
[Mongolski] Agang ninja + Domain RC 318 -in progress
tak ludziska pisza i nie wiele wiecej wylałem, wiec juz sam nie wiem, dolac oleju czy jak? -jask doleje wiecej do smarowania to amor nie bedzie pracował całym skokiem.. -to nie marcok;]
a nawet lepiej pisza -10ml tam dzie tłumik i 15ml gdzie spring..
a nawet lepiej pisza -10ml tam dzie tłumik i 15ml gdzie spring..
enduro/ fr/ street www.pinkbike.com/u/mongolski/
Re:
20ml to wystarczająco jak tyle dodaje producent. Zaleje więcej a stracisz skok. Nie masz pojęcia o czym piszeszKwiat126p pisze:20 ml na lage to coś daje? To tyle co nic. Łyżeczka chybaJesli mowimy o smarowaniu olejem amora to albo kąpiel albo nasączyć filc/gąbki ktore ma pod uszczelka kurzową. 20 ml to ci spadnie na dno i nic nie da.

poza tym producent zaleca odwrócenie roweru przed jazdą w celu nasmarowania amortyzatora. Zawsze tak robię i amor zawsze jest płynny
ale na szczeście ty masz pojecie o czym piszesz i oświecisz nas blaskiem swojego geniuszu...Chodzi mi o to jak 20 ml dotrze miedzy lagi a ślizgi aby je smarować? Kiedys w moim Cargo zalałem go olejem więcej niz 20-30 ml. Z 80 ml może było i jakos nie stracilem skoku a wymiary ma podobne wlasnie do Domaina. Łyso?
Re:
Łyso.Kwiat126p pisze:ale na szczeście ty masz pojecie o czym piszesz i oświecisz nas blaskiem swojego geniuszu...Chodzi mi o to jak 20 ml dotrze miedzy lagi a ślizgi aby je smarować? Kiedys w moim Cargo zalałem go olejem więcej niz 20-30 ml. Z 80 ml może było i jakos nie stracilem skoku a wymiary ma podobne wlasnie do Domaina. Łyso?
Spokojnie, bez spiny. Chcesz mnie obrażać? Na pw



dokładnie, za duzo oleju o kilka ml blokuje koncówke skoku i napewno nie miło wpływa na uszczelki. od zmiany codziennie sprawdzam -na lagach widac tzw "film olejowy", co swiadczy o prawidłowym smarowaniu.
;]
ps
Witam po dluzszej przerwie!
niestety przerwa spowodowana była nie tylko sezonem zimowym, ale i peknietym wahazczem w Agangu..
jestem juz jakis miesiac po wymianie gwarancyjnej -dostałem czarny wahacz :P
Ninja juz w poniedziałek wedruje w rece nowego własciciela, a wiec temat kwalifikuje się do edycji badz zamkniecia, a na nowy sezon zamowiony został scott voltage fr 720 2015r -za czym idzie -pierwsze 27,5' w zyciu.. ;]

;]
ps
Witam po dluzszej przerwie!
niestety przerwa spowodowana była nie tylko sezonem zimowym, ale i peknietym wahazczem w Agangu..
jestem juz jakis miesiac po wymianie gwarancyjnej -dostałem czarny wahacz :P
Ninja juz w poniedziałek wedruje w rece nowego własciciela, a wiec temat kwalifikuje się do edycji badz zamkniecia, a na nowy sezon zamowiony został scott voltage fr 720 2015r -za czym idzie -pierwsze 27,5' w zyciu.. ;]

enduro/ fr/ street www.pinkbike.com/u/mongolski/
poza kolorem rama rowniez mi sie widzi, aczkolwiek pomimo bezproblemowej wymiany wahacza, ktory jest nieco inny niz w serii (-moze poprawiony??) i przedluzeniu gwarancji o kolejne 5 lat -zapadła decyzja o zmianie na ww scotta ;]
a ponizej podgladówka pekniecia. -jest to dolny wahacz po stronie napedu, a pekniecie jest od strony ramy -nie koła.

a ponizej podgladówka pekniecia. -jest to dolny wahacz po stronie napedu, a pekniecie jest od strony ramy -nie koła.

enduro/ fr/ street www.pinkbike.com/u/mongolski/
Ten nowy wahacz jest chyba od Authora http://en.author.eu/cross-country/full- ... ua42839501 nawet Ci sie kolorystycznie zgrał z przednim amorem
Gdzie kopiłeś rower jesli można spytać ?

Bike Stacja Legnica -Dobre Sklepy Rowerowe
a co do wahacza -to by sie chyba zgadzało

a co do wahacza -to by sie chyba zgadzało

enduro/ fr/ street www.pinkbike.com/u/mongolski/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość