
The One vs Zee
Na bikestacji mam chyba nawet jakiś rabat już, a że ceny mają dobre to fakt, na niektóre rzeczy nawet lepsze niż na rowerowym z rabatem
Może jest tu ktoś z krk kto jeździ na XT bo z chęcią bym się przejechał
EDIT
Teraz widzę że mają piękne ceny na heble.
BTW. Jaka w ogóle jest różnica między żywicznymi a metalicznymi klockami bo nigdy nie zwracałem na to uwagi?
Może jest tu ktoś z krk kto jeździ na XT bo z chęcią bym się przejechał
EDIT
Teraz widzę że mają piękne ceny na heble.
BTW. Jaka w ogóle jest różnica między żywicznymi a metalicznymi klockami bo nigdy nie zwracałem na to uwagi?
Re:
I Ty mi mówisz, że nie ma różnicy jakiej wielkości są okładziny hamulcowe i nie wpływa to na tarcie/siłę hamowania?Sokół pisze: BTW. Jaka w ogóle jest różnica między żywicznymi a metalicznymi klockami bo nigdy nie zwracałem na to uwagi?
ja niestety na saint-ach nie jeździłem. Na zee tylko się przejechałem wiec też się nie wypowiem.
Ogólnie to chyba ciężko powiedzieć czy warto tyle dokładać. Mi byłoby szkoda tysiaka żeby na hamulce dać:P mi SLXy spokojnie wystarczają. Za 600 zł można kupić komplet slx z radiatorkami i klockami metalicznymi
Ogólnie to chyba ciężko powiedzieć czy warto tyle dokładać. Mi byłoby szkoda tysiaka żeby na hamulce dać:P mi SLXy spokojnie wystarczają. Za 600 zł można kupić komplet slx z radiatorkami i klockami metalicznymi

Re: Komplet hebli do FR
Kurde caly post mi skasowalo bo pisze z telefonu :/ no to jeszcze raz. w każdym razie wypowiem sie na temat Formul. Jezdze na tych hamulcach od kilku lat i nie zamierzam zmieniać na inne. Sklada sie na to kilka elementow. Oczywiscie wszystko to indywidulne preferencje zaczynając od 1 designu, ktory mnie powala, 2 waga nieosiagalna przez inne hamulce w tej klasie, 3 sila, pomimo ze nie mam porównania do saintow, zee, hopow to zdecydowanie wystarczająca, zresztą z tego the one slynie, 4 czucie klamki inne niż w innych hamulcach wedlug mnie bardziej "gumowate" tzn w momencie zetknięcia klocków z tarcza nie czuc "utwardzenia" klamki jednak czuc to na kole
5 modulacja bardzo dobra, moze również to zasluga tego czucia klamki, chociaz to moze byc jedynie moje odczucie. Żeby nie byli za kolorowo niektorzy uwazaja ze wymagają wiecej uwagi niż inne jednak mi osobiście to nie przeszkadza bo i tak wychodze z zalozenia ze jeśli dba sie o srzet to oddaje on z nawiązką. Generalnie polecam mialem i wypowiadalem sie o modelu 2009 The One. Jednak kolejne 2 komplety nowych Formul T1 i T1s leżą u mnie i czekaja na montaż wiec o nich narazie nic nie powiem ale licze ze będzie tylko lepiej. Ja polecam.

Na k24 jeżdżę już ze 4 jak nie 5 sezonów. Dużo ludzi porównuje ich siłę do juicy 7 twierdząc że w formulach modulacja jest trochę lepsza. Ważę w gatkach 84 kg. Tarcze 203/180 i nie mam żadnych problemów z brakiem siły, czy przegrzewaniem. Warto dodać, że dość mało hamuję. Raczej krótko i mocno. Miałem przez jakiś czas R1, ale powędrowały do roweru xc. Jeśli ktoś umie dobrze przelać hamulce to odwdzięczą się dobrą pracą. Jeśli nie to są na tym punkcie wrażliwe i np regulacja nie będzie działać lub inny objaw to zapadająca się klamka. Jeździłem też chwile na the one i mimo, że nie był dotarty do tarczy to byłem zadowolony. R0 ma podobno jeszcze większą siłę więc jeśli zmienię to właśnie na nie.
.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
Zee vs The One
Ej, chcę zamówić heble na dniach, brać Zee czy The One?
I jeśli The One to które?
http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-form ... 62802.html
http://allegro.pl/formula-the-one-2012- ... 38752.html
I jeśli The One to które?
http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-form ... 62802.html
http://allegro.pl/formula-the-one-2012- ... 38752.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości