[Kwiat126p] Kona Stinky 2007 + 888 RCV 2010
[Kwiat126p] Kona Stinky 2007 + 888 RCV 2010
rama: Kona Stinky 2007 15,5 cala, skok 198 mm przy obecnym damperze
damper: Marzocchi Roco World Cup 222 mm
amor: 888 RCV 2010
korba: Shimano Deore XT Hollowtech II, blat 32 T XT, ramiona 175 mm
suport: Shimano Deore
łańcuch: Wippermann Connex 808
kaseta: Shimano XT
przerzutka tył: Shimano Zee FR
napinacz: Dartmoor Slider
pedały: Dartmoor Stream
hamulce tarczowe: tył: Shimano Deore M615 2014, klocki metaliczne shimano
przód: Shimano Deore M615 2014, metaliczne shimano
tarcze: XT 180mm tył i XT 203mm przód
obręcze: Remerx Brave Disc
szprychy: Sapim
piasta tył: BOP Coaster R, 4 łożyska maszynowe
piasta przód: Novatec 20 mm, standard 2x maszyny
stery: FSA Pig DH Pro
mostek: Marzocchi 53 mm zintegrowany
sztyca: Truvativ XR
siodło: WTB Silverado
kiera: Spank Spoon 740 mm
manetki: Sram X-4
pancerze: Jagwire
opony: Schwalbe Magic Mary 2.35"
gripy: Canyon
waga: ok 18,4 kg
damper: Marzocchi Roco World Cup 222 mm
amor: 888 RCV 2010
korba: Shimano Deore XT Hollowtech II, blat 32 T XT, ramiona 175 mm
suport: Shimano Deore
łańcuch: Wippermann Connex 808
kaseta: Shimano XT
przerzutka tył: Shimano Zee FR
napinacz: Dartmoor Slider
pedały: Dartmoor Stream
hamulce tarczowe: tył: Shimano Deore M615 2014, klocki metaliczne shimano
przód: Shimano Deore M615 2014, metaliczne shimano
tarcze: XT 180mm tył i XT 203mm przód
obręcze: Remerx Brave Disc
szprychy: Sapim
piasta tył: BOP Coaster R, 4 łożyska maszynowe
piasta przód: Novatec 20 mm, standard 2x maszyny
stery: FSA Pig DH Pro
mostek: Marzocchi 53 mm zintegrowany
sztyca: Truvativ XR
siodło: WTB Silverado
kiera: Spank Spoon 740 mm
manetki: Sram X-4
pancerze: Jagwire
opony: Schwalbe Magic Mary 2.35"
gripy: Canyon
waga: ok 18,4 kg
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Na razie chory jestem i śnieg na trasach
Ale zauważyłem mniejszy SAG przy tej samej twardości sprężyny(2,5 cm na 7 cm tłoka), mimo napompowania go na 120-140 psi(zalecane tam to niby 170-220 psi). Przejechalem sie tylko dookoła bloku, po kilku schodkach. Wybiore sie na trasy za tydzień lub dwa to powiem wiecej. Zdaje się być bardziej progresywny(kompresja ustawiona na niewielką), DHX 3 liniowy, troche za często dobijał natomiast jeśli chodzi o powrót to mam ustawiony na minimum(powinna być katapulta) a powraca jak DHX po kliku kliknięciach a olej ten sam. Zobaczymy na trasie. W każdym razie więcej skoku jest teraz, suport wyżej. W ogóle nie rozumiem jednego. Jak podlączę do niego pompkę to wskazuje 0 psi a jak podlącze do DHX'a to wskazuje mi ile ma ciśnienia, nie wiem o co chodzi, zawór przecież ten sam.

" przypomina mi złote czasy zajawki, gdy zaczynałem" hehe to akurat nie komplement...no ale rama to 2007 rok w końcu, osprzęt współczesny. Co do mniejszych to już miałem pare i starczy. Nie wykluczam podróży w bardziej hardkorowy teren niż lokalne trasy dla tego przygotowuje go i zbroję ile się da. Wlasnie ostatnio wspomniany damper i 198 mm skoku z tyłu, regulacja kompresji czyli to czego mi brakowalo. Ale glownie damper 222 bo nie bylo nic z 216(cięzko cos fajnego wyrwac w tym rozmiarze i dobrej cenie) :/
Stinky 2006? Powtórzmy to raz jeszcze zatem
Stinky 2006 puste mosty, 2007 pełne.
link do strony Kony jakby co:
http://www.konabikeworld.com/bikes/2k7/ ... index.html

link do strony Kony jakby co:
http://www.konabikeworld.com/bikes/2k7/ ... index.html
No tak tylko że na razie mocy mi nie brakuje w żadnym z hamulców(przedni wręcz blokuje koło z miejsca). No i nie byłem jeszcze na tym w górach tylko na lokalnych trasach. Tam być może ten żywiczny przy dużej temperaturze by stracił na mocy. Może połmetalik albo metalik wpadnie do przodu jak bede sie w góry wybierał(to jednak trudniejsze warunki dla hamulców).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości