RS Domain 318 U-Turn problem
RS Domain 318 U-Turn problem
Cześć
Mam taki problem, że zgubiłem pokrętło regulacji odbicia i nie wiem czy da sie jakos zdobyc nowe albo poradzic sobie z regulacja bez niego.
Drugi problem polega na tym, że regulacja kompresji prawie nic nie daje.
Na obydwóch skrajnych położeniach pokrętła wchodzi prawie tak samo.
Czytałem, że to może być przyczyną niewlasciwej ilosci oleju ale totalnie nie wiem jak zrobic serwis i nigdzie nie moge nic znaleźć jak go zrobić.
Sory jeżeli moje pytania były głupie albo banalne ale jestem totalnym laikiem jesli chodzi o serwis i regulacje.
Mam taki problem, że zgubiłem pokrętło regulacji odbicia i nie wiem czy da sie jakos zdobyc nowe albo poradzic sobie z regulacja bez niego.
Drugi problem polega na tym, że regulacja kompresji prawie nic nie daje.
Na obydwóch skrajnych położeniach pokrętła wchodzi prawie tak samo.
Czytałem, że to może być przyczyną niewlasciwej ilosci oleju ale totalnie nie wiem jak zrobic serwis i nigdzie nie moge nic znaleźć jak go zrobić.
Sory jeżeli moje pytania były głupie albo banalne ale jestem totalnym laikiem jesli chodzi o serwis i regulacje.
Jak zgubiłeś pokrętło wystarczy wkręcić tam normalną śrubkę bodajże m5 i można to normalnie regulować imbusem.
Jak MC nie działa to pewnie jest za mało oleju.
Tu masz opis serwisu, który swoją droga jest banalnie prosty
http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Jak MC nie działa to pewnie jest za mało oleju.
Tu masz opis serwisu, który swoją droga jest banalnie prosty
http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Re:
Gdzie tam można tą śrubę M5 wkręcić?Yard pisze:Jak zgubiłeś pokrętło wystarczy wkręcić tam normalną śrubkę bodajże m5 i można to normalnie regulować imbusem.
Jak MC nie działa to pewnie jest za mało oleju.
Tu masz opis serwisu, który swoją droga jest banalnie prosty
http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Powrót reguluje się imbusem (chyba 2,5) z resztą w tym tutorialu jest wyjęte oryginalne pokrętło i widać, że jest to po prostu zwykły imbus.
Tłumienie kompresji nie wpływa na twardość amortyzatora.
Działa ono tak:
Kompresja ustawiona najbardziej na "-" Oprzesz się mocno na kierownicy, amor ugnie się o 3 cm, ale czas który będzie potrzebował na ugięcie to 0,5 sekundy.
Kompresja ustawiona najbardziej na "+" Oprzesz się tak samo na kierownicy, amor ugnie się o tyle samo czyli 3cm, ale czas który będzie potrzebował na ugięcie to 1,5 sekundy.
Wartości wymyślone są wymyślone
Działa ono tak:
Kompresja ustawiona najbardziej na "-" Oprzesz się mocno na kierownicy, amor ugnie się o 3 cm, ale czas który będzie potrzebował na ugięcie to 0,5 sekundy.
Kompresja ustawiona najbardziej na "+" Oprzesz się tak samo na kierownicy, amor ugnie się o tyle samo czyli 3cm, ale czas który będzie potrzebował na ugięcie to 1,5 sekundy.
Wartości wymyślone są wymyślone
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości