Serwis spinnera cargo 340rc
Serwis spinnera cargo 340rc
Witam, od niedawna stałem się posiadaczem amorka wymienionego w temacie tyle że w wersji 130mm od kumpla słyszałem, że można go podkładkami zmienić na 150 coś takiego jak marzo. Sprzedawca zaś powiedział mi że za 50zł mogę dokupić sprężynę 2cm dłuższą lecz nie bardzo chce mi się wierzyć w to że długość sprężyny ma się tak samo jak skok. Co wy o tym myślicie? Kolejna sprawa jest taka, że mam problem z rozebraniem go ponieważ nie mam pojęcia jak odkręcić tą śrubę u dołu od strony odbicia ponieważ kręci się razem z tłumikiem tak jakby. Rozbierał ktoś już takiego spinnera i pomógłby mi w tym problemie?
ja jestem specjalistą w tym temacie!
Spreżyna nie zwiększy ci skoku bo w goleni jest nadal tyle samo miejsca. Śrubki po stronie tłumika nie odkręcasz, ona będzie kręcić się wiecznie. Odkręcasz tylko tą po stronie sprężyny po czym odkrecasz korek u gory(wyjmujesz sprezyne) i dlugim imbusem 6tką wykręcasz tą chińską śrubo-prowadnicę. Jak nie masz narzędzia(kosztuje 5 dych) to musisz naciąć śrubę tak by mozna bylo ją odkrecić od dołu płaskim śrubokretem.(mowie o śrubie a nie o nakretce na imbus). Ale i tak polecam dlugi imbus. Potem już normalnie wyjmujesz. Skok mozesz zwiększyć ale jak spod glówki tej prowadnicy wyjmiesz taka spręzynkę w tedy lagi beda mogly sie wysunac o 2 cm, dopiero potem dajesz jakies podkladki miedzy korek a sprężynę bo miejsce się zrobi nagle. Ja tak tuningowalem Ammo ze 130 na 150 mm i wykozystywal caly skok. Podobną budowę lewej lagi mam w Cargo 178 wiec powino sie zgadzać z twoim.

no brawo brawo, i amor chodzil jak wcześniej z tym że mialem wiecej skoku. I co teraz? :O Praktyka vs teoria 1:0 - wynieście go na noszach....
dodam że amortyzator sprzedałem i kolejny wlasciciel zadziwiony jest jego czułością. Ja też na to nie narzekałem. Przy fabrycznym ustawieniu sprężyna była mocniej ściśnięta korkiem a po uzyskaniu miejsca(i dodaniu oczywiscie podkladki) była bardziej rozprężona.
dodam że amortyzator sprzedałem i kolejny wlasciciel zadziwiony jest jego czułością. Ja też na to nie narzekałem. Przy fabrycznym ustawieniu sprężyna była mocniej ściśnięta korkiem a po uzyskaniu miejsca(i dodaniu oczywiscie podkladki) była bardziej rozprężona.
w Ammo nie było tłumika. Raczej otwarta kąpiel. No jak w Cargo jest zamknięty to nie wiem. Może być jak mowisz, przy zamknietym tlumiku nie probowalem. Po prostu musisz cos odjac pod żeby wsadzić nad a jak nie to musisz mieć dłuższą prowadnicę(szpile) inaczej tą chińską śrubę
Może w metalowym można coś kupić takiego i w prosty sposób skonstruować(mysle ze tak, ja bym próbował). Parę nakrętek, nagwintowany pręt i powinno dać radę. A musisz to rozkręcać? Co sie dzieje jak odkręcisz korek od strony tłumika? Jak wyjmiesz tłumik to juz wszystko.
A zapomniałem o jednym bo ty masz tłumik zamknięty wiec jesli jest przytwierdzony od do korka do dna dolnej lagi i rozciągnięty na maxa przy normalniej pozycji amora to mozesz sie pożegnać z tuningiem skoku raczej. Chyba że tłumik wywalisz
Bo tak to cię ogranicza on i nie wyciągniesz raczej amora o 2 cm.

A zapomniałem o jednym bo ty masz tłumik zamknięty wiec jesli jest przytwierdzony od do korka do dna dolnej lagi i rozciągnięty na maxa przy normalniej pozycji amora to mozesz sie pożegnać z tuningiem skoku raczej. Chyba że tłumik wywalisz

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości