[Paweu] Nukeproof Scalp + 888 RC3

Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

[Paweu] Nukeproof Scalp + 888 RC3

Post autor: Paweu »

Przyszedł czas na zmianę Voltage'a, który był świetną zabawką na coś poważniejszego.
W moje ręce wpadł Nukeproof Scalp!

Rama: Nukeproof Scalp M
Widelec: Marzocchi 888 RC3
Damper: Fox DHX 4.0
Kierownica: Nukeproof Warhead Flat 800mm
Mostek: Nukeproof Warhead
Gripy: Nukeproof Sam Hill
Stery: Cloud Perform F4

Siodło: San Marco
Sztyca: Nukeproof Warhead
Zacisk: Dartmoor

Korby: Truvative Descendant
Support: :?: :lol:
Zębatka: Renthal 1XR Narrow Wide / Zwykła Dartmoor
Łańcuch: Shimano CN-HG53
Pedały: HT PA12A

Napinacz: Brak / E13 LS-1
Przerzutka: Shimano Zee
Manetki: Shimano Deore
Kaseta: :?: :lol:

Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: DT Swiss Champion
Piasta: Nukeproof Generator
Opona: Maxxis Minion DHF Exo 2.5
Dętka: Maxxis

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: DT Swiss Champion
Piasta: Nukeproof Generator
Opona: Maxxis Minion DHR 2ply 2.5
Dętka: Maxxis

Hamulec przód, klamka: Formula RX
Klocki: EBC Red
Tarcza: Avid G3 203mm
Hamulec tył, klamka: Formula RX
Klocki: EBC Red
Tarcza Avid G3 180mm

Planowane modyfikacje:
- Obręcze na mniej plastelinowe
- Zwykły blat + napinacz jeśli NW się nie sprawdzi
DSC_0671.JPG
DSC_0677.JPG
Tak prezentował się poprzedni Voltage.
DSC_0776.JPG
A tak wyglądał mój "pierwszy" rower, czyli Hornet 2013 + Domain 302.
_MG_4812.JPG
adiko
Posty: 280
Rejestracja: 06.07.2012 20:42:10
Kontakt:

Post autor: adiko »

Szkoda że nie totem :(
hendels
Posty: 51
Rejestracja: 04.09.2013 19:44:58
Kontakt:

Post autor: hendels »

gdyby był totem nie byłoby tak fajnej kolorystyki :D
rsz_dd.png
zajebisty :]
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Amortyzator rozpadł się i mam zamiar jak najszybciej go zmieniać :)
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Puncu »

Paweu pisze:Amortyzator rozpadł się i mam zamiar jak najszybciej go zmieniać :)
To szukaj białego totema :D

W jakim sensie się rozpadł?
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

W trakcie szybszej jazdy po nierównościach odpadła śruba z dolnej lagi, ogólnie wyrzygało cały olej przez dół amorka, a wcześniej nie trzymała uszczelka po prawej co widać na pierwszym zdjęciu. Bez żadnej ingerencji w bebechy uginacza można wyciągnąć górne golenie bez najmniejszego problemu :/ Tłumik jest w opłakanym stanie, jest cały "podrapany" są w nim jakieś odpryski i wygląda jakby ktoś próbował go spawać :( Myślę, że nie ma sensu go naprawiać bo wyszło by pewnie dużo więcej niż jest warty cały amorek. Nowego nie kupie prędko i myślę, że na ten sezon moja przygoda z hornetem zakończyła się :(

Myślałem jeszcze o skróceniu łańcucha. Czy wam też wydaje się, że jest za długi?
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Oddałem Domaina do Harfy w Rzeszowie w sobotę. Dzisiaj otrzymałem telefon, że amoryzator da się naprawić i będzie to kosztowało +/- 300zł więc jednak nie jest tak źle jak myślałem :)

Jak złożę rowerek i porządnie go umyję to wstawię nowe, lepsze zdjęcia :)
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

UP! Nowe zdjęcia :D
St4nki
Posty: 28
Rejestracja: 03.07.2014 22:12:52
Kontakt:

Post autor: St4nki »

Rowerek mega składam swój na jego podzespołach :D
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Miło słyszeć, że ktoś inspiruje się moim sprzętem :D
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Panowie, co myślicie nad zmianą obręczy na złote? Mam już uzbierane fundusze, lecz nie wiem czy to nie byłaby przesada... Myśl jest taka, żeby złote były te "mniejsze" części dlatego mam wątpliwości. Drugi pomysł jest taki, aby złożyć koła na czarnych obręczach, złotych piastach, czarnych szprychach i złotych nyplach. Jak waszym zdaniem będzie lepiej?
St4nki
Posty: 28
Rejestracja: 03.07.2014 22:12:52
Kontakt:

Post autor: St4nki »

Nie wiem czy nie bardziej by pasował ciemny granat obręczy niz czarne złoty może wyglądać trochę pstrokato a jak dasz każdą część innego koloru to ci się zrobi :D tęcza
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Poza czarnym są 3 kolory: niebieski (rama), złoty (mniejsze części) i biały (rama, amor, pedały) wiec granatowy chyba kompletnie nie będzie pasował.
Coś wymyślę :D
St4nki
Posty: 28
Rejestracja: 03.07.2014 22:12:52
Kontakt:

Post autor: St4nki »

I jak kupiłeś złote obręcze ? :D
adiko
Posty: 280
Rejestracja: 06.07.2012 20:42:10
Kontakt:

Post autor: adiko »

Myślę że białe obręcze były by super .
Paweu
Posty: 148
Rejestracja: 29.01.2014 21:03:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Paweu »

Kasa przeznaczona na obręcze poszła w kask :D W dalszym ciągu zastanawiam się nad kolorystyką kół. Wydaje mi się, że z białymi mogłoby wyglądać zbyt lajtowo/plastikowo/zabawkowo :D Chciałbym uzyskać taki mocny, solidny wygląd i myślę nad zestawieniem: czarne obręcze + złote szprychy.
adiko
Posty: 280
Rejestracja: 06.07.2012 20:42:10
Kontakt:

Post autor: adiko »

Sory ale czarny ze złotym kojarzy mi się tylko z karawanem :P
Banan725135650
Posty: 2379
Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:

Post autor: Banan725135650 »

Daruj sobie złoty... Czarne obręcze, czarne szprychy i ewentualnie złote nyple, bądź piasta jak już Ci tak bardzo zależy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość