Wypowiem się dlaczego Radical to pomyłka - w FR/DH.
Ogromnym błędem jest przedni trójkąt (bodajże nie w każdej rozmiarówce tak jest) bez połączonej przy główce górnej i dolnej rury. Przedni trójkąt jest w tej ramie bardzo duży i w żadnym z wierzchołków nie jest zabezpieczony. Gdy rama ma mniejszy trójkąt, a rury tego trójkąta są wspawane na dużej powierzchni ze sobą, to od razu zwiększamy sztywność. Od razu zapewniam, że wiem jak materiał ramy pracuje i co oznacza, gdy się ramę przesztywni, ale tutaj to mamy wręcz konstrukcję trójkąta XC. 4 fragmenty przedniego trójkąta zespawane ze sobą prawie doczołowo. O karb między elementami i w następstwie pęknięcie dużo łatwiej

Dalej - bardzo wąski dolny łącznik oraz główny zawias z dość wąsko rozstawionymi łożyskami.
Bardzo delikatne dolne widełki - co prawda działają na nie przede wszystkim siły rozciągające osiowo, które materiał dobrze znosi, ale nie dają one sztywności bocznej.
Tylne widełki i główny wahacz leżą względem siebie w niewielkiej odległości - wąskie rozstawienie pomniejszy sztywność tej ramy. Od nowości może wydawać się jako-tako sztywna, ale na dłuższą metę ta rama to zabójca sam dla siebie.
Damper na tyczce - kolejny element w którym może się coś popsuć na łączeniu lub złapać luzy. Problem może też pojawić się przy wymianie dampera na inny model.