Dwa zaciski mechaniczne na jednej tarczy.

Ubuv
Posty: 68
Rejestracja: 05.02.2014 11:31:38
Kontakt:

Post autor: Ubuv »

Stunt czyli co to jest?
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

sam nie wiem co. Nowa "odmiana" fejsbukowa. Czyli w skrócie cały czas jazda na tylnym kole z wygibasami, jak na ścigaczach. Ani to trial, ani to flatland.
Ubuv
Posty: 68
Rejestracja: 05.02.2014 11:31:38
Kontakt:

Post autor: Ubuv »

No to bardzo ciekawe :D
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Co za idiotyzm...
I to jeszcze tylny hebel
Ubuv
Posty: 68
Rejestracja: 05.02.2014 11:31:38
Kontakt:

Post autor: Ubuv »

Już ogarniam, dzięki :)
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Oba z tych rozwiazan nie maja prawa dobrze dzialac. Z linka byloby potwornie ciezko to wyregulowac, bo klocki musialyby dotykac tarczy w tym samym momencie. W przypadku hydry klamka nie przetloczy nagle 2x wiecej oleju. Mozliwe, ze sa tam jakies patenty z bardzo wysunietymi tloczkami i mega krotkim skokiem klamki, co jest bez sensu. Przelozenie hydrauliczne w takim ukladzie byloby gigantyczne i nie daloby sie takiego hebla kontrolowac.
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Post autor: uzurpator »

Co do mechanika, to do ogarnięcia, aczkolwiek regulacja byłaby koszmarem.

Hydra będzie działać. Co więcej, będzie miała 2x większą siłę hamowania. Tyle, że kosztem 2 razy większego skoku klamki.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości