Wolna Dyskusja Użytkowników

Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

A coś takiego w miarę najprostszego co nie wiąże się z wydatkami?
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Re:

Post autor: MUSZEL »

Nieznajomy1596 pisze:A coś takiego w miarę najprostszego co nie wiąże się z wydatkami?
spirytus, różnego rodzaju rozpuszczalniki (byle nie kolorowe), płyn do mycia naczyń w połączeniu z gorącą wodą (np. można ugotować tarcze w garnuszku w wodzie z płynem), płyn do mycia szyb (na bazie alkoholu)
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

Ok, dzięki. A teraz mam inne pytanie- usuwałem rysy górnych goleni za pomocą lakieru, szlifowałem papierem ściernym 2000 i nie umiem zeszlifować do idealnej gładkości. Czy musi być to tak zeszlifowane, że ani ręką się tego nie poczuję czy może być trochę nie równe?
Jutro pójdę się zapytać do serwisu, ale wolę się upewnić.
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

do całkowitego zera raczej nie zrobisz. Ale lepiej by było delikatne wglebienie niż delikatna górka
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

Założyłem nowe uszczelki do marzocchi i amor leje bardziej niż przedtem. Może to wychodzić olej z filcowej podkładki, która przed założeniem musiała być porządnie nasączona olejem i znajduje się między uszczelniaczem olejowym, a płowym? Hamulec działa :D
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Pewnie założyłeś uszczelkę olejową do góry nogami
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

Olejowe mi wkładali w serwisie, ale już się wszystko wyjaśniło. Za bardzo nasączyłem podkładki filcowe i z nich schodził olej. Wytarłem golenie szmatką i już nie leją.

A teraz znów inny problem :( - w damperze fox dhx 5.0 mam sprężynę odkręconą tak jak się da, żeby nie latała bo jestem lekki. Problem polega na tym, że jak domknę damper bez sprężyny to tłumienie działa, ale ze sprężyną to już nie, a przynajmniej tak zaobserwowałem. Wiecie jak to naprawić :|
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Zapowietrzony jest.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

No, ale jak się mógł zapowietrzyć skoro go zalewałem (tak jak trzeba),a w zbiorniczku wyrównawczym ciśnienie było odpowiednie i nie słychać takiego jakby mlaskania. Zresztą i tak jutro wyciągam damper więc zobaczę
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
kaammil7
Posty: 1
Rejestracja: 30.03.2015 10:54:46
Kontakt:

fox 36 czy rock shox pike ??

Post autor: kaammil7 »

Hej.
Mam rame nukeproof mega tr 275 z roku 2013 26' z rock shox revelation 150 mm. Chcialbym wymienic amorek z przodu i nie wiem co wybrac?? Foxa 36 160 mm czy rock shoxa pika 160 mm. Pojedyncze 160 mm czy moze talasa 120-160 mm?? Co byscie wybrali??
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

zależy jak jeździsz i jakie masz upodobania. Dla mnie np. Pike RCT3 SA 160 to mój następny amor ;)
Yard
Posty: 341
Rejestracja: 23.02.2014 16:22:22
Kontakt:

Post autor: Yard »

Poszukuję uniwersalnego sztywniaka, tzn. szukam koncepcji, jak na razie stanęło no ramie. Zwinna, lekka, zastosowanie jakiś tam efer, ale częściej 4x. Mam 2 metry wzrostu, także przyzwyczaiłem się, że każda będzie mała, więc na rozmiarowke nie zwracajcie uwagi :D
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Bitch/Surge + Travis
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

A co z damperkiem? Wyjąłem go i nic nie słychać, a tłumienie jest trochę słabe. Olej w nim to mineralny do tego dampera.

edit: mam w przednim deemax-ie (starym) luz na ośce. Wykluczone jest to, że są to luzy na łożyskach. Mam tam dwie tulejki dystansowe, w których ośka również ma luzy. Koło rusza się na boki tak jak by tulejki były za krótkie i nie trzymały koła dobrze w amorze. Mogą one być faktycznie za krótkie i czy takie tuleje w ogóle są w tym kole oraz czy takie luzy są normalne? Jeśli nie to czy wystarczy kupić nową ośkę?
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Nieznajomy1596 boję się Twojego roweru, chyba wszystko w nim jest "nie takie" :D
Yard
Posty: 341
Rejestracja: 23.02.2014 16:22:22
Kontakt:

Post autor: Yard »

Sokół ile Ci ta krowa ważyła? :D
Nieznajomy1596
Posty: 758
Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Nieznajomy1596 »

Mam już mętlik w głowie. Damper suszył się na kaloryferze nie zbyt gorącym. Uginałem go kilka razy, a po chwili nagle tłumienie zaczęło działać. A co z tym deemax-em, bo z dampem sobie poradzę. Muszę zrobić z rowerem, bo chcę startować w diverse downhill.
Muszel- nie jest znowu, aż tak źle :mrgreen: , to tylko tak brzmi,ale przyznam, że jeszcze się muszę trochę narobić za nim rower będzie idealny :wink:
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
brooce
Posty: 1714
Rejestracja: 06.12.2007 20:08:11
Kontakt:

Post autor: brooce »

Yard - Dartmoor Hornet, fajna uniwersalna ramka, zwinna, lekka i do wszyskiego (myślę o wersji 4x - 14", 16" ma trochę inną geometrię i nie wiem czy jest tak samo fajna, chooć czemu nie?). Do tego jakiś amorek o zmiennym skoku i możesz śmigać od dirtów po jakieś luźniejsze DH ;) BTW, czy RS zrobił coś z psującymi się Lyrikami w wersji 2-step air? W ogóle istnieją inne roczniki niż 2010?
http://brooce.pinkbike.com
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

2-step Air zastąpiono Dual Position Air i system ten stosuje się do tej pory, podobno znacznie mniej awaryjny, ale nie miałem okazji pomacać
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości