yt tues 2.0 vs propain rage 2015- pomocy
yt tues 2.0 vs propain rage 2015- pomocy
Witam, przymierzam się do zakupu nowego roweru, mam pewien mętlik ponieważ yt tues kosztuje 2,200 euro lecz prócz boxxera rc ma lepsze lub równe części w porównaniu do propaina rage który jest o 150 euro drozszy (dorado expert, koła kamikaze dh sl, napęd sram x9, rock shox kage r, korba truvativ hussefelt-2350 euro) ale za to ma możliwość zamontowania haków do kół 650b (27,5cala) a w yt takiem możliwości niestety nie ma.. Proszę o pomoc bo najchętniej brał bym yt ale boje się że po dwuch latach gdy wejdą koła 650b na zwykłych 26 bd mi go ciężko sprzedać. Pozdrawiam!!
http://www.yt-industries.com/shop/de/Bi ... 0-raw-2014
http://www.propain-bikes.com/de/shop/RA ... E-142.html
http://www.yt-industries.com/shop/de/Bi ... 0-raw-2014
http://www.propain-bikes.com/de/shop/RA ... E-142.html
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
Yt jest u nas dość znany, lubiany i ceniony.
Propain kusi Dorado.Na początku mieli małe kłopoty z zawieszeniem ale od zeszłego roku jest ok.
Poczytaj sobie na mtb-news.de na forum masz funpage ale znajomość niemieckiego konieczna.
Zobacz jeszcze nowego solida strike powstał we współpracy z Reichman Inginering i ma genialne zawieszenie jest rowerem typowo pod koła 27,5 a cena podobna do reszty.
Propain kusi Dorado.Na początku mieli małe kłopoty z zawieszeniem ale od zeszłego roku jest ok.
Poczytaj sobie na mtb-news.de na forum masz funpage ale znajomość niemieckiego konieczna.
Zobacz jeszcze nowego solida strike powstał we współpracy z Reichman Inginering i ma genialne zawieszenie jest rowerem typowo pod koła 27,5 a cena podobna do reszty.
Wcześniej nukianuki.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
A to jest pytanie z tymi kołami 26 w ciągu ostatniego miesiąca byłem w dwóch miejscach mega lansu i na kołach 27,5 były tylko jęduracze a nowych rowerów było sporo lecz zjazdówki nawet jednej na przydużych kołach nie widziałem lecz myśle że niestety ale ta nowa moda się przyjmie.
ENIGMA
Nie wszyscy zatrzymali się na bh 2006,
Jeździłem na paru jęduraczach na kołach 27,5 i to faktycznie działa.
Zjazdówka od początku zaprojektowana pod koła 27,5 będzie szybsza.
ENIGMA
Nie wszyscy zatrzymali się na bh 2006,
Jeździłem na paru jęduraczach na kołach 27,5 i to faktycznie działa.
Zjazdówka od początku zaprojektowana pod koła 27,5 będzie szybsza.
Wcześniej nukianuki.
A moim zdaniem do kół 27.5 trzeba osoby od 175 co najmniej bo niska osoba może mieć ciężko w trasie na kołach 27.5 , ja osobiśćie nie kupie nigdy roweru na 27.5 no chyba że już przestaną robić koła, rowery na 26 to będzie ostateczność a tak na ta chwile raczej nie 27.5.
Dla mnie YT wymiata i to bym brał.
Dla mnie YT wymiata i to bym brał.
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
Re:
Znajdor Nieziemski pisze:A to jest pytanie z tymi kołami 26 w ciągu ostatniego miesiąca byłem w dwóch miejscach mega lansu i na kołach 27,5 były tylko jęduracze a nowych rowerów było sporo lecz zjazdówki nawet jednej na przydużych kołach nie widziałem lecz myśle że niestety ale ta nowa moda się przyjmie.
ENIGMA
Nie wszyscy zatrzymali się na bh 2006,
Jeździłem na paru jęduraczach na kołach 27,5 i to faktycznie działa.
Zjazdówka od początku zaprojektowana pod koła 27,5 będzie szybsza.
I tu sie mylisz. Rowery enduro łyknęły 27.5 bo wiekszość jazdy enduro to dość specyficzne trasy, plus te rowery nie sa tak długie jak zjazdówki.
A zjazdówki juz maja płaskie kąty i niektóre modele jak np. fury w 26'' maja juz w m rozstaw kół ponad 120cm. To bardzo dużo na lokalne, wolniejsze i bardziej krete trasy. Do tego w wielu bikeparkach sa trasy z hopami i bandami gdzie aby wszystko doleciec trzeba szybko się rozpędzać, nie nosić idealnie prędkość. Wieksze koło rozpędza się wolniej. Sam w tym roku w Les Gets zaliczyłem kilka niedolotów bo na pare hop trzeba było krecic prosto z zakretu. Powieksz ten problem na 27.5 cala.
Do tego rowery enduro obecnie nie sa jeszcze tak dopracowane pod wzgledem geometrii i zawieszenia jak zjazdówki. Najlepszym dowodem na to jest dużo wieksza rozbieżność filozofii projektowania tych ram niz ram do dh. Dlatego takie bajery jak wieksze koło robia wrazenie. Chociaz szczerze ja jezdzac na 27.5 nie czulem jakiejs mega różnicy. Wezme do mniejszego roweru bo juz wyboru nie ma ale pod dh to poczekam czy sie przyjmie.
Swoją drogą bawi mnie troche, ze fakt projektowania zawieszenia Solida przez Reichman Enginering jest bonusem. Przecież to zwykła mała firma założona przez mało znanego zawodnika. Czemu miałby ktoś się tym jarać?
@GrzywaFR
Z tych rowerów każdy powie Ci żebyś wziął YT bo YT sie wszyscy jaraja, nawet nie dlatego ze jest lepszy. To tez sprawi, ze latwiej ten rower bedzie Ci sprzedać. Propain jest fajny ale nieznany i niesprawdzony.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
Spaced
Na Ripie to miałem okazje się bujnąć w ostatni weekend na Spicaku, nie spodziewałem się,ale rewelka.
Zawodnikiem może był średnim ale za to jest zdecydowanie lepszym inżynierem.
Co do enduro to mam własne zdanie w dół najlepsza zjazdówka a w górę wyciąg.
Co do kół 27,5 to na maxxisie 2,35 jes praktycznie taki sam obwód zewnętrzny jak 26 na schwalbe 2,5.
Co do Solida to kiedyś czytałem test, złożyli 2 jednego na 26 a drugiego 27,5, strike ma zmienną geometrię były take same 27,5 minimalnie dłuższy, testowane na tej samej trasie przez tego samego ridera(Winterberg)
Koła 27,5 były szybsze.
Do tego przeciętnemu riderowi będzie się jeździło lepiej ponieważ rozpędzone koło 27,5 trzyma trochę lepiej prędkość.
Zobacz sobie w zwykłym mtb 29 rządzi bo się lepiej toczy i ludziom się wydaje że jest lepiej bo i tak 90% takich rowerów używane jest na płaskim.
Na Ripie to miałem okazje się bujnąć w ostatni weekend na Spicaku, nie spodziewałem się,ale rewelka.
Zawodnikiem może był średnim ale za to jest zdecydowanie lepszym inżynierem.
Co do enduro to mam własne zdanie w dół najlepsza zjazdówka a w górę wyciąg.
Co do kół 27,5 to na maxxisie 2,35 jes praktycznie taki sam obwód zewnętrzny jak 26 na schwalbe 2,5.
Co do Solida to kiedyś czytałem test, złożyli 2 jednego na 26 a drugiego 27,5, strike ma zmienną geometrię były take same 27,5 minimalnie dłuższy, testowane na tej samej trasie przez tego samego ridera(Winterberg)
Koła 27,5 były szybsze.
Do tego przeciętnemu riderowi będzie się jeździło lepiej ponieważ rozpędzone koło 27,5 trzyma trochę lepiej prędkość.
Zobacz sobie w zwykłym mtb 29 rządzi bo się lepiej toczy i ludziom się wydaje że jest lepiej bo i tak 90% takich rowerów używane jest na płaskim.
Wcześniej nukianuki.
No to, że rower dobrze jedzie to jest argument, Nie to ze robił go jakis typ 
A co do tras - to jedna trasa i jeden zawodnik to żaden test. Do tego winterberg jest dość szeroką i otwartą trasą wiec wiadomix, ze 27.5 się tam przyjmie. Ogólnie na trasach PŚ w wiekszości poza może Champery też się przyjmie. Ale np. na niektórych lokalnych trasach jest już ciaśniej i może byc problem. Do tego pojedziesz do bikeparku i ograniczasz swoje mozliwosci bo bikeparki maja ciasne i techniczne trasy.
A przecietnemu riderowi moze wcale nie byc lepiej bo przeciętny rider nie ma problemów z trzymaniem prędkosci, on sie jej raczej boi bo nie radzi sobie z elementami trasy. Przecietny rider pewnie wolalby szybciej brac zakrety niż walić na prostej. Przykład z 29 cali tutaj nie ma o tyle sensu, ze wiekszosc tras XC jest łatwiejsza od tras cyclocrossu wiec toczenie się to 100% sukcesu i rowery tam nawet dla zawodników nie muszą być proste.
A co do geo solida i róznic w rozmiarze - nie porównuj na 2 róznych oponach bo skoro jest prawie tak samo to w toczeniu tez nie ma róznicy
A jak jest prawie taka sama długosc to znaczy, ze gdzies w geo byla korekta. Nie da sie miec roweru o dokladnie tych samych krzywkach i katach i tej samej długosci. No chyba, ze nadmiar koła zwijany jest w wymiarach wyzszych niż 3 widziane przez nas ale wątpie by wykorzystywano teorie strun do produkcji rowerów 

A co do tras - to jedna trasa i jeden zawodnik to żaden test. Do tego winterberg jest dość szeroką i otwartą trasą wiec wiadomix, ze 27.5 się tam przyjmie. Ogólnie na trasach PŚ w wiekszości poza może Champery też się przyjmie. Ale np. na niektórych lokalnych trasach jest już ciaśniej i może byc problem. Do tego pojedziesz do bikeparku i ograniczasz swoje mozliwosci bo bikeparki maja ciasne i techniczne trasy.
A przecietnemu riderowi moze wcale nie byc lepiej bo przeciętny rider nie ma problemów z trzymaniem prędkosci, on sie jej raczej boi bo nie radzi sobie z elementami trasy. Przecietny rider pewnie wolalby szybciej brac zakrety niż walić na prostej. Przykład z 29 cali tutaj nie ma o tyle sensu, ze wiekszosc tras XC jest łatwiejsza od tras cyclocrossu wiec toczenie się to 100% sukcesu i rowery tam nawet dla zawodników nie muszą być proste.
A co do geo solida i róznic w rozmiarze - nie porównuj na 2 róznych oponach bo skoro jest prawie tak samo to w toczeniu tez nie ma róznicy


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości