RS Reba RL 29 Solo Air - problem
RS Reba RL 29 Solo Air - problem
Podczas jazdy wypadł z lewej goleni wypadła uszczelka kurzowo - pyłowa. Amortyzator zaczął stopniowo tracić skok. W tej chwili skok wynosi ok. 30 mm zamiast 100. Ciśnienie w komorze pozytywnej wydaje się być ok - 95 psi, czyli tyle ile ustawiłem. Jaka może być przyczyna tego problemu?
Ot i zagwostka! Nic się nie klei... Chciałem na początku napisać coś mądrego, ale teraz widzę że RS totalnie zmienił swój system solo-air (WTF? http://fcdn.mtbr.com/attachments/shocks ... 800-75.jpg ), więc podejrzewam że mało kto będzie miał coś sensownego do powiedzenia 
Na pewno warto przesmarować i namoczyć w oleju o-ringi (o ile nie wymienić na nowe), wysadzenie uszczelki kurzowej jest pewnie spowodowane wyciekiem powietrza z komory negatywnej do dolnej goleni (tyle że wtedy ciśnienie powinno lekko zmaleć, nie pasuje mi brak zmian).
Również zmiana skoku podchodziłaby mi pod przepuszczenie powietrza z komory pozytywnej do negatywnej przy mocnym ugięciu widelca, ale przy tej nowej konstrukcji nie mam co gdybać...
Obstawiam że rocznik 2013/2014? Na gwarancji? Może warto skorzystać, bo jeśli samemu zostawisz jakieś ślady rozbiórki amorka (choćby zadrapania lakieru na korku), to gwarę szlag trafi... mi Harfa nie chciała z tego powodu przyjąć amorka, a również wysadzał uszczelkę kurzową (tyle że dual air).

Na pewno warto przesmarować i namoczyć w oleju o-ringi (o ile nie wymienić na nowe), wysadzenie uszczelki kurzowej jest pewnie spowodowane wyciekiem powietrza z komory negatywnej do dolnej goleni (tyle że wtedy ciśnienie powinno lekko zmaleć, nie pasuje mi brak zmian).
Również zmiana skoku podchodziłaby mi pod przepuszczenie powietrza z komory pozytywnej do negatywnej przy mocnym ugięciu widelca, ale przy tej nowej konstrukcji nie mam co gdybać...
Obstawiam że rocznik 2013/2014? Na gwarancji? Może warto skorzystać, bo jeśli samemu zostawisz jakieś ślady rozbiórki amorka (choćby zadrapania lakieru na korku), to gwarę szlag trafi... mi Harfa nie chciała z tego powodu przyjąć amorka, a również wysadzał uszczelkę kurzową (tyle że dual air).
http://brooce.pinkbike.com
To jest normalne (zakładam że przy spuszczaniu powietrza nie był w pełni wyciągnięty). Taki temat znalazłem w necie: : http://www.forumrowerowe.org/topic/1561 ... powietrze/ , może sprawdź czy Tobie też powietrze nie ucieka z górnego korka (choć to będzie niezależne od wysadzenia uszczelki)
http://brooce.pinkbike.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości