
Drop na płaskie z 2,5m
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
Czemu idiotyzm?
Nie wierzę że nigdy nie zdarzyło ci się latać 2m schodów na płaskie albo przelecieć lądowiska.
Po za tym czasem fajnie jest pojechać bardzo szybko i polecieć znacznie dalej i wyżej.
W sumie wtedy lądowisko się przeleci ale z dużą prędkością tego nie czuć.
Jeżeli chodzi o MX i latanie na płaskie to w często im się zdarza, zwłaszcza na wyścigach gdzie cisną na pełnym gazie i przelatują kilka wybić na raz po czym lądują na płaskim albo na muldach i to nie raz pod ujemnym kątem.
Spadają z wysokości spokojnie 5m i jakoś tego nie odczuwają ale przelatują 20m w dal
Nie wierzę że nigdy nie zdarzyło ci się latać 2m schodów na płaskie albo przelecieć lądowiska.
Po za tym czasem fajnie jest pojechać bardzo szybko i polecieć znacznie dalej i wyżej.
W sumie wtedy lądowisko się przeleci ale z dużą prędkością tego nie czuć.
Jeżeli chodzi o MX i latanie na płaskie to w często im się zdarza, zwłaszcza na wyścigach gdzie cisną na pełnym gazie i przelatują kilka wybić na raz po czym lądują na płaskim albo na muldach i to nie raz pod ujemnym kątem.
Spadają z wysokości spokojnie 5m i jakoś tego nie odczuwają ale przelatują 20m w dal
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
No latanie cały czas na płaskie niema sensu bo to nuda ale rozmowa teraz dotyczy bardziej tego czy daleki przelot z dużą prędkością może zmienić siłę uderzenia.
Tu w 2:08 widać takie przypadek:
https://www.youtube.com/watch?v=YWWO1ZikLOQ
Koleś zamiast stłumić jak wszyscy to kompletnie przelatuje lądowisko i ląduje na płasko z dużej wysokości i nic.
Często takie coś można zobaczyć na wyścigach MX i wydaje mi się że duża prędkość z dalekim przelotem może zniwelować uderzenie.
Tu w 2:08 widać takie przypadek:
https://www.youtube.com/watch?v=YWWO1ZikLOQ
Koleś zamiast stłumić jak wszyscy to kompletnie przelatuje lądowisko i ląduje na płasko z dużej wysokości i nic.
Często takie coś można zobaczyć na wyścigach MX i wydaje mi się że duża prędkość z dalekim przelotem może zniwelować uderzenie.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Smiesza mnie takie tematy. Jesli chcesz cokolwiek latac to trzeba byc pewnym tego co robisz. zaczynac od mniejszych rzeczy i progresywnie zwiększać odległości, wyskokości. Umiejetności przychodzą z czasem. Skakanie dropów na płaskie mija się z celem, bo po co skakać coś co nie jest przygotowane do skakania ?
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Re:
Jak spadaja z 5m na plaskie to mój penis ma pół metra.Bogumil pisze:Czemu idiotyzm?
Nie wierzę że nigdy nie zdarzyło ci się latać 2m schodów na płaskie albo przelecieć lądowiska.
Po za tym czasem fajnie jest pojechać bardzo szybko i polecieć znacznie dalej i wyżej.
W sumie wtedy lądowisko się przeleci ale z dużą prędkością tego nie czuć.
Jeżeli chodzi o MX i latanie na płaskie to w często im się zdarza, zwłaszcza na wyścigach gdzie cisną na pełnym gazie i przelatują kilka wybić na raz po czym lądują na płaskim albo na muldach i to nie raz pod ujemnym kątem.
Spadają z wysokości spokojnie 5m i jakoś tego nie odczuwają ale przelatują 20m w dal
Inna sprawa, ze Bogus widac ze jestes mitomanem. Każdy kiedys duza hope czy dropa polecial za daleko i to boli BARDZO. Jak ty tego nie czujesz to albo bajki pleciesz albo na prawde masz jakies schorzenie.
To musi ci się ciężko chodzić z takim penisem.
Przecież oni często walą z dużej wysokości na płaskie masz przykład w 02:08 na filmiku powyżej.
Tylko że jak lecą z wysoka na płaskie to lądują na tylnym kole i przez wylądowaniem dają gazu.
Dlatego mi się zdaje że im dalej i szybciej się leci tym lepiej.
Np w tym miejscu : http://www.pinkbike.com/photo/6804116/ zdarzało mi się pojechać za szybko i kompletnie przelecieć lądowisko i prawie nic nie czułem a spadłem na płaskie z ok 3 albo 4m.
Może to tylko złudzenie ale z czegoś to wynika.
Nie jestem motomanem ale gdybym miał możliwość uprawiania MX na dostatecznie dobrym poziomie to na pewno w FR bym się nie bawił.
I pewnie większość z was też by tak postąpiła tylko nas nie stać na drogie zabawki.
Na dodatek jak na razie hopy na torach motocrossowych w mojej okolicy są mniejsze niż hopy do FR wiec nawet whipa by się nie dało zarzucić.
Przecież oni często walą z dużej wysokości na płaskie masz przykład w 02:08 na filmiku powyżej.
Tylko że jak lecą z wysoka na płaskie to lądują na tylnym kole i przez wylądowaniem dają gazu.
Dlatego mi się zdaje że im dalej i szybciej się leci tym lepiej.
Np w tym miejscu : http://www.pinkbike.com/photo/6804116/ zdarzało mi się pojechać za szybko i kompletnie przelecieć lądowisko i prawie nic nie czułem a spadłem na płaskie z ok 3 albo 4m.
Może to tylko złudzenie ale z czegoś to wynika.
Nie jestem motomanem ale gdybym miał możliwość uprawiania MX na dostatecznie dobrym poziomie to na pewno w FR bym się nie bawił.
I pewnie większość z was też by tak postąpiła tylko nas nie stać na drogie zabawki.
Na dodatek jak na razie hopy na torach motocrossowych w mojej okolicy są mniejsze niż hopy do FR wiec nawet whipa by się nie dało zarzucić.
Ale nie porównuj Mx do Fr. Ścigaczem może przelecieć to nawet i 150km/h, ale co z tego jak i tak nie wyląduje? Domknie zawieszenie i skończy z kierownicą w zębach.
Taki cross ma 300-400mm skoku z tyłu i tyle samo z przodu. Do tego zawieszenie jest tak ustawione że wytłumi takie uderzenie. Ogólnie jest to tak zrobione że praktycznie nigdy nie wykorzystasz pełnego skoku, rzadko kiedy wykorzystasz 70%, reszta jest na ekstremalne przypadki, dajmy na to lecisz te 100 na godzine, przelatujesz lądowanie i wylądujesz tylnym kołem na jakiejś muldzie 5 metrów za lądowaniem. Tam ludzie nie spuszczają się nad tym żeby to wybierało liście w lesie, to ma dobrze tłumić mocne uderzenia. Dla kogoś kto nigdy nie jeździł czymś takim tylko jeździł rowerem, takie zawieszenie będzie co najmniej dziwne (dużo za dużo tłumienia kompresji i powrotu). Ale na dużych nierównościach i chopach zdaje to egzamin.
Taki cross ma 300-400mm skoku z tyłu i tyle samo z przodu. Do tego zawieszenie jest tak ustawione że wytłumi takie uderzenie. Ogólnie jest to tak zrobione że praktycznie nigdy nie wykorzystasz pełnego skoku, rzadko kiedy wykorzystasz 70%, reszta jest na ekstremalne przypadki, dajmy na to lecisz te 100 na godzine, przelatujesz lądowanie i wylądujesz tylnym kołem na jakiejś muldzie 5 metrów za lądowaniem. Tam ludzie nie spuszczają się nad tym żeby to wybierało liście w lesie, to ma dobrze tłumić mocne uderzenia. Dla kogoś kto nigdy nie jeździł czymś takim tylko jeździł rowerem, takie zawieszenie będzie co najmniej dziwne (dużo za dużo tłumienia kompresji i powrotu). Ale na dużych nierównościach i chopach zdaje to egzamin.
Re:
A potem odbije nas jadąc 40km/h a nie 10km/h i potoczymy sie po kazdym kamieniu po drodzeBogumil pisze:No na pewno takim czymś lata się inaczej.
Ale nie macie wrażenia że podczas lotu na płasko dużo lepiej jest polecieć daleko i lądować pod mniejszym kątem?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości