
Rama: GT Ruckus I-Drive 2.0 M 6061 T6 alu 2004
Widelec: Rock Shox Totem Coil 180mm
Damper: Fox Vanilla R Propedal 2004
Kierownica: Octane One Chemical Pro 2013 szer. 770mm
Mostek: Octane One Chemical Pro 2012
Gripy: Sars Lock On
Barendy: Kompozytowe ODI
Stery: 1,1/8 FSA Orbital XL-II
Siodło: Velo X-Mission
Sztyca: Zoom
Zacisk: GT
Korby: Truvativ Ruktion 175mm
Support: Truvativ Howitzer XR
Zębatka: Dartmoor Totem 2013, ilość zębów: 34
Łańcuch: Sram PC-850
Pedały: NS Bikes Aerial 2014 na łożyskach maszynowych
Napinacz: E13 SRS
Przerzutka tył: SRAM X7 krótki wózek
Manetka: SRAM Trigger X4
Kaseta: SRAM PG-830
Koło przód:
Obręcz: Alexrims DM 24 36 otworów 26"
Szprychy: Alpina-ACI
Piasta: Dartmoor Revolt Disc 2014
Opona: Maxxis Minion DHF 2,35
Dętka: Maxxis Welter Weight 26"
Koło tył:
Obręcz: Alexrims DM 24 36 otworów 26"
Szprychy: CNspoke
Piasta: Novatec
Opona: Maxxis Minion DHR 2,5
Dętka: Maxxis Welter Weight 26"
Hamulec przód, klamka: Magura Julie HP + tarcza Hayes 203mm
Hamulec tył, klamka: Magura Julie HP + tarcza Magura 160mm
Modyfikacje:
-niebieskie, stalowe śruby do tarcz typu torx firmy A2Z
-aluminiowe śruby do korb z kominami w kolorze turkusowym firmy Mortop
-turkusowe nakrętki na wentyle firmy HT
-niebieskie pancerze firmy Unex
-niebieska końcówka linki przerzutki firmy Unex
-niebieski kapsel sterów A2Z S-Cap
-niebieskie, stalowe śruby do adapterów firmy Reverse
-opaska na ramę PRO
Plany:
-wymiana siodełka
-zmiana korb
Waga: 18,6 kg