[RaZZeR] GT Ruckus I-Drive 2.0 + Rock Shox Totem Coil

RaZZeR
Posty: 9
Rejestracja: 13.08.2014 14:41:14
Kontakt:

[RaZZeR] GT Ruckus I-Drive 2.0 + Rock Shox Totem Coil

Post autor: RaZZeR »

Rower po długim okresie składania wreszcie ukończony. Rama kupiona została za grosze, z powodu braku jakichkolwiek opinii na polskich forach, kierowałem się opiniami ze stron USA i nie zawiodłem się. Sprawuje się całkiem nieźle, dojazd 10 kilometrów dzięki fox'owi z propedal'em i i-drive'owi nie jest męczący. Na trasie rower daje rade, minusem jest tylko waga. Teraz przyszedł czas nadrobić 3 miesiące odpoczynku od jazdy :D

Rama: GT Ruckus I-Drive 2.0 M 6061 T6 alu 2004
Widelec: Rock Shox Totem Coil 180mm
Damper: Fox Vanilla R Propedal 2004

Kierownica: Octane One Chemical Pro 2013 szer. 770mm
Mostek: Octane One Chemical Pro 2012
Gripy: Sars Lock On
Barendy: Kompozytowe ODI
Stery: 1,1/8 FSA Orbital XL-II

Siodło: Velo X-Mission
Sztyca: Zoom
Zacisk: GT

Korby: Truvativ Ruktion 175mm
Support: Truvativ Howitzer XR
Zębatka: Dartmoor Totem 2013, ilość zębów: 34
Łańcuch: Sram PC-850
Pedały: NS Bikes Aerial 2014 na łożyskach maszynowych

Napinacz: E13 SRS
Przerzutka tył: SRAM X7 krótki wózek
Manetka: SRAM Trigger X4
Kaseta: SRAM PG-830

Koło przód:
Obręcz: Alexrims DM 24 36 otworów 26"
Szprychy: Alpina-ACI
Piasta: Dartmoor Revolt Disc 2014
Opona: Maxxis Minion DHF 2,35
Dętka: Maxxis Welter Weight 26"

Koło tył:
Obręcz: Alexrims DM 24 36 otworów 26"
Szprychy: CNspoke
Piasta: Novatec
Opona: Maxxis Minion DHR 2,5
Dętka: Maxxis Welter Weight 26"

Hamulec przód, klamka: Magura Julie HP + tarcza Hayes 203mm
Hamulec tył, klamka: Magura Julie HP + tarcza Magura 160mm


Modyfikacje:
-niebieskie, stalowe śruby do tarcz typu torx firmy A2Z
-aluminiowe śruby do korb z kominami w kolorze turkusowym firmy Mortop
-turkusowe nakrętki na wentyle firmy HT
-niebieskie pancerze firmy Unex
-niebieska końcówka linki przerzutki firmy Unex
-niebieski kapsel sterów A2Z S-Cap
-niebieskie, stalowe śruby do adapterów firmy Reverse
-opaska na ramę PRO

Plany:
-wymiana siodełka
-zmiana korb

Waga: 18,6 kg
Załączniki
DSC_0765.JPG
DSC_0769.JPG
DSC_0771.JPG
DSC_0775.JPG
DSC_0777.JPG
DSC_0768.JPG
Vinrael
Posty: 686
Rejestracja: 21.04.2013 15:14:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Vinrael »

Bardzo mi się podoba malowanie ramy, i ogólnie całkiem fajne geo się zdaje. Mi się rowerek bardzo podoba, i nawet Totem siadł wizualnie ;)
Mongolski
Posty: 152
Rejestracja: 17.05.2014 08:45:24
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Mongolski »

pnkt obrotu robi robote ;D
enduro/ fr/ street  www.pinkbike.com/u/mongolski/
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

to oryginalne malowanie? Świetnie zachowane :) mógłbyś przybliżyć coś o tym systemie w ramie?
RaZZeR
Posty: 9
Rejestracja: 13.08.2014 14:41:14
Kontakt:

Post autor: RaZZeR »

Malowanie jak najbardziej oryginalne ;) Głównym założeniem systemu i-drive jest to, że pedałowanie ma mieć jak najmniejszy wpływ na pracę zawieszenia. Jest to możliwe dzięki temu, że suport pracuje na tzw. łożyskach mimośrodu oraz(co można zobaczyć na przedostatnim zdjęciu) jest połączony z przednim trójkątem :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość