"Problemy użytkownika MaxxisDH, porady itd
"Problemy użytkownika MaxxisDH, porady itd
Postanowiłem iż założę 1 temat do mojego profilu i właśnie w nim będę opisywał problemy jakie mnie spotkają w tematyce rowerowej i bardzo proszę o porady , opinie itp -----> z góry dziekuję bardzo za pomocne rady
Temat: Hamulce Saint a XT
Mianowicie chodzi o to że mam 2 komplety hebli SAINT i XT , saint w dh a xt w xc i moje pytanie brzmi dlaczego saint nie chodzi tak jak xt w moim xt ?
Problem tkwi w tym że heble xt wystarczy paluszkiem dotknąć i rower staje , poprostu jest mega fajnie twarda klamka , a w saint klamka jest miekka nie aż tak bardzo bardzo ale jest w odczuciu naciskania miedzy moim xt a saint .
Co byście radzili czy to norma w saintach ? Pytam o to żebym wiedział jak rower przygotować do przyszłego sezonu
Temat: Hamulce Saint a XT
Mianowicie chodzi o to że mam 2 komplety hebli SAINT i XT , saint w dh a xt w xc i moje pytanie brzmi dlaczego saint nie chodzi tak jak xt w moim xt ?
Problem tkwi w tym że heble xt wystarczy paluszkiem dotknąć i rower staje , poprostu jest mega fajnie twarda klamka , a w saint klamka jest miekka nie aż tak bardzo bardzo ale jest w odczuciu naciskania miedzy moim xt a saint .
Co byście radzili czy to norma w saintach ? Pytam o to żebym wiedział jak rower przygotować do przyszłego sezonu
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
Ogólnie sainty 820 a XT M785 ogólnie xt od nowości fabrycznie zalany a saint przód fabrycznie zalany a tył zalany płynem shimano , jakoś w maju tego roku.
ps. tarcze w xc to xt a w saintach mam tarcze pływajace clude.
ps. tarcze w xc to xt a w saintach mam tarcze pływajace clude.
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
Jeszcze pominąłeś jedną podstawową sprawę - klocki. Pewnie w saintach masz metaliki, a jakie w XT? Jak organiki, to zapewne będziesz miał różnicę w odczuwaniu, szczególnie "na parkingu". Mam porównanie saintów (metaliki) i avidów elixir 5 (organiki) - na parkingu czy jeździe po płaskim faktycznie ma się wrażenie, że avidy hamują lepiej, ale wystarczy zacząć zjeżdżać i wrażenie znika
Jak 820 dostaną trochę temperatury, to nie ma absolutnie porównania z A5 


Hmmm w saintach mam na 100% metalik , a w xt hmm muszę sprawdzić czyli raczej samo odpowietrzanie może coś dać czy raczej nie pomoże to ?
A co do kolejnego tematu to właśnie pojawił się.
Temat pod tytułem: źle leży opona w obręczy.
Sprawa wygląda banalnie ale nie wiem jak to rozwiązać chodzi o to że mam obrecze spank 35al / detki continental 1,75 do 2.50 / opony maxxis minion dh i problem tkwi w tym że w jednym miejscu bicie opony jak to ułożyć ?
Na 100% niema centry w kole chodzi o dętkę i oponę jestem pewien bo sprawdzałem to .
Co radzicie ?
A co do kolejnego tematu to właśnie pojawił się.
Temat pod tytułem: źle leży opona w obręczy.
Sprawa wygląda banalnie ale nie wiem jak to rozwiązać chodzi o to że mam obrecze spank 35al / detki continental 1,75 do 2.50 / opony maxxis minion dh i problem tkwi w tym że w jednym miejscu bicie opony jak to ułożyć ?
Na 100% niema centry w kole chodzi o dętkę i oponę jestem pewien bo sprawdzałem to .
Co radzicie ?
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
Co do opony to możesz też przy zakładaniu nasmarować rant opony wodą z mydłem i napompować ją na duże ciśnienie, później spuścić do normalnego. Powinna wskoczyć na swoje miejsce, ja jeszcze ruszam nią na boki po wstępnym napompowaniu żeby od razu się ładnie układała.
I może zmień nazwę tematu żeby wskazywała że to Twoje problemy, na początku myślałem że chodzi o problemy z jakimś oszustem na forum :P
I może zmień nazwę tematu żeby wskazywała że to Twoje problemy, na początku myślałem że chodzi o problemy z jakimś oszustem na forum :P
http://brooce.pinkbike.com
Wsadź Sainty do swojego xc i zobaczysz dopiero wtedy co znaczy szybko i efektywnie zatrzymać rower. Podejrzewam, że Twój sprzęt do xc jest kilka kg lżejszy niż ten do zjazdu. Dlatego też będzie Ci go łatwiej zatrzymać. Porównać trasy xc do tras dh też raczej ciężko i stąd możesz mieć taką różnicę w postrzeganiu siły hamowania. Na dobrych trasach dh Twoje xt raczej nie dałoby spodziewanych efektów. Gotowanie + czarne tarcze. Jest również jedna ważna zasada którą możesz się kierować i wtedy nie będzie problemu ani z Saintami ani z XT. Zasada brzmi: "Kto hamuje, ten przegrywa". Tak na poważnie możesz sprawdzić klocki czy Sainty masz odpowietrzone. Porównaj dł przewodów. Im dłuższe, tym klamka bardziej miękka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość