Nowa geometria, niższa masa. Skok 180-203mm, reg geometria. Możliwe ustawienia dla dwu, jak i jedno półek. Nowy rozmiar XL dla "dryblasów".

To render prototypu, więc pewnie szczegóły nie są w 100% dopracowanemotomysz pisze:Słabo tą kompatybilność 26/27,5 można załatwić hakami jeśli mocowanie hamulca tarczowego nie jest regulowane, a tutaj wydaje się, że regulowane nie jest.
Przepraszam, przeoczyłem.frango pisze:To nie zdjęcia, tylko rendery ;>
Ale poza tym, bardzo sprytnie pomyślana rama
Rozumiem, że kompatybilność 26/27,5 załatwia się ruchomymi hakami tylnego koła?
Ciekawe czy poszli w jakąś ekstremalną geometrię, typu Summum lub Gambler, czy nie kombinowali?
Pewnie na tej samej zasadzie, co regulacja długości wahacza w wielu ramach - pod każdą długość (w tym przypadku rozmiar koła) jest osobny adapter hamulca.motomysz pisze:Słabo tą kompatybilność 26/27,5 można załatwić hakami jeśli mocowanie hamulca tarczowego nie jest regulowane, a tutaj wydaje się, że regulowane nie jest.
Ten gość z tyłu to Sam Burkhardt - jeden z pracowników Transitionbikesyasiuuu pisze:Wyraz twarzy gościa (mistrza drugiego planu) bezcenny:D Rama musi odnieść sukces skoro ludzi "zatyka"
P.S. ja tam w opisie widzę, ze to TR450
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości