serwis DHX 5.0 air w domowych warunkach
Drogi Piotrze,
Nadal nie zgadzam się z Twoją definicją "tajemnicy serwisowej" oraz z Twoim podejściem do pewnej grupy tematów, ale wyjaśniłeś mi swój punkt widzenia (wg. mnie średnio logiczny (lub jeśli logiczny to średnio uargumentowany)), a tym byłem zainteresowany (w końcu forum to również miejsce do wymiany poglądów).
Dalsze prowadzenie polemiki w tym temacie uznaje za bezcelowe m. in. z powodu jak wyżej.
Dodatkowo gotów jesteś mi dać "bana" za prowadzenie dyskusji już nie związanej z DHXem kolegi.
Wg mnie Wlodzmin bardzo zwięźle podsumował temat bez wdawania się w ideologiczne dysputy (w przeciwieństwie do mnie
).
BTW:
Za życzenia szczerze dziękuję i Twojemu tacie również życzę jak najlepiej
Nadal nie zgadzam się z Twoją definicją "tajemnicy serwisowej" oraz z Twoim podejściem do pewnej grupy tematów, ale wyjaśniłeś mi swój punkt widzenia (wg. mnie średnio logiczny (lub jeśli logiczny to średnio uargumentowany)), a tym byłem zainteresowany (w końcu forum to również miejsce do wymiany poglądów).
Dalsze prowadzenie polemiki w tym temacie uznaje za bezcelowe m. in. z powodu jak wyżej.
Dodatkowo gotów jesteś mi dać "bana" za prowadzenie dyskusji już nie związanej z DHXem kolegi.
Wg mnie Wlodzmin bardzo zwięźle podsumował temat bez wdawania się w ideologiczne dysputy (w przeciwieństwie do mnie

BTW:
Za życzenia szczerze dziękuję i Twojemu tacie również życzę jak najlepiej

-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
xKaNiOnx: też jestem z mocnej braży... bardziej od Piotra w foxach siedzę.... nie wiem jakim zapleczem dysponuje właściciel ale zapytam o podstawy.. ma imbusy calowe ? ja z mojej strony Piotrkowi przekazałem rekomendacje mojego serwisu wiec to coś znaczy jak nie znasz możne poznasz :)temat ... panowie temat
domowa robota z DHX 5.0 air
da se nawet bez pompy
jak masz 5L oleju
damper wymaga konkretnego odpowietrzenia, znam go jak malo kto ma sie gdzie powietrze zatrzymać
czekam na test Piotra zastanówcie sie !.





rowerek PB Spider Suspensions boss!
Zaliczyłem kilka szkoleń, lat praktyki tez mi nie brakuje, w temacie topika : w warunkach domowych nie da się zrobić tego porządnie, z drugiej strony nie jest to wiedza tajemna ani budowanie promów kosmicznych. Ogarnięta technicznie rozsądna, solidna osoba, mająca warunki "lokalowe" jest w stanie sprostać tematowi i oczekiwaniu klientów .
Dziwi mnie bezkarność w kwestii reklamowania swoich usług na tym forum.
Dziwi mnie bezkarność w kwestii reklamowania swoich usług na tym forum.
Więc po kolei:
RAVFR:
Mój post został edytowany w celu usunięcia "reklamy" świadomej lub nie.
Gdyby ktoś coś jeszcze gdzieś widział proszę o priv.
Do reszty:
Gwoli wyjaśnienia dla czego nie podałem głębokości IFP. Na wszystkich dokumentach szkoleniowych mam zapis:
RAVFR:
Mój post został edytowany w celu usunięcia "reklamy" świadomej lub nie.
Gdyby ktoś coś jeszcze gdzieś widział proszę o priv.
Do reszty:
Gwoli wyjaśnienia dla czego nie podałem głębokości IFP. Na wszystkich dokumentach szkoleniowych mam zapis:
Zdałem sobie sprawę, że moje posty mogły zostać źle odebrane i dlatego zamieszczam to sprostowanie."Nie udostępniać osobom trzecim bez zgody właściciela pod groźbą utraty certyfikatu."
Powiem wam szczerze,że nie mam zaufania do serwisów...
Raz chcąc zaoszczędzić trochę i dając dhx-a 5.0 do serwisu goodbike bodajże, za 200zł dostałem : świeży olej, parę oringów za kilkanaście groszy i główną uszczelkę która zamiast dwuwargowa była jednowargowa... Później jeszcze sporo czasu bujałem się z tym damperem aż sam po 3-4 próbie złożenia go zmontowałem i było spoko ( składanie w pojemniku z duża ilością oleju )
Więc generalnie czasami jak się chce mieć coś zrobione dobrze to trzeba to zrobić samemu. Akurat mój problem dotyczył 5-ki ale coila, nie wiem jak sprawa wygląda z airem, ja robiłem tylko sobie rp23 i działał
Raz chcąc zaoszczędzić trochę i dając dhx-a 5.0 do serwisu goodbike bodajże, za 200zł dostałem : świeży olej, parę oringów za kilkanaście groszy i główną uszczelkę która zamiast dwuwargowa była jednowargowa... Później jeszcze sporo czasu bujałem się z tym damperem aż sam po 3-4 próbie złożenia go zmontowałem i było spoko ( składanie w pojemniku z duża ilością oleju )
Więc generalnie czasami jak się chce mieć coś zrobione dobrze to trzeba to zrobić samemu. Akurat mój problem dotyczył 5-ki ale coila, nie wiem jak sprawa wygląda z airem, ja robiłem tylko sobie rp23 i działał

Ride 4 Fun ! Biatch !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość