Opony do dh.

miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: miki_ck »

diskordia pisze:"doskonałe prowadzenie w luźnym i błotnistym terenie"
Opis na stronie dystrybutora to jedno (na stronie producenta takiego zapisu już nie znajdziesz...) a praktyka to drugie.
DHF słabo się czyści w błocie i słabo hamuje na tyle, Spaced tu ma rację.

I nie wiem z czego wynika Twoje stwierdzenie nt. high rollerów 2:
diskordia pisze:to szybkie opony przeznaczone na twarde i suche podłoża. 0% uniwersalności
Skoro wystarczy spojrzeć na czym jeżdżą pro-si w PŚ. Chociażby team Syndicate'a często używa ich w przejściowych i lekko błotnistych warunkach ze względu na to, że dobrze się czyszczą. A Bryceland określał ją jako "najbardziej uniwersalną". No ale pewnie "to idioci którzy nie umieją odpowiednio zinterpretować zdania z opisu" :roll:
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

"DHF słabo się czyści w błocie i słabo hamuje na tyle, Spaced tu ma rację."
+1
"to szybkie opony przeznaczone na twarde i suche podłoża. 0% uniwersalności"

Chyba na hr nie jezdziles. Opony na twarde podloze maja totalnie inny bieznik. Fajna uniwersalna opona, ale jej wada raczej bylo przejscie miedzy srodkowymi i bocznymi klockami, wiecznie przy pochyleniu mialem wrazenie ze przytule glebe, nie potrafilem im zaufac. Podobno w hr2 poprawili to. Jak dla mnie i tak najlepsza, uniwersalna opona jest michelin dh16. Ale ceny dyktowane przez harfe to jest smiech na sali, dlatego smigam obecnie na 2xdhf. W przyszlosci pewnie sie przerzuce na kaisery + barony na mokre.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

ja nie twierdze że czyści się lepiej,albo że hamuje lepiej. te aspekty podyktowane są bieżnikiem. i doskonale to rozumiem. jednak uniwersalność-to wyważenie za i przeciw.
jak widać sam z wyboru używasz frontow,sam miałeś wątpliwości co do trakcji hr. czym podyktowałeś swój wybór?
i o tym wlaśnie mówię- mnie nie interesuje co powiedział sponsorowany zawodnik o oponach których używa-powiedzial to co musiał.
co do continentali- w mojej ekipie najczęściej używane,nikt kto sprobowal nie wrocil do maxxisa.jednak bardzo bardzo żadko udaje się otrzymać egzemplarz w wadze katalogowej.
ważyliśmy 4 kaisery i 7 baronów(w tym 2 stare rainkingi). i tylko rain ważył 1230gr. barony po około 1300...straszna różnica masy. za to bez problemu przelatasz 2 /3 sezony na kaiserach.one wogole się nie zużywaja-a mięciutkie są jak plastelinka.
ja się nie sprzeczam kto ma rację - po prostu wyrażam swoja opinię
hr może i czyści się szybciej- ale kompletnie nie nadaje się na trawersy,gubi się na mokrych kamieniach i korzeniach,ma gorszą trakcję od dhf. a ścianek nie jest znowu aż tak wiele.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości