Full na Hol.

Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Full na Hol.

Post autor: Puncu »

Cześć :D


Od paru tygodni mam głupi (?) pomysł.
Obecnie posiadam dwa rowery, turystyczny (terkking wyprawowy) i full'a (BH).

Pomysł powstał pewnego dnia po powrocie z okolicznych dolinek. Mianowicie dwa rowery na raz. Zastanawiam się czy miałoby sens do trekkinga do czepić na sztywny hol drugi rower tak, aby dojeżdżając na miejscówkę móc cieszyć się zaletami Freeride'ówki a jednocześnie mieć większy komfort dojazdu na turystyku.

Wyglądałoby to mniej więcej tak jak się podpina dziecięcy rowerek do roweru rodzica (zdjęcie w załączniku). Oczywiście przednie koło w górze, inne mocowanie...

Czy to miałoby jakikolwiek sens? Opory toczenia, więcej biegów, korzystniejsza pozycja na rowerze.
Oczywiście biorę pod uwagę opory toczenia tylnego koła zjazdówki z agresywnym bieżnikiem.

Ktoś miał już taki lub podobny pomysł?

Zdjęcie trochę nieaktualne, inne części, inny terkking.
Załączniki
hol-rowerowy-trail-gator.jpg
IMG_1744.JPG
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

myślę, że musiałbyś coś takiego sam pospawać :P ciężko będzie zamocować BH do tego
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Życzę powodzenia w przepychaniu się takim autobusem przez krakowskie uliczki
Zresztą pomyśl od plusach dojeżdżania hitą na miejscówki: kondycja się poprawi i brzucha trochę spadnie :)
UriUs781
Posty: 301
Rejestracja: 28.02.2013 18:26:56
Kontakt:

Post autor: UriUs781 »

Szeroki kąt zawracania by był. Czułbyś się prawie jak kierowca tira z przyczepą :D
Łapię ideę tego pomysłu, ale ja bym się tak nie bawił i już wolał się na zjazdówce pomęczyć
Breaking The Law
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Po pierwsze taki dobry dyszel do łączenia kuta... tfu, znaczy rowerów w tandem kosztuje od 250 pln w górę po drugie nie jest to opłacalne bo bardziej się zmęczysz niż na zjazdówce.
Back in black
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Puncu, myślałeś kiedyś, że trafisz do perełek? :D
Z gówna bata nie ukręcisz.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Za późno.
Back in black
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Puncu »

KubaLa pisze:Puncu, myślałeś kiedyś, że trafisz do perełek? :D
No raczej! Marzenia się spełniają :D
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Dzięki Lestat, nie chciałem walić posta pod postem ;)
Z gówna bata nie ukręcisz.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Drobiazg ;]

Puncu, teraz wyobraź sobie że idziesz, i widzisz taki cygański tabor zmierzający na miejscówkę. W sumie można by zaopatrzeć się jeszcze w dodatkowy dyszel do fula i toi toi-a na kółkach i mamy mobilny kemping.
Back in black
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

A i przed deszczem będzie się gdzie schować :D Ale toi toi-a zrobiłbym tak jak jest w pociągach i klape zrzutową. Jedziesz, jedziesz, trach! Niespodzianka! :D
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
komarek
Posty: 427
Rejestracja: 29.07.2012 09:45:24
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: komarek »

Słaby patent, wtedy rowerem z tyłu byś wjeżdżał we własne gówno. :/ A co do holu to moim zdaniem dodatkowa waga byłaby większym kłopotem, niż korzyść z jechania trekkingiem.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Dlatego toi toi będzie jechać z tyłu, gorzej jeśli będą jechać za nim koledzy, jeden fałszywy ruch i możemy skrobać opony patykiem, niestety z rzadziochą nie damy rady jak sie rozbryzga. Lecz przy okazji zrzutu balasa zyska się na mniejszej wadze.
Juz widze jak to będzie wyglądać w deszczową pogode:

,,haha, ja se bede siedział w cieplutkim toi toju i popijał herbatke z bidonu (nie bidetu) a wy tam se w krzakach moknijcie"

Tylko gorzej jak koledzy wpadną na pomysł zaklejenia kolegi w toi toju i puszczą go w trase na miejscówce...

Kurka, ten dyszel to jednak nie głupi pomysł, tyle przygód, tyle możliwości do wykorzystania...
Back in black
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

I tym brązowym akcentem mogę zakończyć temat. Powstała gównoburza :lol: dlatego zrezygnuje z pomysłu. Wymyśle coś bardziej posranego :D
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Pozwolisz, że nie będziemy zamykać ;)
Z gówna bata nie ukręcisz.
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

Nie ma problemu.
Jak szaleć to szaleć :D

Obrazek
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

O! to ten twój mobilny kemping ? kolega widze z boku zdjęcie zrobił a nie z tyłu bo by oberwał :)
Back in black
rafal.zwdh
Posty: 470
Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
Kontakt:

Post autor: rafal.zwdh »

To na zdjęciu to nie jest przypadkiem rozrzutnik?... gnoju :D

pomysł był by dobry z tym holem, ale pod warunkiem że na przodzie jechała by lokomotywa spalinowa w postaci crossa, lub quada.

Mnie czasami znajomy quadem podwozi na miejscówkę, jest to trochę straszne zwłaszcza przez odcinek leśny...
Hol wygląda tak ze kawałek liny jest przywiązany do quada, a ja robię na ramie delikatną pętelkę i trzymam linę rękami, żeby móc zwolnić "zaczep" w przypadku gleby.

Niebawem mam zamiar nabyć jakieś krosiwo i wtedy ten sztywny hol może mieć dobre zastosowanie, sam mógł bym się podwozić bez utraty sił
TrzecieKolo
Posty: 171
Rejestracja: 11.11.2011 22:47:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: TrzecieKolo »

Hol to nie, ale można tak :)
gfhgfh.jpg
For Fun - ja rowerowo, czyli blog rowerowy :)
Kalais Studios - ja zawodowo, czyli grafik z Warszawy :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość