[quote="MUSZEL" Niestety Monarch nie ma blokady skoku, a flootgate i to w tunie zbyt słabym do tej ramy - nic nie czuć różnicy między 3 stopniami dźwigni. [/quote]
właśnie dla tego odkupiłem od Ciebie Rocco
[Muszel] Specialized Big Hit 2004 + Marzocchi Monster T 2003
Re:
first learn to be humans then learn to ride bike!!!
Re: Re:
właśnie dla tego odkupiłem od Ciebie Rocco[/quote]utros pisze:[quote="MUSZEL" Niestety Monarch nie ma blokady skoku, a flootgate i to w tunie zbyt słabym do tej ramy - nic nie czuć różnicy między 3 stopniami dźwigni.
o... mam nadzieję, że się sprawuje jak powinien


Re:
Czyli z klockami to był dobry wybórMUSZEL pisze: Hamulce na klockach EBC Gold porażają modulacją. Nie ma mowy o działaniu On/Off. W każdej chwili mogłem zblokować koło ciut mocniej muskając klamkę, ale jak chciałem, to na zboczu góry mogłem w moment wyhamować nie tracąc przyczepności z nawierzchnią. 0 zmiany charakterystyki skoku i czucia klamki, 0 spalenia tarcz - mimo iż hamuje prawie całą trasę

Szybko je dotarłeś?
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Re: Re:
w sumie nie wiem. Chyba podczas pierwszego zjazdu, ale pewien nie jestem :PPuncu pisze:Szybko je dotarłeś?
Re:
Oryginalnie ułożenie shimów od dołu ku górze (wg średnic) to: 20-20-17-20-20-17-13. Ja chciałem zwiększyć LSC i HSC i po prostu zwiększyłem początkowy stos 20-stek zamieniając shimy na 20-20-20-17-20-17-13 lub na 20-20-20-20-17-17-13 (już nie pamiętam). W dodatku dodałem na nam dół shima o średnicy 21 lub 22mm. Sprawa wygląda tak, że otwory w pistonie mają po maksymalnym obwodzie 20mm, a shimy układane są na gwincie 8mm i mają luz, nie ułożysz ich idealnie współosiowo. Największy shim również ma 20mm i nie sposób tego ułożyć tak, by wszystkie otwory w pistonie były idealnie zakryte, co powodowało łatwe przedostawanie się oleju w górną część tłumika, i słabsze odczuwanie regulacji.Vinrael pisze:Jak przeshimowałeś Liryka i jakie zmiany w pracy zaszły? I jaki smar pod uszczelki kurzowe zastosowałeś?
Po tej modyfikacji amor zyskał troche więcej różnicy między skrajnymi regulatorami, zwłaszcza na lsc.
Przy następnej zabawie spróbuję zamienić ślizg na pistonie na oringa, myślę, że olej również przedostaje się łatwo przez ślizg w górną część tłumika przy ugięciu i przez to mniej oleju przepływa przez sam tłumik - efekt wiadomy.
Generalnie bardzo prosty tłumik do zabawy

A co do smaru to narazie używam SlickHoney'a, ale w szafie leży też RSowy PM600 Military i ciekaw jestem czy odczuje w ogóle jakąś różnicę.
Przy okazji, mały upgrade

Zdjęć nie ma bo jeszcze nie wszystkie zmiany wprowadzone, przykładowo nie rozplatam kół bo wole pojeździć póki jeszcze się da :P
postanowiłem, że rozdzielę swoje postępy w rowerze/rowerach. Temat o BH pozostanie tematem o BH. Dotąd od kiedy zmieniłem ramę temat był nie do wyszukania bo przecież rama zmieniona, a temat o nowym zupełnie odmiennym rowerze powstał równolegle. Parenaście końcowych postów w tym temacie dotyczy już Sody, ale mówi się trudno 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość