Witam mam zamiar pierwszy raz serwisować amortyzator powietrzny i mam kilka pytań.
1.Ile oleju lać do komory powietrznej ?
2. Jaki olej polecacie ? ( nie za drogi )
3.Czy do dolnych goleni leje się olej ( jak tak to ile ) czy smaruje się smarem
( jak tak to jaki będzie najlepszy )
4. czy macie jakieś uwagi do mnie przy czym uważać ?
Dodam że już serwisowałem amortyzator ale nie powietrzny a dokładnie sr suntour XCP i XCM v4 ale one maja banalną budowę.
Mniej więcej znam budowę Z1 sport RV więc myślę że sobie spokojnie poradzę.
Serwis Marzocchi Z1 sport RV
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 23.09.2014 14:54:10
- Kontakt:
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 23.09.2014 14:54:10
- Kontakt:
mialem z1 sport rv 150mm , rocznik 2006. lalem po 150ml na lage. lalem motorexa i motula 7,5 w.
RV ma kapiel olejowa - odkrecasz korek i lejesz. koniec.
mozna latwo zniszczyc gwint przy mocowaniu kola, korki sa bardzo delikatne jesli chodzi o odkrecanie i przekrecenia [ latwo wyszczerbic ]
korki maja inny skok gwintu niz dj3, junior, i pochodne. ciezko zastapic.
praca jest typowo marcokowa - troche kanapa, troche sie buja, troche nurkuje, troche pracuje :P
RV ma kapiel olejowa - odkrecasz korek i lejesz. koniec.
mozna latwo zniszczyc gwint przy mocowaniu kola, korki sa bardzo delikatne jesli chodzi o odkrecanie i przekrecenia [ latwo wyszczerbic ]
korki maja inny skok gwintu niz dj3, junior, i pochodne. ciezko zastapic.
praca jest typowo marcokowa - troche kanapa, troche sie buja, troche nurkuje, troche pracuje :P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości