Siemanko, mam problem z moim 66 rcv z 2009 roku. Olej wycieka ze śruby od regulacji powrotu, i to nawet po zmianie oringów na nowe. ciec zaczęło po zrobionym przeze mnie serwisie, przed rozebraniem nic nie wyciekało, wszystko trzymało, każda rada mile widziana!
ps. jeżeli było coś takiego to przepraszam ale wyszukiwarka w tym dziale mi nie działa.
66 rcv 2009 cieknie z regulacji powrotu
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 12.03.2011 12:27:47
- Kontakt:
Miałem taki sam problem w moim 888 rcv 08'. Musisz rozkręcić tłumik żeby wyjąć pokrętło i dostać sie do takiego tyciego oringu.
Więc tak, pokrętło jest osadzone w aluminiowej tulei, a ta jest wkręcona w korpus tłumika (też aluminiowy. Gwint jest bardzo drobny i w dodatku zalepiony klejem. Tuleja ma wycięcia pod płaski klucz, najlepiej jak znajdziesz jakiś cienki i ściśniesz go nakrętką żeby nie spadł, bo wyrobisz jego osadzenie i będzie buba.
Ja dałem tam delikatnie większy oring bo takiego jak trzeba nie mieli w sklepie ale to nie problem, nic nie cieknie i regulacja działa bez oporu.
Więc tak, pokrętło jest osadzone w aluminiowej tulei, a ta jest wkręcona w korpus tłumika (też aluminiowy. Gwint jest bardzo drobny i w dodatku zalepiony klejem. Tuleja ma wycięcia pod płaski klucz, najlepiej jak znajdziesz jakiś cienki i ściśniesz go nakrętką żeby nie spadł, bo wyrobisz jego osadzenie i będzie buba.
Ja dałem tam delikatnie większy oring bo takiego jak trzeba nie mieli w sklepie ale to nie problem, nic nie cieknie i regulacja działa bez oporu.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość