś sugestie?
a, właśnie, tak nawiasem, doszło:
- mostek NS Quark Pro bodajże z 2008 w czerwonej anodzie, 233g, może być, a jak będe ciął mocniej wagę to poleci na inny, z 50g się urwie
- RS Monarch RT3 (tzn. jutro będzie w drodze

Puncu S-type zostają

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości