Nowy system ogumienia Schwalbe/Syntace - rewolucja?

frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Jest kilka momentów, by wprowadzić nowy produkt na rynek - Eurobike na początku września, miesiąc potem Interbike... albo każdy, inny dowolny termin :D
pozdro

frango
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re:

Post autor: GgG »

operator.ciagnika pisze:jeżeli by tam była jakaś taka dętka wąska wyciągalna w środku, to już widzę patenty na home made tego.. typu opona ust, i w środku jakaś wąska owinięta taśmą izolacyjną dętka xD ciekawe jak będzie wyglądała wersja finalna i kiedy to wejdzie do sprzedaży..
Dokładnie o tym samym pomyślałem, łatwe i tanie do sprawdzenia. najwyżej zostaniemy z obręczą z dodatkowym otworem ;)
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Hola, hola... Panowie, a jak napompujecie zewnętrzny balon? ;>
pozdro

frango
operator.ciagnika
Posty: 191
Rejestracja: 20.03.2013 17:29:46
Kontakt:

Post autor: operator.ciagnika »

polak potrafi, przepuściło by się taki długi wentyl przez tą komorę, i okleiło konkretnie taśmą i jakim klejem, co by wszystko ciśnienie trzymalo :D frango uwierz że polak potrafi i na to też się jakiś sprawny patent znajdzie xD
Auditore
Posty: 192
Rejestracja: 16.08.2012 22:23:59
Kontakt:

Post autor: Auditore »

Wywiercić drugi otwór w obręczy. Włożyć weń wentyl dętki owiniętej powertapem. Dokładnie uszczelnić otwór wraz z wentylem. Na to nałożyć oponę i zalać ją mlekiem, a wentyl UST włożyć do drugiego otworu w obręczy. Napompować najpierw oponę i ją uszczelnić. Później nabić dętkę do preferowanego ciśnienia.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

No ale właśnie cały "myk" polega na tym, by nie używać mleczka :P
Pożyjemy, zobaczymy ;)
pozdro

frango
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Więcej info nt. Schwalbe Procore
http://enduro-mtb.com/en/exclusive-look ... re-system/
Wąska dętka ma być pompowana do 6 BARów. Sugerowana min. szerokość wew. obręczy to 23mm. Kompatybilność, teoretyczna, z obręczami i oponami różnych producentów.
Cena na razie powala z nóg ;) 150eur na oba koła! :O
Nasuwają mi się dwa pytania:
1. Czy nadal będzie trzeba używać opon bezdętkowych?
2. Czy tanie, chińskie karbonowe obręcze dadzą radę wytrzymać 6 atmosfer :) Bo jeśli tak, bo szykuje się idealny set kół :)
pozdro

frango
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Jest co raz więcej info i precyzyjnych informacji nt. Schwalbe Procore.
Okazuje się, że system najlepiej/tylko działa z obręczami o szer. wew. 23mm. Mam nadzieję, że Schwalbe szybko zrozumie, że trzeba zrobić wersje i do szerszych felg. Chociażby dlatego, że Syntace, przy współpracy z którym Procore zostało stworzone, promuje lekkie, szerokie obręcze.

http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109

PS1. Okazuje się, że Schwalbe sugeruje użycie mleczka uszczelniającego :|
PS2. W tekście jest jednak zdanie "though it does require a minimum internal rim width of 23mm", więc może z szerszymi też działa. Bo mam na oku obręcz o szer. wew. 30mm 8)
pozdro

frango
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości