Gregorio - opinia o sklepie i firmie

marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Re:

Post autor: marudny »

KubaLaPL pisze:"Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową ponosi sprzedawca... Niestety."
Nie do końca, poczytaj KC.
W tym konkretnym przypadku?

Sugerujesz, że Konsument w chwili zakupu tych rękawiczek wiedział o ich wadzie i się do tego przyzna? :lol:
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Sugeruję, że sklep pośrednio ponosi odpowiedzialność i może dalej egzekwować swoje roszczenia od dystrybutora a ten od producenta.
Z gówna bata nie ukręcisz.
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

Zgoda. Tylko co to obchodzi konsumenta?

Szarpanie się z dystrybutorem powinno leżeć już w obowiązku sklepu, wymienionego z resztą w pierwszym wątku. Rzecznik, mediacja z dystrybutorem? Sklep powinien zwrócić zapłaconą kwotę (gdy wymiana jest nie możliwa), jeżeli faktycznie reklamacja była uzasadniona.

Osobiście miałem niedawno PRZYJEMNOŚĆ reklamować okulary w jednym z Sosnowieckich sklepów rowerowych. Podobnie jak w temacie - normalne, jednak przedwczesne zużycie. Okulary dostałem nowe bez najmniejszego problemu... Wróciłem do tego sklepu na zakupy i będę wracał w przyszłości, pomimo, że mam kawałek drogi... Ten wymieniony przez autora wątku na wszelki wypadek ominę z daleka. :roll:

Temat dotyczy Gregorio więc wypada mi dodać, że nie miałem problemów, zamawiałem pośrednio (przez sklep) różne duperelki do marcoka - szybko i bez problemów.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość