boxxer vs. 888 cr2 / rc3 evo v2
boxxer vs. 888 cr2 / rc3 evo v2
Witam. Nosze sie z zamiarem kupna amortyzatora do canyon dhx. Wybor padl na 888 cr2 2014 lub 888 rc3 evo v2 2014 lub boxxera r2c2 2014 / team 2015.
Najbardziej chcialbym 888 rc3 tym bardziej ze gregorio ma je teraz za 2699zl no i te piekne golenie ale doczytalem podzielone opinie na temat tego amortyzatora i sam nie wiem, choc niby pracuje lepiej jak boxxer. Boxxer jest drugi na kolejce z racji na czarny kolor jaki ma team ale r2c2 juz wyglada lepiej. No i wczoraj znalazlem 888 cr2 za 500€ wydaje mi sie uczciwa cena i tez biore go pod uwage.
Moze ktos opisac prace usterki w/w amortyzatorow ?
cena do 830€ - 3500zl.
pozdrawiam
David
Najbardziej chcialbym 888 rc3 tym bardziej ze gregorio ma je teraz za 2699zl no i te piekne golenie ale doczytalem podzielone opinie na temat tego amortyzatora i sam nie wiem, choc niby pracuje lepiej jak boxxer. Boxxer jest drugi na kolejce z racji na czarny kolor jaki ma team ale r2c2 juz wyglada lepiej. No i wczoraj znalazlem 888 cr2 za 500€ wydaje mi sie uczciwa cena i tez biore go pod uwage.
Moze ktos opisac prace usterki w/w amortyzatorow ?
cena do 830€ - 3500zl.
pozdrawiam
David
Co do boxxera to ogólnie team to to samo co r2c2, tylko inna nazwa, ale roczniki 2015 mają nowy tłumik, więc pod względem pracy wziąłbym team 2015. W porównaniu do 888 nie wiem jak boxxer wypada, ale z tego co słyszałem w ósemkach ludziom szybko się wycierała ta złota powłoka w kilku pierwszych seriach.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 08.03.2011 17:17:09
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sprzęt na gwarancji odsyła się tam, gdzie się kupi (chyba zawsze).
Praca 888 rc3 rewelka, są tylko te problemy z rysami...
Dla przykładu u mnie wystarczyło usunąć mikro niedoróbkę ze ślizgu, żeby wszystko było ok i się nie pogłębiał problem z rysą...
Moim zdaniem z jednego i drugiego będziesz zadowolony, możesz pokombinować i pewnie w całkiem dobrej cenie wyrwać boxxa wc 15 i będzie cacy, jak weźmiesz rc3 też będziesz bardzo zadowolony, ale musisz się liczyć z tym, że wypada je wtedy otworzyć i przeglądnąć ślizgi na wejściu..
Praca 888 rc3 rewelka, są tylko te problemy z rysami...
Dla przykładu u mnie wystarczyło usunąć mikro niedoróbkę ze ślizgu, żeby wszystko było ok i się nie pogłębiał problem z rysą...
Moim zdaniem z jednego i drugiego będziesz zadowolony, możesz pokombinować i pewnie w całkiem dobrej cenie wyrwać boxxa wc 15 i będzie cacy, jak weźmiesz rc3 też będziesz bardzo zadowolony, ale musisz się liczyć z tym, że wypada je wtedy otworzyć i przeglądnąć ślizgi na wejściu..
Jak chcesz lisa to tu masz dobrą cenę, ale na koło 27,5, chociaż nie wiem czy jest to problem jak sie wsadzi kolo 26 http://www.jensonusa.com/Sale/Bicycle-S ... -Fork-2014
Tu troche drozej na 26 http://www.bikewagon.com/mountain/forks ... black-gold
Tu troche drozej na 26 http://www.bikewagon.com/mountain/forks ... black-gold
Ja jeszcze chciałbym przeprosić za wprowadzenie w błąd - w boxxerach team na 2015 jest tylko regulacja wolnej kompresji i początkowego tłumienia, r2c2 na 2014 ma szybką i wolną kompresję, początkowe i końcowe tłumienie oraz bottom out, którego tez 2015 nie ma, wiec teoretycznie 2014 pozwala na lepsze ustawienie pod siebie. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości