zwinna, skoczna rama

FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

No ja nie twierdzę, że jak ktoś ma skilla to mnie nie przegoni bo dopiero zaczynam.
Po prostu mam urojenie na punkcie ilości skoku i pękania ram...
Chcę sobie kupić coś konkretnego tak żebym mógł się nauczyć bez obawy że coś pęknie, a za sezon czy dwa przejść na coś lżejszego.
A forumowy Aphex?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ale mały skok nie oznacza, ze rama latwiej peka. To akurat zalezy od tego jak solidnie zrobiona jest rama. Wspomniana przez Ciebie BR jest dość ciężka.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Ale nie chodzi o mały skok=mała wytrzymałość.
Ja po prostu mam trochę urojenie jak napisałem, jak będę miał "mało" skoku to nie skoczę i już.
Dlatego podaję takie krowy :/ BR to?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Źle wylądujesz to żadna ilosc skoku nie pomoze ale rozumiem. A BR = bottle rocket.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Na stronie Transition Blindside jest 100g cięższe od Bottlerocket. Ja podawałem Blindside, Bottlerocket ktoś inny zaproponował.
A ten KTM?
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

złóż sobie rower bendera... rama z większym skokiem wcale nie jest wytrzymalsza, a nie ogarniając tematu, jeszcze łatwiej taką zabić mając źle ustawiony damper
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Żebym jeszcze wiedział kto to jest i jak ma rower :D
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

Obrazek
Polecam zobaczyć jak ten rower spada i w jaki sposób nie chcesz się zabić ;)
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Dzięki
No dobra, ale nie chcę czegoś takiego :)
Mówimy o czymś, co jest w miarę normalnym widokiem a nie jakimś wynalazkiem.
Druga sprawa, nie będę latał tego co on :)
A za Blindside z 2008r ile można dać?
DHX 5.0, korba, napinacz jakieś tam drobiazgi do tego.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

1500-2tys zalezy jak dobre gratisy. Jak o tej z allegro mówisz to kiera tylko do wymiany bo na uzywanych kierach jezdza samobojcy tylko, a tamta do tego jeszcze wąska.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Nie no, interesuje mnnie z tej aukcji rama, damper i korba z suportem, resztę mam.
Tak, o tą z allegro chodzi. Tą wajchę można jak coś bez problemu wywalić od DOPE?
No i jeszcze jedna kwestia, da się po płaskim na tym śmigać? :)
Widzę, że tam jest damper 222mm. Lepiej to będzie chodzić na sprężynie czy powietrzu? Bo mam DHX 5 Air
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dhx air to kara od boga nie damper. 8 plaga egipska. Sprezyne daj bo powietrze w dh/fr dziala tylko w drogich damperach (1500zl + )

A dope wywalic mozna.
Po plaskim raczej nie posmigasz. Nie chodzi o rame ale dasz duze gumy, napinacz i przelozenia do jazdy w dol i nie bedzie super dojazdowicz. Na upartego sie da ale po co.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Gumy mam 2.4 Fat Albert i Muddy Mary, 32T i 11-34 tył. W sumie śmigałem trochę na Lapierre DH720 na 38t i 11-32 i nie było bardzo źle.
Wagowo wyszedł by poniżej 18kg i z tendencją do chudnięcia, zależnie od tego czy suport jest 83mm czy 68/73. Wtedy założył bym jakieś SLX no i lżejszą gumę na tył.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jak nie cierpiales na 720 to nie bedziesz tu cierpiec.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

A jeszcze jedna opcja
Santa Cruz VP-Free?
Tak wiem, nie ma 1.5" ale wyjątek cały rower
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

Ja Ci nadal będę polecać mojego KTM. Rama jest krótka i zwinna ma parę regulacji a na 200mm jest skoczna i spełnia Twoje oczekiwania. Nie buja tak strasznie. Po płaskim śmiało się śmiga na wyciągniętej sztycy bo sam tak sporo km nabiłem. Główka 1.5" i rama nie do zabicia, mega wytrzymała i na gwarancji. :P Mogę Ci też dać namiary na poprzedniego właściciela który śmiało ją też poleci.
FilipECki1
Posty: 137
Rejestracja: 29.10.2013 20:31:39
Kontakt:

Post autor: FilipECki1 »

Zanim sprzedam rower/ramę mam dużo czasu do namysłu :D
Może Soda FR? :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

FilipECki1 pisze:A jeszcze jedna opcja
Santa Cruz VP-Free?
Tak wiem, nie ma 1.5" ale wyjątek cały rower
Ta rama to pomylka. Ludzie co sie nia jaraja nigdy na dobrym sprzecie nie jezdzili. Lekka i mocna ale katy to zart, zawieszenie tez od wspolczesnego odbiega mocno.
MLYNoBIKER
moderator
Posty: 2872
Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
Lokalizacja: Canada
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

@Spaced

Ja trochę na niej pośmigałem na palenicy i bardzo dobrze się jeździło. Bardziej pionowy kąt główki, wyżej suport - fajna freeridowa ramka
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości