Witam mam boxxera r2c2 2012 dziś robiłem serwis wymiana oleju i uszczelek , jest to juz moj 2 serwis 1 poszedl bez wiekszych problemow natomiast teraz niestety kilka jest
1 rebound czerwone pokretlo kreci sie i nie oporu i nie widac zeby sie wkrecal czy wykrecal mozna nim krecic caly czas , sa klikniecia ale mozna krecic i krecic
2. HSC i LSC nie kreca sie HSC przestal se krecic jeszcze za nim wyjalem calosc nic tam nie robiac jeszcze ;/
jakies sugestie ??
Dzieki
Problem Boxxer r2c2
1.
Na czerwonym pokrętle nie zaobserwujesz wkręcania i wykręcania bo ta akcja toczy się w "popychaczu" tłumika. Pokrętło nie jest specjalnie skomplikowane i zepsuć je można tylko przez siłowe objechanie/urwanie sześciokątów. Jak jest w porządku to problemu trzeba poszukać w tłumiku.

2.
Nie kręć na siłę. Wyjmij tłumik i wtedy próbuj kręcić. Możliwe że kulka (ta od klikania) gdzieś się zblokowała i nie pozwala się obracać. Tłumik jest względnie prosty w budowie (rozbieralny) jak będziesz miał go w rękach to pewnie zlokalizujesz usterkę...
Na czerwonym pokrętle nie zaobserwujesz wkręcania i wykręcania bo ta akcja toczy się w "popychaczu" tłumika. Pokrętło nie jest specjalnie skomplikowane i zepsuć je można tylko przez siłowe objechanie/urwanie sześciokątów. Jak jest w porządku to problemu trzeba poszukać w tłumiku.

2.
Nie kręć na siłę. Wyjmij tłumik i wtedy próbuj kręcić. Możliwe że kulka (ta od klikania) gdzieś się zblokowała i nie pozwala się obracać. Tłumik jest względnie prosty w budowie (rozbieralny) jak będziesz miał go w rękach to pewnie zlokalizujesz usterkę...

1 srebrny sześciokąt ma ukręcony , ta śrubka co trzyma całość od góry miała zepsuty gwint i była strasznie mocno przykręcona prawdopodobnie ukręciłem przy odkręcaniu tej śrubki ale srebrne pokrętło działa bez zarzutów.
2 wyjąłem pooglądałem i nic chciałem nawet rozebrać ale tej dolnej nakrętki nie mogę odkręcić.
przed rozpoczęciem serwisu skręciłem HSC i LSC na najmniejsza wartość ale przed rozbieraniem lagi przeczytałem w instrukcji ze HSC ma być na najwyższej wartości i wtedy okazało się ze nie można kręcić
2 wyjąłem pooglądałem i nic chciałem nawet rozebrać ale tej dolnej nakrętki nie mogę odkręcić.
przed rozpoczęciem serwisu skręciłem HSC i LSC na najmniejsza wartość ale przed rozbieraniem lagi przeczytałem w instrukcji ze HSC ma być na najwyższej wartości i wtedy okazało się ze nie można kręcić

HSC juz odblokowalem wyjalem calosc zamiarem rozkrecenia i prubujac odkrecic od spodu 10tka ta srube HSC zaskoczyl ale nadal mam zablokowany LSC pamietam ze chcialem mocniej przkrecic imbusem ta srube na gorze myslac ze zaskoczy HSC i chyba za mocno LSC leeko tylko chodzi prawo lewo ale nie przekreca sie z kilkaniem
1. Psuja jesteś....
Fabryka daje tam kapkę "loctita" - wystarczy podgrzać śrubkę (punktowo np. hotair-em) i puszcza bez problemu - nic na siłę...
2. Instrukcja serwisowa mówi o kręceniu regulatorem HSC na plus w przypadku gdy masz możliwość skorzystania z odpowiednio płaskiego klucza 24mm.
Zblokowany tłumik wykręcisz zdejmując pokrętła (imbus 1,5 i 4mm). Tutaj też może być niespodzianka w postaci kleju... Ale to już opanowałeś.
LSC próbuj rozruszać blokując HSC.

Fabryka daje tam kapkę "loctita" - wystarczy podgrzać śrubkę (punktowo np. hotair-em) i puszcza bez problemu - nic na siłę...
2. Instrukcja serwisowa mówi o kręceniu regulatorem HSC na plus w przypadku gdy masz możliwość skorzystania z odpowiednio płaskiego klucza 24mm.
Zblokowany tłumik wykręcisz zdejmując pokrętła (imbus 1,5 i 4mm). Tutaj też może być niespodzianka w postaci kleju... Ale to już opanowałeś.
LSC próbuj rozruszać blokując HSC.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość