[Prorider97] Mondraker Summum 2011 + Boxxer RC 2012 + Van RC

Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

[Prorider97] Mondraker Summum 2011 + Boxxer RC 2012 + Van RC

Post autor: Prorider97 »

Obrazek

Obrazek

Siema wracam jako dawny dh_fr konto przepadło... :?
Rama: KTM Tribute 2009 :arrow: Mondraker Summum Pro Team 2011 L
Widelec: RS Boxxer 2010 RC :arrow: RS Boxxer RC 2012
Damper: 5th element 222mm :arrow: Rock Shox Kage R 222mm 2014 :arrow: Fox Van RC 2012

Kierownica: Truvativ hussefelt 680mm :arrow: Funn Fatboy 810mm
Mostek: Syncros Lo ball (zintegrowany) :arrow: Sunline
Gripy: No Name :arrow: Dartmoor Shamann
Barendy: ODI :arrow: Dartmoor :arrow: ODI
Stery: Dartmoor exile 1.1/2 ->1.1/8 :arrow: FSA

Siodło: Funn Skinny II :arrow: Nukeproof Plasma Speed Race
Sztyca: Da Bomb Dalux :arrow: Ritchey
Zacisk: KTM :arrow: Mondraker

Korby: Octane One d2 :arrow: Zee FC-M640 170mm
Support: Truvativ 118x68 :arrow: Shimano Zee 68-73mm
Zębatka: Dartmoor Totem 36T :arrow: Zee 36T
Łańcuch: Shimano CN-HG53 :arrow: Shimano Tiagra CN-6401
Kaseta: Shimano Alivio :arrow: Simano Tiagra CS-4600
Przerzutka: Shimano Alivio :arrow: Shimano Zee RD-M640-SS
Manetka: Shimano Alivio :arrow: Shimano Zee SL-M640
Napinacz: Cloud twister, iscg 03 :arrow: Cloud Performance iscg 05
Pedały: MSHBKS (coś od giant'a)

Hamulec przód:--- :arrow: Shimano slx BL-M675
Hamulec tył: Shimano slx BR-M675
Tarcza hamulcowa przód:--- :arrow: Cloud 203mm
Tarcza hamulcowa tył: Baradine 203mm

Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: Sapim Leader
Piasta: Novatec DH61SB
Opona: Schwalbe Muddy Mary 2,50 :arrow: Schwalbe Magic Mary 2,35

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: Sapim Leader
Piasta: Novatec DH12SB, 150x12
Opona: Schwalbe Muddy Mary 2,35 :arrow: Schwalbe Magic Mary 2,35

Waga: ok.17kg

Plany:
hmmm... Czarny matowy lakier na ramę? zółte deemaxy ? z czasem coś się wymyśli ;)
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ja to bym raczej na tuning zawiechy zbierał :D
Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Prorider97 »

w tym sezonie tak by to wyglądało ;) boxxer zostanie na dwa sezony bo jest praktycznie nowy więc sam go chcę troche dojechać :D i potem lisu40 wleci ;) a na tył nie narzekam na tyle żeby go zmienić tym bardziej że jest to mój pierwszy damper z kompresją i fajnie można go ustawić ;)
skytex12
Posty: 244
Rejestracja: 30.12.2014 01:56:31
Lokalizacja: Pszów/Wodzisław Śląski
Kontakt:

Re:

Post autor: skytex12 »

boogiel pisze:Ja to bym raczej na tuning zawiechy zbierał :D
A po co? Van RC to świetny damper i nie ma się w nim do czego przyczepić, no chyba że chodziło Ci o Boxxera to faktycznie autor mógłby zbierać na 40 albo chociaż na nowszego boxdera ;)
http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Prorider97 »

nowszego boxxera nie będzie bo wszystko wyżej to jest to samo (oczywiście mówimy o RC) a na inne modele mnie jakoś nie ciągnie choć nie ukrywam że chciałbym wrzucić powietrze ale to tylko gdybanie wole zostawić jak jest i tak zmnieniłem z 2010 na 2012 ;) chyba że mnie poniesie na 2015 ale wole wtedy 40 wrzucić ;)
sithas
Posty: 42
Rejestracja: 26.05.2014 15:58:21
Kontakt:

Post autor: sithas »

Zawsze możesz wydać 250€ i kupić nowy tłumik do Boxxera.
http://www.bike-discount.de/en/buy/rock ... 014-257237
Wychodzi taniej niż cały amortyzator, a ja różnicę odczułem - na razie co prawda jeździłem po lokalnych, małych trasach, ale to już coś. Jest bardziej płynny, co wyraźnie czuć w pierwszym zakresie ugięcia. Szybko wybiera małe i średnie nierówności i zdecydowanie mniej odczuwa się rzeźbę terenu to na rękach. Koło "klei" się do ziemi i mam wrażenie, że jest szybciej gotowe na kolejną przeszkodę. A przy skokach przyjemnie progresywne - płynnie amortyzuje lądowanie i nie ma mocnego, tępego wyhamowania ugięcia. Nawet jak założyłem miększą sprężynę (żółtą, a ważę 85kg bez szpeju) nie zamknąłem skoku :)
Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Prorider97 »

To się wydaje ale boxxer ok.1500zł tłumik ponad 1000zł i fajnie by było wrzucić powietrze ok 800zł oryginał od RS to wychodzi ponad 3 tysie za boxxera ;) to nie lepiej w tej cenie kupić foxa 40 rc2 fit ? wydaje mi się że nawet taki boxxer nie dorówna pracy foxa ;) chociaż jeżeli się mylę to mnie poprawcie ;)
Vinrael
Posty: 686
Rejestracja: 21.04.2013 15:14:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Vinrael »

Znowu ten mityczny kult amortyzatorów Foxa... Może Foxy złe nie są, powiem nawet że są bardzo dobre - ale jak już masz wykładać duże pieniądze na widelec nie lepiej rozejrzeć się za BOS Idylle Rare czy innym DVO? I kup Foxa nowego na powietrzu za 3k złotych... Stoi na allegro jeden, wersja stealth - za 6 tysięcy złotych, i drugi używany za 2700.
Tłumiki Charger (czy to w Pike czy w Boxxerach) są we wszystkich testach chwalone za czułą i dobrą pracę. Nowa komora powietrzna podobno załatwiła problem progresji (tego nie mogę oceniać bo za mało ważę żeby zaobserwować...) i ogólnie Boxxer wronie spod ogona nie wypadł ;) A Boxxera już masz, nie musisz wydawać 1500 złotych.
skytex12
Posty: 244
Rejestracja: 30.12.2014 01:56:31
Lokalizacja: Pszów/Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: skytex12 »

Do tego dochodzi serwis Foxów który jest straszny, specjalne klucze są potrzebne a sama budowa tych amorów też pozostawia wiele do życzenia. Za taką kase celowałbym albo w Idylle albo w Emeralda ale z nastawieniem na idylle ze względu na to że nie lubię odwróconych amorów
http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Prorider97 »

Co do innego amorka to nie przeznaczę na niego więcej niż ok. 2500zł bo trzeba jeszcze trochę w górach pojeździć ;) i liczę to w ten sposób że tego za ok.1000zł sprzedam, więc trochę inna kasa ;) a co do serwisu foxa to pierwszy raz by był pewnie najgorszy bo dopasować/dorobić/kupić klucze potem obeznać się co tam siedzi w środku więc zdaje sobie sprawę że to nie jest boxxer RC gdzie wymiana oleju i smarowanie zajmuje 15 min z założeniem do roweru :D najpierw musi śnieg do końca zginąć i muszę się wybrać na porządnie do lasu to będę wiedział jak to wszystko się zgrywa lub nie ;) i będę wiedział co zmienić a co nie ;)
Vinrael
Posty: 686
Rejestracja: 21.04.2013 15:14:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Vinrael »

Maszynę do odpowietrzania oleju w tłumiku RC2 też dopasujesz/dorobisz/kupisz? ;)
Prorider97
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2015 17:32:14
Kontakt:

Post autor: Prorider97 »

spokojnie mam dwie w pokoju :D a tak serio to nawet nie wiem co tam dokładnie siedzi w środku i jak działa a co przez to idzie jak się to serwisuje ;) nie wiedziałem że się go zalewa maszyną próżniową ;) z tego co kojarzę to przez maszynę jest lepiej ale idzie bez ;)
Kalcio
Posty: 23
Rejestracja: 27.01.2015 15:49:55
Kontakt:

Post autor: Kalcio »

Jak masz wydac 2500 to naprzyklad nie lepiej wydac na manitou dorado ? Pro albo Expert. Wydaje mi sie ze to lepszy wybor niz fox 40 ( Ta cala kashima to straszny chwyt marketingowy, moze wyprodukowanie takich lag troszke wiecej kosztuje niz zwyklych ale na pewno nie dalbym 2500 za foxa ;) wolalbym kupic za to dorado ktore chodzi naprawde bosko).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość