Ja mam ten sam problem w swoim V2 przy czym rama jest praktycznie nowa.
Na dzień dobry okazało się, że chłopaki zamontowali za szeroką ośkę głównego łożyska i tylny trójkąt latał góra dół i prawo lewo. http://www.commencal-store.co.uk/PBSCPr ... D=12502594 . Po wymianie luz boczny zniknął ale pozostał góra dół.
W twoim przypadku pomogła wymiana tej części: http://www.commencal-store.co.uk/PBSCPr ... D=12502188 tak?
Z góry dzięki za info.
Niezlokalizowany luz na zawieszeniu, Commencal V2
Witam, u mnie było podobnie tylko że był luz w płaszczyźnie pionowej. Po wymianie wskazanych przez Ciebie obu tulejek problem znikł. Nie mnie jednaj jak czekałem 2 tyg na nie jak przyjdą od producenta testowałem i szukałem choć chwilowego rozwiązania i tak kupiłem podkładki - takie aby dobrze pasowały do średnicy śruby,a nie wychodziły za obręb łożysk. Skręciłem to wszystko na maxa i też jakby problem znikł, tyle że od strony lewego ramienia korby śruba wystawała i nie licowała z ramą tak jak to powinno być. Twoje obawy co do za długiej śruby mogą być całkowicie uzasadnione. Przed przyjściem przedmiotowych tulejek już sobie założyłem że może zeszlifuje o jakieś 3mm śrubę i mocniej ściśnie całość. Obawiałem się tylko żeby przy większych naprężeniach nie poszły spawy na elementach trzymających łożyska. Jednak z racji, iż przyszły oryginalne tulejki i po ich zamontowaniu problem znikł, śrubę oszczędziłem i wszystko gra i byczy przy jej oryginalnej długości. Dodam jedynie że jak szukałem źródła luzu wymieniłem wszystko co można było wymienić i dopiero po wymianie tych tulejek problemu nie ma. Jakbyś miał jakieś pytania pisz na PW. Pozdrawiam
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 15.01.2013 14:28:59
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 15.01.2013 14:28:59
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość