Obręcz do 150zł ?
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Kolega jeździł na komplecie tych Mach1 Mad Disc i polecał, osobiście nie miałem. Sporo się naoglądałem powgniatanych obręczy dart'a, mimo to z tych obu raczej skłaniałbym się w jego stronę - lżejszy i tańszy. Jednakże myślę, że lepiej troszkę dozbierać do lepszej obręczy i mieć ją na dłużej. Pozdrawiam.
Nie wiem czy już dokonałeś wyboru ale ze swojej strony mogę polecić to:
http://www.ckbikeshop.pl/product-pol-22 ... wana-.html
Byłem i jestem nadal z nich bardzo zadowolony. Lekko nie mają a jeżdżą już ponad 2 lata.
http://www.ckbikeshop.pl/product-pol-22 ... wana-.html
Byłem i jestem nadal z nich bardzo zadowolony. Lekko nie mają a jeżdżą już ponad 2 lata.
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Re:
MTX'y rzeczywiście nie:Resor_Ck pisze:Jeżdżę na MTX'ach (przód 31, tył 39 - ciężka, ale lepsza niż 31) i złego słowa nie powiem. Może czasem trochę waga przeszkadza ale coś za coś. Myślę, że dobrym wyjściem będą 33. Darty podobno strasznie się krzywią (nie miałem, lecz co nieco widziałem i słyszałem), MTX'y nie
http://www.pinkbike.com/photo/6727124/
http://www.pinkbike.com/photo/6356013/
http://www.pinkbike.com/photo/6163836/
Sam miałem swego czasu mtx'a 39 i stanowczo odradzam - straszny kloc, łapał wgnioty mimo, że na bardzo niskim ciśnieniu nie jeździłem, natomiast wcześniej wspomniana Supra BH jest polecana przez wiele osób, biorąc te opinie pod uwagę + cenę i wagę będzie również całkiem spoko wyborem.
Jak poczytacie na forum to zobaczycie że Raidery, Fortresy, Mtxy, Spanki, Nsy i ogólnie wszystko jest z plasteliny i się gnie, a Raidery, Fortresy, Mtxy, Spanki, Nsy i ogólnie wszystko jest super.
Jaki z tego wniosek?
Nie da się poprzez jazdę porównać wytrzymałości 2 obręczy.
Żeby sprawdzać co lepsze i wytrzymalsze to potrzebny będzie jakiś specjalny sprzęt do tego.
Podstawą jest dobry naciąg szprych i odpowiednie ciśnienie w oponach. Jeśli ktoś chce lepszą przyczepność to niech kupi lepszą oponę i ciśnienie zostawi na normalnym poziomie zamiast upuszczać powietrza, a potem płakać że się wgnioty robią na Raiderach czy Mtxach.
Bez dobrze naciągniętych szprych też nie ma co się brać za jazdę bo bez tego to każdą obręcz się pognie, nie ważne czy to będzie Spank, Raider, Crusher czy MTX39
Niestety większość wychodzi z założenia że kupi ciężką obręcz, zaplecie koło i będzie jeździć przez 5 lat.
Mam doskonały przykład. Miałem kiedyś Dartmoora Crushera (ciężka, mocna obręcz) i go połamałem. Teraz mam Raidera (Lekka i "słaba" a do tego praktycznie najtańsza na rynku) i jeżdżę. Jaka jest różnica? Taka że teraz dociągam szprychy, a wcześniej mi się nie chciało bo po co dociągać szprychy jak mam taką obręcz.....
Jaki z tego wniosek?
Nie da się poprzez jazdę porównać wytrzymałości 2 obręczy.
Żeby sprawdzać co lepsze i wytrzymalsze to potrzebny będzie jakiś specjalny sprzęt do tego.
Podstawą jest dobry naciąg szprych i odpowiednie ciśnienie w oponach. Jeśli ktoś chce lepszą przyczepność to niech kupi lepszą oponę i ciśnienie zostawi na normalnym poziomie zamiast upuszczać powietrza, a potem płakać że się wgnioty robią na Raiderach czy Mtxach.
Bez dobrze naciągniętych szprych też nie ma co się brać za jazdę bo bez tego to każdą obręcz się pognie, nie ważne czy to będzie Spank, Raider, Crusher czy MTX39
Niestety większość wychodzi z założenia że kupi ciężką obręcz, zaplecie koło i będzie jeździć przez 5 lat.
Mam doskonały przykład. Miałem kiedyś Dartmoora Crushera (ciężka, mocna obręcz) i go połamałem. Teraz mam Raidera (Lekka i "słaba" a do tego praktycznie najtańsza na rynku) i jeżdżę. Jaka jest różnica? Taka że teraz dociągam szprychy, a wcześniej mi się nie chciało bo po co dociągać szprychy jak mam taką obręcz.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości