66rcv czy 55r ktory wybrac

Yaroo
Posty: 23
Rejestracja: 17.03.2014 13:53:39
Kontakt:

66rcv czy 55r ktory wybrac

Post autor: Yaroo »

Czesc. Chce zakupic bike'a i z 66 rcv 2010r lub 55r 2009r. CZytalem cos o 55 ale o roczniku 09 nic nie znalazlem. znowu o 66 rcv rozne opinie. Sam nie uzytkowałem ani jednego z nich prosze o porade doświadczonych w temacie.
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

W twoim przypadku lepszym wyborem będzie 66RCV, są młodsze już z poprawionymi ślizgami i masz regulację tłumienia powrotu i tłumienia kompresji. W 55 jest tylko powrót, kiepska praca i ślizgi które lubią się psuć. ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

R nie mialo tlumika suntoura? Bo pamietam byly Rki, na ktorych bylo logo SR.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Bier rcv, wygrywa pod każdym względem
Yaroo
Posty: 23
Rejestracja: 17.03.2014 13:53:39
Kontakt:

Post autor: Yaroo »

dodam ze rcv mial robiony serwis w poprzednim sezonie i jest o 500zl drozej z nim a 55r swiezo po serwisie. Moje pytanie czy musialbym robic serwis teraz 66rcv czy pojezdze jeszcze na nim troche do polowy sezonu i dopieero? Bike + kask ochraniacze i tak mnie wyniesie cos kolo 3k wiec serwis z miejsca jeszcze bardziej obciazy budzet .
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

servis rcv to wyłącznie zmiana oleju. jeśli 20pln faktycznie obciąża twój budżet - to nie rób serwisu. ale może być też tak- że amor nigdy nie miał oleju zmienianego. bo rok,czy dwa? to już w zasadzie bez znaczenia-olej i tak jest zużyty
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Olej kupisz sobie sensowna ilosc za nieduzo hajsu, wymana oleju w durszlaku jakim jest rcv to chyba najprostszy serwis amora na rynku. Nawet elastomerowe wiecej pracy wymagaly ;)
Yaroo
Posty: 23
Rejestracja: 17.03.2014 13:53:39
Kontakt:

Post autor: Yaroo »

Jak olej tylko to okej. Myslalem ze jakies uszczelki kurzowe po sezonie czy cos nie jestem jeszcze taki obcykany. Chce miec rower z prawdziwego zdarzenia, chce miec go na lesne traski i troche do nauki skakania . Ns surge+ 66rcv. Mysle ze jak na latanie jak worek ziemniakow ten sprzet wytrzyma. Chociaz male jakies hopki i stoliki do metra skakalem na swoim ghost 4x comp jeszcze sie nie rozlecial ale czuc ze to nie rower do tego :D Predzej sie na nim polamie wiec wiekszych przeszkod na nim nie probuje nawet.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

oryginalne uszczelki to około 100pln, ale w marzoku praktycznie sie ich nie wymienia- chyba że cały amor był zaniedbany ,w środku jest muł,i w efekcie uszczelki również są styrane.
to rozpoznasz po 1 ugięciu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość