Zaczynam przygodę z DH na KTM APHEX
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
- Kontakt:
Re: Zaczynam przygodę z DH na KTM APHEX
Uszczelki mogą zmienić pracę zawieszenia w bardzo logiczny sposób. Obniżając siłę tarcia na goleniach. Inny materiał może być zastosowany.
Prosty przykład: damper, standardowo na shaftcie jest twardy oring (ten trzymający olej wewnątrz), po wymianie oringu na taki sam tylko z gumy o nazwie "Buna" praca oraz czułość poprawiają się nie do poznania.
Jeżeli przyjdzie czas na serwis mojego RC4 to zrobię to samo.
Niestety minusem tego jest obniżona żywotność uszczelki, co jest dosyć logiczne
W moim starym Manitou Swinger 6-way po takim zabiegu czułość poprawiła się o jakieś 100% (przy dużych uderzeniach nie ma różnicy), ale jakieś najmniejsze kamyczki etc.
Prosty przykład: damper, standardowo na shaftcie jest twardy oring (ten trzymający olej wewnątrz), po wymianie oringu na taki sam tylko z gumy o nazwie "Buna" praca oraz czułość poprawiają się nie do poznania.
Jeżeli przyjdzie czas na serwis mojego RC4 to zrobię to samo.
Niestety minusem tego jest obniżona żywotność uszczelki, co jest dosyć logiczne

W moim starym Manitou Swinger 6-way po takim zabiegu czułość poprawiła się o jakieś 100% (przy dużych uderzeniach nie ma różnicy), ale jakieś najmniejsze kamyczki etc.
Re:
Byłem i na Rzeszowskiej, i na Głogowskiej i na Kośnego i nikt nie chciał podjąć się serwisu mojego rowerku, a gość z Big Bike'a zawiesił działalność. W sumie to dobrze, że tak wyszło, przynajmniej jak sam to wszystko zrobię będę miał pewność co było zrobione a nie taki diabeł straszny jak go malująp.iwo pisze:W serwisie przy ul. Rzeszowskiej w Opolu znajdziesz fachowców, dla których serwis takiego amora to nie problem. Pytaj o Grzśka Górę, albo Darek z firmy Big Bike - namiary znajdziesz w internecie.

Dzięki, o i już coś więcej wiemPisiont Tszy Grosze pisze:Uszczelki mogą zmienić pracę zawieszenia w bardzo logiczny sposób. Obniżając siłę tarcia na goleniach. Inny materiał może być zastosowany.
Prosty przykład: damper, standardowo na shaftcie jest twardy oring (ten trzymający olej wewnątrz), po wymianie oringu na taki sam tylko z gumy o nazwie "Buna" praca oraz czułość poprawiają się nie do poznania.
Jeżeli przyjdzie czas na serwis mojego RC4 to zrobię to samo.
Niestety minusem tego jest obniżona żywotność uszczelki, co jest dosyć logiczne
W moim starym Manitou Swinger 6-way po takim zabiegu czułość poprawiła się o jakieś 100% (przy dużych uderzeniach nie ma różnicy), ale jakieś najmniejsze kamyczki etc.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości