identiti mogul DH -opinia

Marek-lwfrt
Posty: 1
Rejestracja: 02.01.2015 01:42:42
Kontakt:

identiti mogul DH -opinia

Post autor: Marek-lwfrt »

Spotkał się ktoś z tą ramą i może powiedzieć jak się sprawuje?
Obrazek
Opis ze strony producenta:
Developed for the typical UK courses, this frame with it's top of the tree
Vivid R2C shock provides 7.5" of plush travel.

Ridden, raced and approved during 2011 on the Halo British Downhill Series (as well as Morzine) by Team Identiti riders Pat Campbell-Jenner, Matt Jones and Tom Knight.

With their invaluable feedback we have made a few adjustments and the Identiti Mogul DH frame is now ready to go into production for 2012.

The Mogul provides outstanding value (as always from Identiti).

-6061 Aluminium
-Tapered Headtube: 1 1/8" - 1.5"
- 64 degree head angle
- Weight 2.9kg (6.4lbs) w/out shock
- BB: 83mm
- ISCG05 Tabs
- Inc. Rock Shox Vivid R2C coil shock
- Shock Length 222/69mm
- Dropout: 12mm x 150mm e-thru system
- Tyre: 26" x 2.40"
- Seatclamp: 34.9





Żródło: http://www.identitibikes.com/products-d ... d=FMITMD1K
F10

Post autor: F10 »

bardzo dobra kolego
To tylko ja

Post autor: To tylko ja »

A mnie nie podobają się trzy rzeczy - jedna fundamentalna czyli HA, druga to standard tylnej osi a trzecia to szerokość BB. Mam wrażenie że można by znaleźć coś dużo bardziej "na czasie" i tym samym nie ograniczać sobie spektrum dostępnych części do ew. dalszej rozbudowy...
Zalas
Posty: 1594
Rejestracja: 22.01.2015 22:25:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Zalas »

To tylko ja pisze:A mnie nie podobają się trzy rzeczy - jedna fundamentalna czyli HA, druga to standard tylnej osi a trzecia to szerokość BB. Mam wrażenie że można by znaleźć coś dużo bardziej "na czasie" i tym samym nie ograniczać sobie spektrum dostępnych części do ew. dalszej rozbudowy...
Co do czego tu się czepiać?
Przecież oś 12mm (sztywna) to teraz praktycznie norma a zwłaszcza w DH nawet hornety itd są już na 12.
Szerokośc BB? Przecież większość ram jest już w tym standardzie a i z doborem korb do tego nie ma problemów...
Więc jest kurde na czy rozbudowywać dalej...
Pytanie jak się rama sprawuje i jak z wytrzymałością bo ja osobiście ją pierwszy raz na oczy widze
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
gość

Post autor: gość »

Jeśli chcesz jakiegoś egzotyka to średnio się opłaca rama kosztuje prawie 800 funtów więc po przeliczniku 4138 zł to tak średnio się opłaca. Jeszcze nie wiadomo co z wytrzymałością. Może tutaj jest lepiej postawić na:

http://airbornebicycles.com/collections ... s/pathogen

Po przeliczeniu wychodzi 3866 zł co jest lepszą opcją i jeszcze tej ramy nie widziałem gdzieś strzelonej. Konstrukcja podobna do transition tr 450 i myślę, że będzie bardziej wartościową ramą.
F10

Post autor: F10 »

Od I połowy 2015 roku zjeżdżam na niej i nie ma jakichkolwiek problemów czy powstałych luzów. Składałem rower "od zera" właśnie na tej ramie i nie było jakichkolwiek problemów z dostępnością komponentów (jedynie problem powstał z reduktorem dolnym steru z 1 1/2" na 1 1/8", ale to zależy jakim sztućcem dysponujesz)
Zalas
Posty: 1594
Rejestracja: 22.01.2015 22:25:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Zalas »

F10 pisze:Od I połowy 2015 roku zjeżdżam na niej i nie ma jakichkolwiek problemów czy powstałych luzów. Składałem rower "od zera" właśnie na tej ramie i nie było jakichkolwiek problemów z dostępnością komponentów (jedynie problem powstał z reduktorem dolnym steru z 1 1/2" na 1 1/8", ale to zależy jakim sztućcem dysponujesz)
Tu też nie widzę problemów, do większości zakupionych sterów na 1,5" dostajesz bieżnię redukcyjną na 1 1/8"
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości