Szprychy dt champion .. Pytanko na końcu posta :)
Nie, nie chciałbym. Ale czy na rowerze 17200 czy 17400 g już nie ma takiej wielkiej różnicy. Spaced, nie każdy jest takim purystą, ja na przykład, jak jeszcze miałem rower, wolałem 100 g dołożyć na siodle bo mi się mega komponowało z rowerem. Po prostu niektórzy lubią jak rower dobrze wygląda, nawet kosztem wagi. To tak jak np z klimatyzacją w aucie. Wpieprza spory % mocy samochodu ale mimo wszystko ci ludzie, którzy ją mają to używają. Co z tego, że auto pali więcej, jeździ gorzej jak jest o prostu przyjemniej. Nie każdy wszędzie w życiu używa kalkulatora.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Re:
Chyba że do robienia zdjęćKubaLa pisze:Nie każdy wszędzie w życiu używa kalkulatora.

Niestety albo ciężko albo drogo :/
Jeżeli chcesz kupić coś wytrzymałego, lekkiego i dobrze wyglądającego to musisz więcej wydać. Możesz to zrobić taniej kosztem wagi

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
200g? Te koszulki to chyba stalowe musialyby byc. Jak to bedzie wazyc 50g/kpl kol 26" to bedzie dobrze. Inna sprawa, ze roboty bedzie z tym w cholere i jeszcze troche.
Wez pod uwage, ze moze byc problem z naciagiem/luzowaniem sie szprych podczas jazdy na takim patencie.
Co to za kola dziwaczne, ze sa potrzebne 2 rozne dlugosci szprych? Co to za cudak z serwisu, ze 20mm nyple wymysla?
Ogolnie bedzie to wygladac idiotycznie, ale co kto lubi.
Wez pod uwage, ze moze byc problem z naciagiem/luzowaniem sie szprych podczas jazdy na takim patencie.
Co to za kola dziwaczne, ze sa potrzebne 2 rozne dlugosci szprych? Co to za cudak z serwisu, ze 20mm nyple wymysla?
Ogolnie bedzie to wygladac idiotycznie, ale co kto lubi.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
- Kontakt:
Re: Re:
Nie zakładając nowego tematu, to na jakich dętkach powinno sie jeździć skoro dętki do dh są ciężkie ? na zwykłych za 15zł ?Spaced pisze:Ludzie robią jeszcze głupsze rzeczy ale to nie znaczy, że mamy je polecać. Jak ktoś włoży głowe do pieca i przeżyje to też ma to polecać?KubaLa pisze:Chciałbym ważyć 440
W stosunku do szprych to jest 50% ale w stosunku do kół z oponami? Ludzie jeżdżą na dętkach DH i żyjąA te ważą znacznie więcej i są znacznie bardziej odsunięte od osi obrotu
Liczy się % wzrost masy części. Właśnie przez takie liczenie w gramach ludzie potem zastanawiaja się czemu maja cieżkie rowery skoro oszczędzili 1.5kg na kilku dużych częsciach, a zapomnieli że dorzucili 3kg na pierdołach typu właśnie szprychy, dętki i inne szpargały. Jak tamto porównanie nie działa to weź rower ważący 16kg (czyli lekki rower dh) i teraz dodaj mu 50% masy (czyli 8kg). Na prawde chciałbyś jeździć na rowerze ważącym 24kg? Na prawde nie widzisz, że to głupi argument?
Pozdrawiam misiekmisiu
.

Ja weltery łatam bez problemu.
@Kubala da sie ładnie i lekko. Trzeba po prostu troche energii włożyć w to i poszukac. Ja tez czasem kupuje bo mi część bardziej pasuje ale nie kiedy jest oczywista alternatywa podobnie wygladajaca, a lżejsza. Spokojnie można pomyśleć o szprychach innej firmy, czarnych w podobnej wadze do championów (albo po prostu rebrandowanych championów
)
@Kubala da sie ładnie i lekko. Trzeba po prostu troche energii włożyć w to i poszukac. Ja tez czasem kupuje bo mi część bardziej pasuje ale nie kiedy jest oczywista alternatywa podobnie wygladajaca, a lżejsza. Spokojnie można pomyśleć o szprychach innej firmy, czarnych w podobnej wadze do championów (albo po prostu rebrandowanych championów

Re:
Nie ma kolorowych i dobrych szprych. Nawet jak chcesz drogo. No chyba, ze chcesz aluKubaLa pisze:Da się ładnie i lekko ale wtedy nie będzie tanioPrzy czarnych to kompletny bezsens, ale tak jak mówiłem, jakby chcieć kolorowe i dobre szprychy...

Re:
No wlasnie nie bo on nie chce kolorowych szprych, on chce czarne. W wadze championów jest mnóstwo czarnych szprych tanszych od DT. Dlatego cały zabieg dla mnie mija sie z celem. Niech chłop kupi sapima leadera. 35gr tansze per szprycha od czarnego championa i na 2 kołach nawet 9g zaoszczedzi ( to akurat nie wazne bo to juz na prawde zadna róznica).KubaLa pisze:No i o to mi chodzi, że w takim wypadku koszulka będzie rozwiązaniem całkiem ok.
Re:
Czytaj ze zrozumieniem plx.KubaLa pisze:Generalnie problem jest w tym,że pytasz o czarne szprychy, gdzie faktycznie dopłata do czarnych jest znacznie bardziej opłacalna niż zakup srebrnych+koszulki. Ale gdyby ktoś chciał mieć DOBRE i KOLOROWE szprychy? W sumie dobre wyjście te koszulki.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Nie wiem co za różnica czy czarne czy srebrne ale jak już mają być czarne to bym kupił po prostu jakieś czarne tanie szprychy innej firmy.
Tym bardziej że szprychy DT są zrobione ze stali autentystycznej która ma grancie plastyczności położoną niżej od gównianych stopów aluminium przez co, co chwile trzeba naciągać szprychy bo tak się rozciągają.
Tym bardziej że szprychy DT są zrobione ze stali autentystycznej która ma grancie plastyczności położoną niżej od gównianych stopów aluminium przez co, co chwile trzeba naciągać szprychy bo tak się rozciągają.
Re:
Albo trzeba umieć zaplatać kołaBogumil pisze:Nie wiem co za różnica czy czarne czy srebrne ale jak już mają być czarne to bym kupił po prostu jakieś czarne tanie szprychy innej firmy.
Tym bardziej że szprychy DT są zrobione ze stali autentystycznej która ma grancie plastyczności położoną niżej od gównianych stopów aluminium przez co, co chwile trzeba naciągać szprychy bo tak się rozciągają.

@Spaced
Zaplot niema nic do rzeczy.
Nawet najlepiej zaplecione koło nic nie da jak masz granice plastyczności 190MPa.
Zobacz jaki przekrój ma szprycha a jakie siły przenosi.
Ja z DT nie jestem zadowolony bo co miesiąc muszę naciągać a koła mam zaplecione dobrze.
To bardziej zależy od stopnia odkształcenia na zimno.
Jak szprycy ze stali autentystycznej delikatnie przyciągają magnes to znaczy że mają znacznie podniesioną granice plastyczności bo doszło do powstania martenzytu na skutek odkształcenia.
Zaplot niema nic do rzeczy.
Nawet najlepiej zaplecione koło nic nie da jak masz granice plastyczności 190MPa.
Zobacz jaki przekrój ma szprycha a jakie siły przenosi.
Ja z DT nie jestem zadowolony bo co miesiąc muszę naciągać a koła mam zaplecione dobrze.
To bardziej zależy od stopnia odkształcenia na zimno.
Jak szprycy ze stali autentystycznej delikatnie przyciągają magnes to znaczy że mają znacznie podniesioną granice plastyczności bo doszło do powstania martenzytu na skutek odkształcenia.
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
@Bogumil to jakie bogumil według Ciebie szprychy są uber super zajebiste?
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości