Widelec: Rock Shox Boxxer WorldCup keronite 2012
Damper: Elka Stage 5
Sprężyna Proggresive suspension 400x2.75 ti
Kierownica: Renthal Fatbar, szerokość 760mm, wznios 30mm
Mostek: Renthal Integral
Gripy: Renthal Kevlar Lock On
Barendy: Renthal Lock On
Stery: FSA orbit (redukcja kąta główki -1,5)
Siodło: WTB Wilverado TI
Sztyca: Funn Arrow
Zacisk: Accent
Korby: Sram X.0 DH, 170mm, GXP83mm
Support: Sram GXP83mm
Zębatka: Renthal SR4 36t
Łańcuch: Sram 1051
Pedały: Shimano XT
Napinacz: Mozzart Storm
Przerzutka: Sram X.0 DH 10s
Manetka: Sram X.0 10s
Kaseta: Sram 1070
Koła: Easton Havoc
Opona: Onza Ibex DH/Gerina DH (w zależności od pogody)

Dętka: Continental/Maxxis Ultra Light (w zależności od tego co jest pod ręką)

Hamulec przód, klamka: Formula R1
Hamulec tył, klamka: Formula R1
Tarcze: Formula P: 203mm T:180mm, czarny pająk alu.
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje:
- Karbonowa osłona dolnej rury
- Dodatkowe wyciszenie napinacza
- Kółka przerzutki z ceramicznymi łożyskami
- Rama i amortyzator oklejone na kolor czarny (w przyszłości będzie anoda)
- Osłona końcówek korby Race Face
- Aluminiowe pancerze
- Shimowanie dampera
- Osłonki ramy w newralgicznych miejscach. W tej sekundzie materiałowe, w drodze gumowe osłony, które dodatkowo wyciszą cały napęd.
- Wszystkie łożyska w ramie wymienione na EZO
Waga: 15.00kg (ze wszystkim), goły rower około 14.6-14.4kg
W planach:
- uszczelki SKF
- dokończenie mix setu śrub alu i ti
- zacisk KCNC
- Jakieś minimalne poprawki.
Rower składałem już na lata. Staram się go dopieścić od każdej strony, ponieważ nie chcę już za dużo mieszać

Rama i amor są chwilowo oklejone, zobaczymy co stanie się z okleiną podczas zabawy, pierwsze testy przeszła pozytywnie.
Na zdjęciach jeszcze z mostkiem Sunline. Renthal będzie u mnie na dniach i wtedy dodam ładne zdjęcia
